Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2021/9<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр..- Київ Formuvannâ rinkovoï ekonomìki- Титул.
- Зміст.
Макроекономічні аспекти сучасної економіки
- Предборський В. А. Суспільна ефективність тіньової "автономної" влади: британський досвід утворення суб’єкта стратегічної дії. - C. 7-14.
- Русіна Ю. О. Актуальні аспекти механізму середньострокового бюджетного планування України на 2022 рік. - C. 15-22.
- Гаврилко П. П., Гуштан Т. В. Управління проблемними банками за рівнем їх фінансової грамотності. - C. 22-27.
- Міненко М. А., Піддубний В. А., Красножон С. В., Нагорна Ю. В. Інструменти адміністрування як основа для побудови моделей організаторського впливу. - C. 27-36.
Інноваційно-інвестиційна політика
- Кононенко Г. І. Механізм страхування ризиків фінансово–інноваційної діяльності інтегрованих структур бізнесу. - C. 37-45.
- Труш Ю. Л., Шевченко О. Н. Креативне й інноваційне підприємництво і стартапи в сфері харчових виробництв, як прикладний інструментарій креативної економіки. - C. 46-51.
Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
- Васильчак С. В., Галаченко О. О., Соловій С. Б., Дубина М. П., Демидова М. М. Вплив прямих іноземних інвестицій на розвиток бізнесу: аспекти менеджменту. - C. 52-60.
- Іванюта Т. М. Аналітика бізнес–рішень як складова діяльності підприємства: теоретичний аспект. - C. 61-66.
- Шедяков В. Є. Розвиток навчання як фактор дієвості науково–освітньо– виробничих кластерів і середовища змін. - C. 66-74.
- Молнар О. С., Вайгартен В. В., Зарева Е. Е. Інтегрований підхід до регулювання збуту продукції. - C. 74-78.
- Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О. Сегментація споживачів в аспекті маркетингу харчових продуктів. - C. 79-86.
Соціально-трудові проблеми
- Гарбар Ж. В., Гарбар В. А. Краудфандинг як інноваційний фінансовий інструмент для розвитку бізнес–ідей та соціальних проєктів. - C. 87-96.
- Живко З. Б., Орлова–Курилова О. В., Петченко М. В., Cухомлин Л. В., Бачкір І. Г. Основні тенденції сталого розвитку інноваційного підприємництва в умовах управління змінами через пандемію COVID–19 та агресивної зовнішньоекономічної діяльності. - C. 97-105.
- Гнатенко І. А., Снітко Є. О., Марков Р. В., Уткін В. П. Управління проектами кластеризації інноваційного підприємництва агропродовольчої сфери в умовах реалізації стратегії сталого розвитку, глобалізації, діджиталізації, економічної культури суспільства, логістичного та кадрового менеджменту. - C. 106-113.
- Тітенко З. М., Шнайдер А. В. Роль фінансового планування та прогнозування у забезпеченні фінансової стійкості підприємства. - C. 113-119.
| 2021 | | № 9 (244)
|
|
|
|