Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2018/60<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гузенко Н. О. Поняття "досвід моральної поведінки особистості" у науково-педагогічних дослідженнях. - C. 3-11.
  4. Довженко Т. О., Гавриш І. В. Теоретико-методологічні основи реалізації Stem-освіти в початковій школі науково-педагогічного проекту "Інтелект України". - C. 12-21.
  5. Ван Цзін І Діагностика підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в КНР: констатувальний етап. - C. 22-32.
  6. Башкір О. І. Активні й інтерактивні методи навчання у вищій школі. - C. 33-44.
  7. Грановська Т. Я. Аспекти методичних засобів формування пізнавальної самостійності учнів 7-9 класів при навчанні циклу точних та природничих наук. - C. 45-52.
  8. Осова О. О. Досвід використання технологій навчання іноземних мов студентів в умовах смарт-освіти. - C. 53-63.
  9. Салі О. В. Формування комунікативно-інтерактивної компетентності у процесі професійно орієнтованого навчання студентів іноземної мови. - C. 64-76.
  10. Кабусь Н. Д. Система професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до сталого розвитку соціальних груп. - C. 77-87.
  11. Купіна І. О. Формування лексикографічної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами навчальних словників. - C. 88-97.
  12. Лю Чан Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у ЗВО КНР: контрольний етап. - C. 98-108.
  13. Ткачова Н. О., Стрельченко Д. В. Про практичну реалізацію моделі формування самоосвітньої компетентності студентів гуманітарних спеціальностей на основі медіаосвітніх технологій. - C. 109-119.
  14. Тань Сяо Компоненти формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в КНР засобами китайської народної опери. - C. 120-130.
  15. Небитова І. А. Вплив освітнього середовища на формування життєвої компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 131-138.
  16. Сунь Цзінцю Технологія формування музично-творчих здібностей дітей дошкільного віку в КНР засобами Сузукі-методу. - C. 139-147.
  17. Чжоу Чженьюй Особливості музичного виховання учнів у школах КНР. - C. 148-157.
  18. Чжан Ювень Аналіз досвіду формування полікультурної компетентності студентів в університетах КНР. - C. 158-165.
  19. Калініченко Т. М. Особливості організації освітнього процесу у спеціальних закладах вищої освіти наддніпрянської України на межі ХІХ-ХХ століть. - C. 166-175.
  20. Кім О. О. Аксіологічні аспекти музично-естетичного виховання у середній освіті республіки Корея. - C. 176-185.
  21. Конаржевська В. І. Досвід збройних сил Німеччини у підготовці майбутніх офіцерів до здійснення стратегічних комунікацій. - C. 186-196.
  22. Петренко Т. В. Категорія вдячності в педагогіці В. О. Сухомлинського. - C. 197-206.
  23. Сергеєва О. А. Науково-дослідна робота студентів як ключовий елемент вищої освіти в США. - C. 207-215.
  24. Ушаков А. С. Образ людини культури у психологічному вимірі. - C. 216-227.
2018
Iss. 60
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського