Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2021/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Формування ринкових відносин в Україні
: зб. наук. пр..- Київ
Formuvannâ rinkovoï ekonomìki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Макроекономічні аспекти сучасної економіки

  4. Предборський В. А. Суспільна ефективність тіньової "автономної" влади: британський досвід утворення суб’єкта стратегічної дії. - C. 7-14.
  5. Русіна Ю. О. Актуальні аспекти механізму середньострокового бюджетного планування України на 2022 рік. - C. 15-22.
  6. Гаврилко П. П., Гуштан Т. В. Управління проблемними банками за рівнем їх фінансової грамотності. - C. 22-27.
  7. Міненко М. А., Піддубний В. А., Красножон С. В., Нагорна Ю. В. Інструменти адміністрування як основа для побудови моделей організаторського впливу. - C. 27-36.
  8. Інноваційно-інвестиційна політика

  9. Кононенко Г. І. Механізм страхування ризиків фінансово–інноваційної діяльності інтегрованих структур бізнесу. - C. 37-45.
  10. Труш Ю. Л., Шевченко О. Н. Креативне й інноваційне підприємництво і стартапи в сфері харчових виробництв, як прикладний інструментарій креативної економіки. - C. 46-51.
  11. Економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності

  12. Васильчак С. В., Галаченко О. О., Соловій С. Б., Дубина М. П., Демидова М. М. Вплив прямих іноземних інвестицій на розвиток бізнесу: аспекти менеджменту. - C. 52-60.
  13. Іванюта Т. М. Аналітика бізнес–рішень як складова діяльності підприємства: теоретичний аспект. - C. 61-66.
  14. Шедяков В. Є. Розвиток навчання як фактор дієвості науково–освітньо– виробничих кластерів і середовища змін. - C. 66-74.
  15. Молнар О. С., Вайгартен В. В., Зарева Е. Е. Інтегрований підхід до регулювання збуту продукції. - C. 74-78.
  16. Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О. Сегментація споживачів в аспекті маркетингу харчових продуктів. - C. 79-86.
  17. Соціально-трудові проблеми

  18. Гарбар Ж. В., Гарбар В. А. Краудфандинг як інноваційний фінансовий інструмент для розвитку бізнес–ідей та соціальних проєктів. - C. 87-96.
  19. Живко З. Б., Орлова–Курилова О. В., Петченко М. В., Cухомлин Л. В., Бачкір І. Г. Основні тенденції сталого розвитку інноваційного підприємництва в умовах управління змінами через пандемію COVID–19 та агресивної зовнішньоекономічної діяльності. - C. 97-105.
  20. Гнатенко І. А., Снітко Є. О., Марков Р. В., Уткін В. П. Управління проектами кластеризації інноваційного підприємництва агропродовольчої сфери в умовах реалізації стратегії сталого розвитку, глобалізації, діджиталізації, економічної культури суспільства, логістичного та кадрового менеджменту. - C. 106-113.
  21. Тітенко З. М., Шнайдер А. В. Роль фінансового планування та прогнозування у забезпеченні фінансової стійкості підприємства. - C. 113-119.
2021
№ 9 (244)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського