Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69652/2018/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Підприємництво і торгівля
: зб. наук. пр..- Львів
Pìdpriêmnictvo ì torgìvlâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Миколайчук І. П. Формування ділової репутації як ключової компетенції підприємства торгівлі. - C. 5-10.
  4. Батьковець Н. О., Батьковець Г. А. Інформаційні аспекти внутрішньої торгівлі як елемент її економічного зростання. - C. 11-15.
  5. Середа С. А., Виклюк М. І., Петлін І. В. Структура фінансових потоків підприємства оптової торгівлі: загальна характеристика та джерела формування. - C. 16-23.
  6. Жуковська В. М. Соціальна привабливість підприємства торгівлі: сутність та підходи до оцінювання. - C. 24-31.
  7. Міщук А. І. Магазини біля дому як організаційна інновація в роздрібній торгівлі України. - C. 32-35.
  8. Башнянин Г. І., Буряк П. Ю., Паласевич М. Б. Про ефективність капіталізації капіталізованих економічних систем перехідного типу. - C. 36-42.
  9. Воронко Р. М., Воронко О. С. Використання аналізу фінансових результатів у цілях контролю та управління. - C. 43-49.
  10. Міценко Н. Г., Семенюк І. Ю., Дорош В. І. Теоретико-методологічні аспекти планування виходу підприємства на європейський ринок. - C. 50-54.
  11. Семак Б. Б., Басій Н. Ф. Дослідження особливостей просування у сфері маркетингу послуг. - C. 55-61.
  12. Черкасова С. В. Сучасні тенденції розвитку інститутів спільного інвестування в Україні. - C. 62-68.
  13. Дайновський Ю. А., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Стратегічне значення комунікацій як складової маркетингового потенціалу підприємства. - C. 69-74.
  14. Сухорська У. Р. Місце реклами серед засобів маркетингових комунікацій сучасних підприємств. - C. 75-79.
  15. Транченко Л. В., Кожухівська Р. Б., Лопатюк Р. І., Білецька Н. В. Застосування нових інноваційних моделей у сфері обслуговування. - C. 80-85.
  16. Августин Р. Р., Демків І. О. Організаційно-економічний механізм детінізації відносин у базових видах економічної діяльності. - C. 86-93.
  17. Вдовічен А. А., Вдовічена О. Г. Концептуальні підходи до визначення місця біоекономіки в структурі розвитку пріоритетних технологічних сфер України. - C. 94-100.
  18. Панченко В. А. Схематика дій інсайдерів у системі кадрової безпеки суб'єктів господарювання. - C. 101-107.
  19. Олексин І. І. До питання формування системи обміну біржовою інформацією. - C. 108-114.
  20. Завадинська О. Ю. Пошук нових шляхів комунікації з клієнтами як один із ключових напрямів роботи для ресторанного бізнесу. - C. 115-119.
  21. Бодак М. П., Гирка О. І. Формування асортименту, якості та електронна торгівля віскі. - C. 120-127.
  22. Павлова М. Б. Методи оптимізації асортименту товарів. - C. 128-131.
  23. Шиндировський І. М. Використання глобальної мережі Інтернет у бізнесі. - C. 132-135.
  24. Лупак Р. Л. Розвиток підприємництва в умовах імпортонасичення внутрішнього ринку України. - C. 136-142.
  25. Марчук О. О. Дослідження кон'юнктури світового та вітчизняного ринків цукру. - C. 143-150.
  26. Гущак О. М., Семак Б. Д., Галик І. С. Використання компетентнісного підходу для вдосконалення підготовки фахівців торговельно-економічного профілю у закладах вищої освіти України. - C. 151-156.
  27. Михальський Ю. В., Прокіп А. В. Екскурсійно-туристична робота у навчально-виховному процесі Рогатинської гімназії (1909-1914 рр.). - C. 157-161.
2018
Вип. 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського