Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69481/2022/58<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр..- Харків Zasobi navčalʹnoj ta naukovo-doslìdnoï robot- Титул.
- Зміст.
- Бойчук Ю. Д., Боярська-Хоменко А. В. Інноваційна діяльність керівника закладу вищої освіти в системі внутрішнього управління якістю. - C. 7-16.
- Єгорова О. В. Застосування середовищного підходу до формування у здобувачів вищої освіти культури іншомовного професійного спілкування. - C. 17-27.
- Жуков В. П., Попова О. В. Партисипативний підхід до формування моральної позиції майбутнього вчителя. - C. 28-40.
- Крокун-Баранова А. П. Витоки ідеї військової підготовки жінок в Україні. - C. 41-49.
- Наливайко О. О., Куцина К. О. Концепція побудови незалежних центрів оцінювання результатів дистанційного навчання в системі вищої освіти. - C. 50-62.
- Овчаренко Н. А. Сучасний стан вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах дистанційного навчання. - C. 63-72.
- Трубавіна І. М., Каліна К. Є. Консультування вчителями сімей з дітьми в україні в умовах війни. - C. 73-82.
- Цебрій І. В., Яременко Л. М. "Мистецтво гри на клавесині" Франсуа Куперена як перший методичний посібник для інструменталістів-клавішників. - C. 83-91.
- Цзяін Я., Матвєєва O. O. Сучасні підходи до навчання вокалу у коледжах КНР. - C. 92-102.
- Kuznetsova O., Shtefan L. Teacher-student interaction in higher education: prerequisites that matter. - C. 103-114.
- Yaremenko L. Stages of Antonio Salieri’s pedagogical activity and criteria for their selection. - C. 115-123.
- Каліна К. Є., Недря К. М., Рибалко Л. С., Трубавіна І. М. Поняття про теоретико-методологічні основи застосування грантів і здійснення фандрайзингової діяльності для українських науковців у сфері педагогіки. - C. 124-136.
- Zelenska L., Vovk O., Lyutenko M., Avilova O. Pedagogical potential of the anatomical educational museum of the higher medical establishment. - C. 137-149.
- Макєєв С. Ю. Міжнародні системи моніторингу якості компетентнісно орієнтованої загальної середньої освіти. - C. 150-168.
- Іцзян Г. Нова системи підготовки вчителів музики в Китаї: гуманізація, інтеграція, зарубіжний досвід. - C. 169-183.
| 2022 | | Вип. 58
|
|
|
|