Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69574/2019/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Формування ринкових відносин в Україні
: зб. наук. пр..- Київ
Formuvannâ rinkovoï ekonomìki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Предборський В. А. Новітня розбудова "автономної" тіньової держави як тренд антимодернізаційного розвитку. - C. 7-16.
  4. Кулинич О. І., Кулинич Р. О. Статистичні методи прогнозування показників соціально–економічного розвитку та способи оцінки їх результатів. - C. 16-27.
  5. Добріца К. С., Тарасенко І. О. Макроекономічні чинники впливу на фінансову стійкість підприємств. - C. 28-35.
  6. Бірюк К. П., Тарасенко І. О. Механізм забезпечення фінансової безпеки банку. - C. 35-42.
  7. Волот О. І., Пономаренко В. С. Аналіз перспектив запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. - C. 42-50.
  8. Ганцяк М. О. Державний борг і кредит: особливості прояву макроекономічних ефектів. - C. 50-58.
  9. Васильєва Н. Б. Структурно–логічна послідовність впровадження контролінгу в управління мережами. - C. 59-64.
  10. Андрійчук В. Г., Ходзіцька К. Р. Зберігання сільськогосподарської продукції: економічний аспект. - C. 65-74.
  11. Марчеко В. М. Порівняльний аналіз бар’єрів зовнішніх ринків. - C. 75-81.
  12. Чубукова О. Ю., Матвєєв О. О. Бренд у сучасній сфері розважальних послуг. - C. 81-86.
  13. Притуляк Н. М., Козійчук М. В. Гудвіл крізь призму теорії інтелектуального капіталу. - C. 87-96.
  14. Дрок П. В., Гордєєв Р. В. Сучасні тенденції розвитку видавничо–поліграфічної справи. - C. 96-101.
  15. Гейко М. Є., Чубукова О. Ю. Стимулювання продажу як складова маркетингових комунікацій в діяльності роздрібного підприємства ТОВ "Країна Казок". - C. 102-108.
  16. Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука успішного підприємництва в усіх сферах діяльності. - C. 109-119.
  17. Бодюк А. В. Ресурсний аспект понять економічної геології. - C. 119-126.
  18. Вихідні дані.
2019
№ 11 (222)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського