Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вербин Н. Б. Розвиток професійної витривалості військових керівників: історико-педагогічний аналіз. - C. 5-12.
  4. Загородня А. А. Моделювання освітніх систем економічної галузі України та Республіки Польща. - C. 13-18.
  5. Лещенко О. Г. Профілактика соціального сирітства як актуальна потреба сьогодення. - C. 18-25.
  6. Побидайло Н. Г. Роль краєзнавства у формуванні географічної картини світу: педагогічний аспект. - C. 25-30.
  7. Заверико Н. В., Шугайло Я. В. Проблема формування критичного ставлення підлітків до засобів масової інформації: соціально-педагогічні аспекти. - C. 31-39.
  8. Куликовський С. С. Підходи до визначення гри як феномену соціальної дійсності. - C. 39-47.
  9. Овсяннікова В. В. Особливості становлення ціннісних орієнтацій підлітків. - C. 47-53.
  10. Vasylchenko O. Foreign language as means to form university students gender competence. - C. 54-60.
  11. Гладій А. Л. Програма мобільності для студентів та викладачів Erasmus+ на польському прикладі та перспективи участі України. - C. 61-68.
  12. Зубцова Ю. Є. Особливості лекції у вищому навчальному закладі в контексті реалізації діяльнісного підходу. - C. 68-74.
  13. Локарєва Г. В. Педагогічний конфлікт у навчально-виховному процесі вишу: дефініції, сутнісні характеристики, конфліктологічна компетентність. - C. 75-84.
  14. Багорка А. М. Особливості змісту професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі "Коледж-університет". - C. 85-90.
  15. Безкоровайна Л. В. Реалізація змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах. - C. 90-98.
  16. Захаревич М. В. Формування основ професійної етики у процесі фахової підготовки майбутнього актора. - C. 99-104.
  17. Короткова Л. І. Сутність та структура професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеру. - C. 104-110.
  18. Круглик В. С. Аналіз зарубіжних досліджень методів підготовки майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності. - C. 110-117.
  19. Пінчук Л. М. Використання ігрових педагогічних технологій у процесі формування англійськомовної компетенції. - C. 118-123.
  20. Пономаренко Я. С. Формування професійно орієнтованої англійськомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю. - C. 124-132.
  21. Хе Сюефей Педагогічні умови як головний фактор музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії. - C. 132-139.
  22. Шумський О. Л. Концептуальна модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. - C. 139-145.
  23. Юдіна О. В. Дидактичні передумови формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на основі інтернет-технологій. - C. 146-152.
  24. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 153-155.
  25. Вихідні дані.
2017
№ 1 (28)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського