Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2019/62<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Educational challenges : elect. sci. j..- Kharkiv Educational challenges- Титул.
- Зміст.
- Бельмаз Я. М., Сергєєва І. С. Інструменти ефективної комунікації для викладачів іноземних мов педагогічного ЗВО. - C. 3-14.
- Березка С. В., Кузнецова А. М. Аналіз впливу рівня комунікативної компетентності на діяльність лікаря-стоматолога. - C. 15-22.
- Бобровицька С. Ф., Семеніхіна О. В. Стан розробленості проблеми підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування електронних освітніх ресурсів у професійній діяльності. - C. 23-29.
- Борисенко В. В. Модель формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей в умовах неформальної освіти. - C. 30-38.
- Боярська-Хоменко А. В., Калашнікова Л. М. Професійна освіта дорослих у країнах Центральної та Східної Європи у 50-х – 70-х роках ХХ століття. - C. 39-47.
- Ван Сяофей Актуальні проблеми педагогічної освіти учителів фізичної культури Китайської Народної Республіки. - C. 48-57.
- Голубнича Л. О. Просвітницько-педагогічна діяльність Харківського товариства взаємодопомоги трудящих жінок. - C. 58-67.
- Гриценко А. П. Концепція формування професійної компетентності майбутніх учителів історії у процесі фахової підготовки. - C. 68-78.
- Іонова О. М., Пей Чжиюн Становлення вищої художньої освіти Китаю ХХ ст.. - C. 79-86.
- Кліпа Ю. В., Рідей Н. М., Титова Н. М., Павленко Д. Г., Тимошенко В. І. Організація управління процесом професійної підготовки економістів. - C. 87-104.
- Красілов А. Д. Сутність і структура кінезіологічної компетентності майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. - C. 105-111.
- Кубатко А. І. Критерії, показники та рівні сформованості культури здоров’я майбутніх фахівців економічних спеціальностей. - C. 112-119.
- Лей Сяо Визначення поняття "компетентність культурного самовираження". - C. 120-126.
- Лу Баовень Особливості етнокультурної підготовки здобувачів освіти в Китаї. - C. 127-133.
- Масюк О. М., Сінопальнікова Н. М., Титаренко Л. І. Наступність дошкільної та початкової освіти у формуванні математичної компетентності дітей з мовленнєвими порушеннями. - C. 134-143.
- Матвійчук Ю. Ю. STEAM-освіта як інструмент реалізації інтегрованого природничо-математичного навчання. - C. 144-152.
- Пономаренко О. В. Загальна характеристика технології підготовки майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. - C. 153-161.
- Стяглик Н. І. Реалізація міждисциплінарних зв’язків засобами онлайн олімпіади "програмування та англійська мова за професійним спрямуванням". - C. 162-169.
- Трухан Г. В. Методологічні та теоретичні засади організації педагогічної освіти в Норвегії. - C. 170-179.
- Фоміна Л. В., Наливайко Н. А. Розвиток педагогічного потенціалу медичних закладів вищої освіти. - C. 180-192.
- Харченко І. І. Критеріальна основа для визначення рівнів сформованості культури професійної комунікації майбутніх фахівців з економіки. - C. 193-200.
- Чжан Вей Підготовка вокалістів у музичних закладах вищої освіти КНР. - C. 201-208.
| 2019 | | Iss. 62
|
|
|
|