Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69478/2015/47<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational challenges
: elect. sci. j..- Kharkiv
Educational challenges

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. І. Дидактика

  4. Атрощенко Т. О. Мовленнєво-ігрова діяльність як засіб формування первинного економічного досвіду старших дошкільників. - C. 3-13.
  5. Демченко Я. М. Засоби формування мотивації навчання молодших школярів. - C. 14-24.
  6. Жерновникова О. А. Проблема створення індивідуальних освітніх маршрутів старшокласників у навчальних закладах нового типу. - C. 25-34.
  7. Пісоцька М. Е. Питання індивідуалізації у філософських дослідженнях. - C. 35-46.
  8. Штонда О. Г. Філософський аспект проблеми організації наступності у навчанні. - C. 47-53.
  9. ІІ. Проблеми педагогіки вищої школи

  10. Башкір О. І. Місце портфоліо в системі контролю знань студентів. - C. 54-61.
  11. Буданова Л. Г. Специфіка організації професійної підготовки майбутніх фармацевтів у східноєвропейських вищих навчальних закладах. - C. 62-72.
  12. Васильєва С. О. Винагороди вчителів Харківщини як показник професійного статусу. - C. 73-84.
  13. Вихор В. Г. Експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх учителів до управління навчальною діяльністю учнів. - C. 85-97.
  14. Дейниченко В. Г. Технологія підготовки майбутніх учителів гуманітарного профілю до навчання старшокласників проектної навчально-пізнавальної діяльності. - C. 98-105.
  15. Добровольська-Піпіч І. Є. Дослідження процесу формування професійної компетентності у майбутніх педагогів. - C. 106-116.
  16. Єрмаков С. С., Кривенцова І. В. Перспективи розвитку навчальної дисципліни "фізичне виховання" у вищих навчальних закладах України. - C. 117-124.
  17. Ільєнко О. Л. Системний та синергетичний підходи як методологічна основа дослідження проблеми конкурентоспроможності фахівця. - C. 125-134.
  18. Кабанська О. С. Стимулювання мотивації майбутніх учителів до оволодіння вміннями педагогічного прогнозування як умова їх успішного формування. - C. 135-143.
  19. Рябченко С. В. Концептуальні засади формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології в інноваційному середовищі. - C. 144-154.
  20. Хотченко І. А. Досвід лояльного ставлення до абітурієнтів при зарахуванні до вищих навчальних закладів Китаю. - C. 155-160.
  21. Шаповалова Н. П. Соціоніка як інструмент визначення професійної спрямованості особистості. - C. 161-171.
  22. Шарапова О. В. Аналіз основних дефініцій понять "самостійна робота", "самостійна діяльність", "самостійність". - C. 172-181.
  23. Шилкунова З. І. Творча самостійність як складова професійної компетентності вчителя. - C. 182-189.
  24. Щебликіна Т. А. Реалізація самомоніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 190-198.
  25. ІІІ. Історія педагогіки та порівняльної педагогіки

  26. Балацинова А. Д. Передумови створення лабораторії "Макаренко-реферат". - C. 199-209.
  27. Дзюба К. В. Щодо розуміння та впровадження морально-етичних концепцій у світі впродовж ХVІІІ – ХХ століть. - C. 210-220.
  28. Довженко Т. О. Феномен просвіти батьків у спадщині провідних педагогів. - C. 223-233.
  29. Кабусь Н. Д. Витоки ідеї сталого розвитку особистості в творчості Г.С.Сковороди. - C. 234-247.
  30. Масич В. В. Відображення в періодичній пресі підготовки майбутніх фахівців. - C. 248-258.
  31. Семеренська О. В. Основні функції фахівців із соціальної роботи в Україні та Великій Британії. - C. 259-267.
  32. Смолянюк Н. М. Тенденції розвитку природничої освіти у початковій школі кінця ХХ століття. - C. 268-277.
  33. Паньок Т. В. Історія вищої художньо-педагогічної освіти в Україні у роки Другої світової війни. - C. 278-289.
  34. ІV. Теорія виховання

  35. Ажиппо О. Ю. Роль і місце фізичного виховання школярів у формуванні навичок здорового способу життя. - C. 290-300.
  36. Єрмакова Т. С. Аксіологічний підхід до формування культури здоров’я школярів. - C. 301-307.
2015
Iss. 47
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського