Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2021/6(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Боковець В. В., Гарафонова О. І., Сідлак С. В. Інноваційна діяльність в Україні. - C. 7-11.
- Єпіфанова І. Ю., Панкова В. Д., Ткачук Л. М. Стратегічне управління ризиками в системі управління персоналом. - C. 12-15.
- Васильців Т. Г., Харчевнікова Л. С. Концепційні положення регіональної програми покращення якості життя населення Карпатського регіону України: екологічні та соціальні детермінанти. - C. 16-24.
- Гарасимлюк М. В., Кутний Р. А. Напрями розвитку товарної політики ТОВ ТА "Клуб Мандрівників" в інтернет. - C. 25-31.
- Яременко О. Ф. Митна логістика: поняття, функції, особливості. - C. 32-36.
- Олейнікова Л. Г. Напрями підвищення результативності податкової системи на засадах оптимізації. - C. 37-40.
- Івашків В. О., Ангелко І. В. Основні принципи та методи формування механізму подолання бідності в Україні. - C. 41-46.
- Гевко В. Л. Ідентифікація змістовної характеристики логістичної стратегії підриємств мережевих структур в системі економічної безпеки. - C. 47-51.
- Грабовська І. В. Організаційно-управлінські інновації креативного менеджменту як необхідна умова ефективного розвитку бізнесу. - C. 52-57.
- Танасійчук А. М., Середницька Л. П., Добровольська Н. В. Маркетингове забезпечення процесу вивчення купівельних переваг на ринку обігрівальних приладів. - C. 58-64.
- Скорик Г. І., Недошитко А. А. Розвиток стартапів в Україні: проблеми та перспективи. - C. 65-69.
- Ус Г. О., Коваль О. О. Цифрова економіка, її розвиток та економічна характеристика. - C. 70-72.
- Сакун Л. М., Буряк Є. В., Різніченко Л. В., Вєлькін Б. О. Управління стратегічними змінами операційної діяльності підприємства на засадах менеджменту бізнес-процесів. - C. 73-79.
- Іванов М. М., Юлпатов Н. М. Особливості організації стимулювання збуту в місцях нагайного споживання. - C. 80-83.
- Красношлик А. В. Явище наркотрафіку в глобалізованому світі та сучасних міжнародних економічних відносинах. - C. 84-89.
- Гончарук С. М., Мельник І. В. Облік оплати праці в умовах COVID-19. - C. 90-93.
- Прудиус Є. П. Концептуальні аспекти стратегічного управління підрозділами служби судової охорони. - C. 94-100.
- Хачатрян В. В., Стратійчук В. М. Діагностика конкурентоспроможності в контексті реалізації міжнародної стратегії розвитку підприємства. - C. 101-105.
- Ханенко А. В. SWOT-аналіз та pest-аналіз в управлінні проєктами машинобудівного підприємства. - C. 106-112.
- Кравець І. М., Крушинська А. В. Зайнятість та соціальне страхування: аспекти захисту економічно активного населення. - C. 113-119.
- Юрчишена Л. В., Кернична Г. Ю. Концептуальні засади фіскальної ефективності непрямого оподаткування в Україні. - C. 120-126.
- Гавловська Н. І., Рудніченко Є. М., Гарбузюк В. В., Білань В. Ю. Основні тенденції формування інвестиційного клімату з позиції впливу на економічну безпеку держави. - C. 127-131.
- Хоменко Л. М., Волошин Є. О. Фінансовий аналіз виробничих запасів із застосуванням динамічної моделі. - C. 132-136.
- Yeliseyeva О., Proshkina Р. Methodological aspects of estimating the influence of the environmental component on the life quality of Ukraine population. - C. 137-142.
- Ведерніков М. Д., Базалійська Н. П., Волянська-Савчук Л. В., Зелена М. І., Кошонько О. В., Чернушкіна О. О. Фінансування стартапів з використанням краудфандингових платформ в Украіні та світі. - C. 143-155.
- Буртняк І. В., Судук Н.В., Рогач О.Д. Комплексна оцінка конкурентоспроможності страхової компанії методами кластерного та дискримінантного аналізу. - C. 156-162.
- Мороз С. В., Зима В. М. Цінова дискимінація на ринку електроенергії України. - C. 163-171.
- Лущик М. В. Тенденції розвитку туристичної індустрії Львівської області в умовах пандемії. - C. 172-183.
- Валькова Н. В. Звіт про управління: інформаційне наповнення та нормативне регулювання за суб'єктами подання. - C. 184-189.
- Голубятникова М. С., Шуба Т. П., Євтушенко В. А. Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства з точки зору удосконалення його конкурентоспроможності. - C. 190-194.
- Гордєєва-Герасимова Л. Ю., Яромич Л. С. Дослідження методики аудиту власного капіталу підприємства. - C. 195-200.
- Васильченко Л. С., Пепчук С. М., Боковня А. О. Континуум рекламних технологій і маркетингового ціноутворення при формуванні споживчої поведінки. - C. 201-207.
- Юшкевич О. О., Вікарчук О. І., Пащенко О. П. Багатоканальний маркетинг як ключовий елемент стратегії розвитку електронної комерції. - C. 208-211.
- Паньків Н. Є., Гаврилишин О. М. Вплив культурної спадщини на розвиток туризму в Україні. - C. 212-124.
- Харун О. А., Грицина Л. А. Розвиток соціальної відповідальності за умов поглиблення євроінтеграційних процесів. - C. 225-231.
- Ільницька-Гикавчук Г. Я. Роль цифрових платформ в зростанні туристичного бізнесу. - C. 232-234.
- Голобородько А. Ю. Концептуальний підхід до цифрового стратегічного партнерства підприємства. - C. 235-240.
- Ткаченко А. М., Бугрім О.Ю., Данько А. А Енергоринок України: управління та тенденції розвитку. - C. 241-248.
- Терент'єва Н. В., Павельчук Є. О. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник ефективого розвитку підприємства. - C. 249-252.
- Wornalkiewicz W., Kravchyk Y., Padchenko O. Information support of the long cargo forwarding system. - C. 253-260.
- Тростянська К. М., Яромич Л. С. Організація податкового аудиту розрахунків з оплати праці. - C. 261-265.
- Теодорович Л. В., Недзвецька О. В. Основні тренди сталого розвитку ресторанного господарства. - C. 266-271.
- Бакай В. Й., Ліннік Д. В. Особливості визначення та оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства. - C. 272-279.
- Ларіонова К. Л., Дячук Д. І Дистанційне банківське обслуговування: сутність та сучасний стан впровадження на банківському ринку України. - C. 280-287.
- Луценко О. І., Цимбалюк К. В. Інтернет-реклама як основний чинник просування товару в сучасних умовах. - C. 288-293.
| 2021 | | № 6(1) (300)
|
|
|
|