Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69434/2018/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Дизайн: історія, теорія, практика

  4. Ван Чжаохуй Прийоми збереження характеристик адаптаційного простору в дизайні експозиційних інтер’єрів художніх музеїв Китаю. - C. 7-11.
  5. Даниленко В. Я., Целуйко Ф. В. Комп’ютерна графіка у вищих навчальних закладах України: компетентнісний підхід. - C. 12-20.
  6. Zvonik A., Sahalovich A. Economic and environment. Urgency in integration. - C. 21-26.
  7. Розділ 2. Візуальні мистецтва, реставрація

  8. Beregovska Kh. Iconography and stylistics in the series of artworks of "Passions of the Christ” by Vasyl Kurelek. - C. 29-33.
  9. Ген Чжижун Репрезентація жіночого образу в традиційному китайському живописі: етапи формування традиції. - C. 34-48.
  10. Грищенко О. Ексклюзивні видання на основі проектів "книги художника" в Україні. - C. 49-54.
  11. Dundiak I. The sources of research and historical and cultural features of church painting in the Ukraine of the second half of the XX century. - C. 55-59.
  12. Максимлюк І. В. Внесок івано-франківських графіків у місцеве краєзнавство ХХ — початку ХХІ століття. - C. 60-67.
  13. Полякова О. В. Застосування сценарного підходу при формуванні художнього образу інтелектуально керованого житлового середовища. - C. 68-72.
  14. Сталінська Г. Д. Онтологічна основа вінтажної культури в контексті організації житлового предметно-просторового середовища. - C. 73-77.
  15. Sun Ke Chinese Oil Painting of the Period of Cultural Revolution. - C. 78-83.
  16. Шауліс К. К. Сучасний японський екоплакат: на матеріалах трієнале "4-й Блок". - C. 84-90.
  17. Розділ 3. Музичне і сценічне мистецтво

  18. Гребнева И. В. Модель da camera в concerti grossi А. Корелли. - C. 93-98.
  19. Жерздев А. В. "Образ" гитары в системе струнно-щипкового инструментализма: история, органология, актуальная практика. - C. 99-109.
  20. Zolotukhina N., Markhaychuk N., Tarasov V., Chadaeva K. Collage of Sergey Paradzhanov: features of the periodization of creativity. - C. 110-115.
  21. Коденко И. И. Координаты драматургической целостности в аутентичном исполнительстве (на примере романтической и барочной интерпретаций Концерта для скрипки, струнных и basso continuo a-moll И. С. Баха). - C. 116-123.
  22. Сетьян Г. Г. Вокальное интонирование в фортепианном воспроизведении: методологический дискурс. - C. 124-131.
  23. Стахевич Г. О. Взаємодія романтичних та класичних стильових проекцій у Концерті для фортепіано з оркестром № 3 Ігнаца Мошелеса. - C. 132-138.
  24. Уманець О. В. Фаустіанська тематика у творчості І. Муратова. - C. 139-143.
  25. Шемет Л. В. Сучасний стан і тенденції розвитку дитячого народно-оркестрового виконавства в Україні. - C. 144-149.
  26. Відомості про авторів. - C. 150.
  27. Вихідні відомості.
2018
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського