Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69434/2018/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Дизайн: історія, теорія, практика
- Ван Чжаохуй Прийоми збереження характеристик адаптаційного простору в дизайні експозиційних інтер’єрів художніх музеїв Китаю. - C. 7-11.
- Даниленко В. Я., Целуйко Ф. В. Комп’ютерна графіка у вищих навчальних закладах України: компетентнісний підхід. - C. 12-20.
- Zvonik A., Sahalovich A. Economic and environment. Urgency in integration. - C. 21-26.
Розділ 2. Візуальні мистецтва, реставрація
- Beregovska Kh. Iconography and stylistics in the series of artworks of "Passions of the Christ” by Vasyl Kurelek. - C. 29-33.
- Ген Чжижун Репрезентація жіночого образу в традиційному китайському живописі: етапи формування традиції. - C. 34-48.
- Грищенко О. Ексклюзивні видання на основі проектів "книги художника" в Україні. - C. 49-54.
- Dundiak I. The sources of research and historical and cultural features of church painting in the Ukraine of the second half of the XX century. - C. 55-59.
- Максимлюк І. В. Внесок івано-франківських графіків у місцеве краєзнавство ХХ — початку ХХІ століття. - C. 60-67.
- Полякова О. В. Застосування сценарного підходу при формуванні художнього образу інтелектуально керованого житлового середовища. - C. 68-72.
- Сталінська Г. Д. Онтологічна основа вінтажної культури в контексті організації житлового предметно-просторового середовища. - C. 73-77.
- Sun Ke Chinese Oil Painting of the Period of Cultural Revolution. - C. 78-83.
- Шауліс К. К. Сучасний японський екоплакат: на матеріалах трієнале "4-й Блок". - C. 84-90.
Розділ 3. Музичне і сценічне мистецтво
- Гребнева И. В. Модель da camera в concerti grossi А. Корелли. - C. 93-98.
- Жерздев А. В. "Образ" гитары в системе струнно-щипкового инструментализма: история, органология, актуальная практика. - C. 99-109.
- Zolotukhina N., Markhaychuk N., Tarasov V., Chadaeva K. Collage of Sergey Paradzhanov: features of the periodization of creativity. - C. 110-115.
- Коденко И. И. Координаты драматургической целостности в аутентичном исполнительстве (на примере романтической и барочной интерпретаций Концерта для скрипки, струнных и basso continuo a-moll И. С. Баха). - C. 116-123.
- Сетьян Г. Г. Вокальное интонирование в фортепианном воспроизведении: методологический дискурс. - C. 124-131.
- Стахевич Г. О. Взаємодія романтичних та класичних стильових проекцій у Концерті для фортепіано з оркестром № 3 Ігнаца Мошелеса. - C. 132-138.
- Уманець О. В. Фаустіанська тематика у творчості І. Муратова. - C. 139-143.
- Шемет Л. В. Сучасний стан і тенденції розвитку дитячого народно-оркестрового виконавства в Україні. - C. 144-149.
- Відомості про авторів. - C. 150.
- Вихідні відомості.
| 2018 | | Вип. 4
|
|
|
|