Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2016/5(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Асаул А. М., Войнаренко М. П., Ємчук Л. В. Еволюція технологій управління в контексті розвитку інформаційних систем. - C. 7-11.
- Андрушків Б. М. Управління промисловим підприємством на засадах пріоритетності змін цільових ринків збуту продукції. - C. 12-15.
- Гавловська Н. І., Гавловська В. І. Регулювання параметрів інституційного середовища та специфіки бізнес-процесів зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. - C. 16-20.
- Гончар О. І. Застосування засобів аутсорсингу як інноваційних інструментів в управлінні підприємством. - C. 21-24.
- Давиденко Г. В. Проблеми та перспективи впровадження приватних стандартів у міжнародну торгівлю. - C. 25-29.
- Дацун В. В. Інформаційні технології в управлінні інвестиційними проектами. - C. 30-32.
- Джерелюк Ю. О. Взаємозв’язок основних комплексних характеристик діяльності підприємства та категорії "стійкість". - C. 33-38.
- Зайцева О. І. Шляхи попередження ризиків в управлінні виробничим потенціалом підприємства. - C. 39-42.
- Кошай А. Ю. Методи оцінки інноваційного потенціалу. - C. 43-48.
- Левицька І. В. Аналіз кадрової політики як основи організації системи мотивації на промислових підприємствах. - C. 49-53.
- Нижник О. В. Вибір показників та індикаторних ризик-характеристик підвищення рівня конкурентного потенціалу підприємства в умовах поглиблення інтеграційних процесів. - C. 54-57.
- Цимбалюк Г. С. Напрями розвитку систем управління якістю продукції підприємств харчової промисловості. - C. 58-61.
- Чікірісов Д. В. Аналітичні зауваження щодо окремих методик формування портфеля послуг організацій в конкурентному бізнес-оточенні. - C. 62-65.
- Волощук Л. О., Кірсанова В. В. Аналіз та оцінювання інноваційного розвитку торговельного підприємства. - C. 66-72.
- Джулій Л. В. Облікові технології і процедури зменшення ризику банку за кредитними операціями. - C. 73-77.
- Костюк О. М. Показники ефективності облікового бізнес-процесу. - C. 78-81.
- Овод Л. В. Амортизаційна політика в контексті механізму управління державою та підприємством: сутність, складові та зв'язок з іншими видами політики. - C. 82-85.
- Петрицька О. С. Історичні аспекти розвитку оподаткування в Україні. - C. 86-89.
- Скоробогата Л. В. Облікові аспекти та податкові наслідки правочинів мережевого середовища. - C. 90-94.
- Цебень Р. Л. Особливості організації стратегічного обліку в енергопостачальних компаніях України. - C. 95-98.
- Ченаш В. С. Соціальний аудит як інструмент підвищення ефективності менеджменту якості. - C. 99-102.
- Скоробогата Л. В., Міщук М. Ю. Формування вартості майбутнього зростання на засадах забезпечення економічної безпеки. - C. 103-107.
- Біліченко C. В. Маркетинг освітніх послуг на етапі тренування абітурієнтів: концепція вищої освіти республіки Польща. - C. 108-111.
- Гавенко М. C., Зімонін А. О., Ковальчук C. В. Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємством. - C. 112-119.
- Добровольська К. А., Ковальчук C. В. Дистрибутивна політика роздрібного торговельного підприємства: теоретико-методичний підхід. - C. 120-125.
- Ковальчук C. В., Лазебник М. Р. Аналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій України: тенденції та перспективи розвитку. - C. 126-136.
- Крикавський В. Є. Моделі управління запасами в постачанні будівельного підприємства. - C. 137-141.
- Лошенюк О. В. Особливості моделей регулювання міжнародної трудової міграції. - C. 142-150.
- Панькова К. В. Вплив ринкового середовища на формування маркетингової орієнтації промислового підприємства. - C. 151-154.
- Рєшетнікова І. Л., Романенко О. О. Інформаційне суспільство: сутність, форми, тенденції. - C. 155-158.
- Семенов К. Л. Формування маркетинг-логістичного міксу в маркетинг-логістичному забезпеченні підприємств. - C. 159-162.
- Силенко С. А. Сучасні імперативи формування антикризових заходів ПАТ "Запоріжсталь". - C. 163-166.
- Синиця Л. В. Формування конкурентної переваги підприємства на підставі інноваційної активності. - C. 167-171.
- Ткаченко А. М., Бобровников В. А. Економічний підхід до управління. Індустріальна та постіндустріальна сутність. - C. 172-174.
- Шаповалова Е. П. Комплекс етичного маркетингу банківської установи. - C. 175-178.
- Шарко В. В. Управління матеріальними потоками на основі логістичної системи: товарознавчий підхід. - C. 179-184.
- Войнаренко М. П. Інвестування сільськогосподарського машинобудування в імперативах розвитку вітчизняної економіки. - C. 185-188.
- Белякова Н. М. Використання фінансових інструментів у реалізації стратегії диверсифікації підприємницьких ризиків. - C. 189-194.
- Вітрук О. В. Ефективність формування податкових ресурсів держави. - C. 195-199.
- Головчук О. В. Розвиток організаційного знання для підвищення результативності інноваційної діяльності машинобудівних підприємств. - C. 200-204.
- Краснокутська Ю. В. Проблема дефініції категорії "трудових ресурсів" в контексті регіональних економічних систем. - C. 205-209.
- Лещук Г. В. Шляхи стимулювання інвестиційної активності в економічному просторі регіону. - C. 210-214.
- Мазур Д. В. Науково-технічний прогрес як основа модернізації продовольчого комплексу. - C. 215-219.
- Мартинова Л. Б. Інституційне забезпечення реалізації конкурентної соціально-економічної політики у відповідності до вимог ЄС. - C. 220-225.
- Моісеєнко О. М. Вплив інституційних чинників економічної влади на макроекономічні показники в системі відкритої економіки. - C. 226-233.
- Поліщук І. І. Стратегічні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства. - C. 234-238.
- Рудніченко Є. М. Трудові конфлікти в управлінні інвестиційними проектами. - C. 239-241.
- Сенищ П. М. Механізм формування депозитної політики банку. - C. 242-247.
- Судук Н. В., Кифор М. В. Система взаємозв’язків як детермінанта розвитку туризму в регіоні. - C. 248-252.
- Тарасенко О. О. Сутність економічної рефлексії та її місце в системі видів рефлексії. - C. 253-257.
- Тарасенко А. В. Ключові імперативи та детермінанти розвитку системи інфраструктури сільського господарства України. - C. 258-264.
- Ткач К. І., Васильєва В. Ю. Використання дискретних і неперервних марківських ланцюгів для поглинаючих станів системи формування інтелектуального потенціалу інноваційно-орієнтованого промислового підприємства. - C. 265-270.
- Хачатрян В. В. Особливості ідентифікації підприємницького потенціалу підприємства. - C. 271-275.
- Холоденко А. М., Степанок Н. Ю., Олійникова Н. В. Рівновага макроекономічної системи фірм та домогосподарств. - C. 276-280.
- Хрущ В. О. Оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності підприємства. - C. 281-284.
- Тарашевська О. В. Ділова репутація суб’єкта господарювання: правове обґрунтування. - C. 285-293.
- Ведерніков М. Д., Базалійська Н. П. Основні засади реалізації процедури контролю трудової поведінки персоналу на машинобудівному підприємстві. - C. 294-297.
- Войнаренко М. П., Волянська-Савчук Л. В. Застосування експертних методів дослідження для оцінки рівня корпоративної культури на підприємствах машинобудування. - C. 298-301.
| 2016 | | № 5(2) (240)
|
|
|
|