Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2023/12<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Формування ринкових відносин в Україні
: зб. наук. пр..- Київ
Formuvannâ rinkovoï ekonomìki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Макроекономічні аспекти сучасної економіки

  4. Шірінян Е. А., Коваленко Ю. М. Розвиток ринку банківських послуг України на сучасному етапі еволюції. - C. 5-19.
  5. Мельник Н. В. Сутнісна характеристика і природа ризиків бюджетного процесу. - C. 20-28.
  6. Мельник Т. М., Олійник А. А. Впровадження моделі комплаєнс менеджменту в Україні в умовах війни та післявоєного відновлення. - C. 28-40.
  7. Солтіс М. Ф. Використання концесій в Україні як основного механізму державно-приватного партнерства. - C. 40-48.
  8. Інноваційно-інвестиційна політика

  9. Студінська Г. Я., Студінський В. А. Інноваційний досвід Нідерландів у розвитку аграрного виробництва. - C. 48-57.
  10. Логоша Р. В., Поліщук О. А., Дяченко М. В. Напрями активізації інвестиційної діяльності в сфері сільського господарства в умовах воєнного стану й поствоєнного відновлення. - C. 57-65.
  11. Радіонова Н. Й., Бондаренко Д. В. Залучення інвестиційних ресурсів для післявоєнного відновлення України. - C. 65-73.
  12. Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності

  13. Штерма Т. В., Маниліч М. В. Кадровий менеджмент та управління в кризових ситуаціях підприємства. - C. 73-81.
  14. Крамченко Р. А. Туристичний продукт як головний елемент комплексу маркетингу підприємства сфери туризму. - C. 81-87.
  15. Марциновський В. В. Етапи формування комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій на підприємствах України. - C. 87-92.
  16. Петриняк У. Я., Ковч І. Я. Міжнародний досвід формування системи і управління конкурентоспроможності бізнес структур. - C. 92-97.
  17. Шірінян А. А. Конкурентна позиція страхової компанії на ринку страхових послуг. - C. 97-108.
  18. Розвиток регіональної економіки

  19. Шацька З. Я., Когут А. Л. Нормативно-правове забезпечення розвитку регіонів на засадах смарт-спеціалізації. - C. 108-115.
  20. Соціально-трудові проблеми

  21. Белінська Я. В., Коляда О. В., Гладченко О. В., Гладченко В. О. Соціальний маркетинг ТНК в умовах трансформації світового господарства. - C. 115-122.
  22. Naholiuk O. E., Skrypnyk V. V., Alekseienko A. S., Shchur O. V. Management modeling of financial evaluation of economic and innovative activities of industrial enterprises in conditions of digitalization, management of professional development projects and formation of marketing strategy. - C. 122-134.
2023
№ 12 (271)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського