Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2019/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. пр..- Київ Formuvannâ rinkovoï ekonomìki- Титул.
- Зміст.
- Предборський В. А. Новітня розбудова "автономної" тіньової держави як тренд антимодернізаційного розвитку. - C. 7-16.
- Кулинич О. І., Кулинич Р. О. Статистичні методи прогнозування показників соціально–економічного розвитку та способи оцінки їх результатів. - C. 16-27.
- Добріца К. С., Тарасенко І. О. Макроекономічні чинники впливу на фінансову стійкість підприємств. - C. 28-35.
- Бірюк К. П., Тарасенко І. О. Механізм забезпечення фінансової безпеки банку. - C. 35-42.
- Волот О. І., Пономаренко В. С. Аналіз перспектив запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. - C. 42-50.
- Ганцяк М. О. Державний борг і кредит: особливості прояву макроекономічних ефектів. - C. 50-58.
- Васильєва Н. Б. Структурно–логічна послідовність впровадження контролінгу в управління мережами. - C. 59-64.
- Андрійчук В. Г., Ходзіцька К. Р. Зберігання сільськогосподарської продукції: економічний аспект. - C. 65-74.
- Марчеко В. М. Порівняльний аналіз бар’єрів зовнішніх ринків. - C. 75-81.
- Чубукова О. Ю., Матвєєв О. О. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг. - C. 81-86.
- Притуляк Н. М., Козійчук М. В. Гудвіл крізь призму теорії інтелектуального капіталу. - C. 87-96.
- Дрок П. В., Гордєєв Р. В. Сучасні тенденції розвитку видавничо–поліграфічної справи. - C. 96-101.
- Гейко М. Є., Чубукова О. Ю. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок". - C. 102-108.
- Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємництва в усіх сферах діяльності. - C. 109-119.
- Бодюк А. В. Ресурсний аспект понять економічної геології. - C. 119-126.
- Вихідні дані.
| 2019 | | № 11 (222)
|
|
|
|