Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Марушкевич А. А. Освітня діяльність Тадеуша Чацького в поглядах М. Ф. Володимирського-Буданова. - C. 5-10.
  4. Рощін І. Г. Школа майбутнього – школа розвитку.. - C. 10-16.
  5. Шугайло Я. В. Інтернет-залежність та проблема її профілактики серед дітей та підлітків. - C. 17-24.
  6. Гончаренко Ю. В. Здійснення естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі хореографічної діяльності на гуманістичних засадах. - C. 25-29.
  7. Гусарова А. В., Нечепоренко М. В. Компаративний аналіз ознак моральної вихованості в європейській та японській культурах. - C. 29-36.
  8. Локарєва Г. В. Соціокультурні компетентності як складова загальної культури творчої особистості. - C. 36-45.
  9. Рева В. П. Обоснование принципов самовоспитания культуры музыкального восприятия. - C. 45-55.
  10. Стрілько В. В. Реформування змісту освіти – стратегічне завдання сучасної школи. - C. 55-62.
  11. Ягоднікова В. В. Організація педагогічної взаємодії суб’єктів інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. - C. 63-68.
  12. Козич І. В. Вплив науково-дослідної роботи на розвиток креативності студентів внз. - C. 69-73.
  13. Короткова Ю. М. Проблема підготовки вчителів-менторів у системі післядипломної педагогічної освіти: досвід Греції та республіки Кіпр. - C. 74-80.
  14. Маковська О. А. Освітній моніторинг як інструмент визначення якості вищої освіти. - C. 80-89.
  15. Надточій Н. О., Ємельянова В. М. Організація процесу формування академічних компетенцій в освітньому середовищі внз. - C. 89-97.
  16. Александрова О. Ф., Александров В. М. Психологічні особливості навчання професійно-орієнтованої іноземної мови в дорослому віці. - C. 98-105.
  17. Гринь Л. О. Структурно-функціональна модель вокальної підготовки майбутнього актора музично-драматичного театру. - C. 105-110.
  18. Демір М. І. Актуалізація самоорганізації майбутніх учителів музики як педагогічна умова формування інтерпретаційної культури. - C. 111-115.
  19. Дерев’янко Н. В. Вітчизняний та зарубіжний досвід формування професійного мислення дизайнера у процесі фахової підготовки. - C. 116-124.
  20. Жигірь В. І. Складові базової психолого-педагогічної компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 125-135.
  21. Нищак І. Д. Електронний навчально-методичний комплекс як засіб реалізації інженерно-графічної підготовки студентів: дидактичний аспект. - C. 135-143.
  22. Ордановська О. І. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до роботи у профільній школі. - C. 143-152.
  23. Пшенична О. С. Діагностика готовності майбутнього менеджера до застосування інформаційних технологій. - C. 153-160.
  24. Чорногор Н. О. Тренінгові технології як основа формування комунікативної компетентності у процесі професійної підготовки менеджерів. - C. 161-167.
  25. Яблочнікова І. О. Професійна компетентність та професійні компетенції: дискусії науковців та професіоналів. - C. 167-174.
  26. Андрєєв А. М. Роль освіти і виховання у вирішенні проблеми енергозбереження. - C. 175-182.
  27. Дехтяренко С. Г., Корж О. П. Застосування інформаційних технологій при викладанні природничо-наукових дисциплін у шкільному курсі. - C. 183-188.
  28. Козинець І. І. Мозковий штурм як метод реалізації інтерактивного навчального процесу. - C. 188-195.
  29. Кушнір Т. І. Формування граматичної компетентності в учнів 8 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів: психологічний аспект. - C. 195-201.
  30. Ружин К. М. Використання компаративного підходу для розширення потенційного словника у процесі навчання іноземної мови як другої. - C. 202-209.
  31. Тернюк М. Е., Шандиба О. В. Обґрунтування диференціації змісту інтегральної науково-навчальної дисципліни "Технознавство" для об’єктів системи інженерної освіти. - C. 210-219.
  32. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 220-222.
  33. Вихідні дані.
2015
№ 2 (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського