Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2016/5(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Хмельницького національного університету
: наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Асаул А. М., Войнаренко М. П., Ємчук Л. В. Еволюція технологій управління в контексті розвитку інформаційних систем. - C. 7-11.
  4. Андрушків Б. М. Управління промисловим підприємством на засадах пріоритетності змін цільових ринків збуту продукції. - C. 12-15.
  5. Гавловська Н. І., Гавловська В. І. Регулювання параметрів інституційного середовища та специфіки бізнес-процесів зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. - C. 16-20.
  6. Гончар О. І. Застосування засобів аутсорсингу як інноваційних інструментів в управлінні підприємством. - C. 21-24.
  7. Давиденко Г. В. Проблеми та перспективи впровадження приватних стандартів у міжнародну торгівлю. - C. 25-29.
  8. Дацун В. В. Інформаційні технології в управлінні інвестиційними проектами. - C. 30-32.
  9. Джерелюк Ю. О. Взаємозв’язок основних комплексних характеристик діяльності підприємства та категорії "стійкість". - C. 33-38.
  10. Зайцева О. І. Шляхи попередження ризиків в управлінні виробничим потенціалом підприємства. - C. 39-42.
  11. Кошай А. Ю. Методи оцінки інноваційного потенціалу. - C. 43-48.
  12. Левицька І. В. Аналіз кадрової політики як основи організації системи мотивації на промислових підприємствах. - C. 49-53.
  13. Нижник О. В. Вибір показників та індикаторних ризик-характеристик підвищення рівня конкурентного потенціалу підприємства в умовах поглиблення інтеграційних процесів. - C. 54-57.
  14. Цимбалюк Г. С. Напрями розвитку систем управління якістю продукції підприємств харчової промисловості. - C. 58-61.
  15. Чікірісов Д. В. Аналітичні зауваження щодо окремих методик формування портфеля послуг організацій в конкурентному бізнес-оточенні. - C. 62-65.
  16. Волощук Л. О., Кірсанова В. В. Аналіз та оцінювання інноваційного розвитку торговельного підприємства. - C. 66-72.
  17. Джулій Л. В. Облікові технології і процедури зменшення ризику банку за кредитними операціями. - C. 73-77.
  18. Костюк О. М. Показники ефективності облікового бізнес-процесу. - C. 78-81.
  19. Овод Л. В. Амортизаційна політика в контексті механізму управління державою та підприємством: сутність, складові та зв'язок з іншими видами політики. - C. 82-85.
  20. Петрицька О. С. Історичні аспекти розвитку оподаткування в Україні. - C. 86-89.
  21. Скоробогата Л. В. Облікові аспекти та податкові наслідки правочинів мережевого середовища. - C. 90-94.
  22. Цебень Р. Л. Особливості організації стратегічного обліку в енергопостачальних компаніях України. - C. 95-98.
  23. Ченаш В. С. Соціальний аудит як інструмент підвищення ефективності менеджменту якості. - C. 99-102.
  24. Скоробогата Л. В., Міщук М. Ю. Формування вартості майбутнього зростання на засадах забезпечення економічної безпеки. - C. 103-107.
  25. Біліченко C. В. Маркетинг освітніх послуг на етапі тренування абітурієнтів: концепція вищої освіти республіки Польща. - C. 108-111.
  26. Гавенко М. C., Зімонін А. О., Ковальчук C. В. Клієнтоорієнтоване маркетингове управління роздрібним торговельним підприємством. - C. 112-119.
  27. Добровольська К. А., Ковальчук C. В. Дистрибутивна політика роздрібного торговельного підприємства: теоретико-методичний підхід. - C. 120-125.
  28. Ковальчук C. В., Лазебник М. Р. Аналітичне дослідження ринку маркетингових комунікацій України: тенденції та перспективи розвитку. - C. 126-136.
  29. Крикавський В. Є. Моделі управління запасами в постачанні будівельного підприємства. - C. 137-141.
  30. Лошенюк О. В. Особливості моделей регулювання міжнародної трудової міграції. - C. 142-150.
  31. Панькова К. В. Вплив ринкового середовища на формування маркетингової орієнтації промислового підприємства. - C. 151-154.
  32. Рєшетнікова І. Л., Романенко О. О. Інформаційне суспільство: сутність, форми, тенденції. - C. 155-158.
  33. Семенов К. Л. Формування маркетинг-логістичного міксу в маркетинг-логістичному забезпеченні підприємств. - C. 159-162.
  34. Силенко С. А. Сучасні імперативи формування антикризових заходів ПАТ "Запоріжсталь". - C. 163-166.
  35. Синиця Л. В. Формування конкурентної переваги підприємства на підставі інноваційної активності. - C. 167-171.
  36. Ткаченко А. М., Бобровников В. А. Економічний підхід до управління. Індустріальна та постіндустріальна сутність. - C. 172-174.
  37. Шаповалова Е. П. Комплекс етичного маркетингу банківської установи. - C. 175-178.
  38. Шарко В. В. Управління матеріальними потоками на основі логістичної системи: товарознавчий підхід. - C. 179-184.
  39. Войнаренко М. П. Інвестування сільськогосподарського машинобудування в імперативах розвитку вітчизняної економіки. - C. 185-188.
  40. Белякова Н. М. Використання фінансових інструментів у реалізації стратегії диверсифікації підприємницьких ризиків. - C. 189-194.
  41. Вітрук О. В. Ефективність формування податкових ресурсів держави. - C. 195-199.
  42. Головчук О. В. Розвиток організаційного знання для підвищення результативності інноваційної діяльності машинобудівних підприємств. - C. 200-204.
  43. Краснокутська Ю. В. Проблема дефініції категорії "трудових ресурсів" в контексті регіональних економічних систем. - C. 205-209.
  44. Лещук Г. В. Шляхи стимулювання інвестиційної активності в економічному просторі регіону. - C. 210-214.
  45. Мазур Д. В. Науково-технічний прогрес як основа модернізації продовольчого комплексу. - C. 215-219.
  46. Мартинова Л. Б. Інституційне забезпечення реалізації конкурентної соціально-економічної політики у відповідності до вимог ЄС. - C. 220-225.
  47. Моісеєнко О. М. Вплив інституційних чинників економічної влади на макроекономічні показники в системі відкритої економіки. - C. 226-233.
  48. Поліщук І. І. Стратегічні аспекти управління маркетинговим потенціалом підприємства. - C. 234-238.
  49. Рудніченко Є. М. Трудові конфлікти в управлінні інвестиційними проектами. - C. 239-241.
  50. Сенищ П. М. Механізм формування депозитної політики банку. - C. 242-247.
  51. Судук Н. В., Кифор М. В. Система взаємозв’язків як детермінанта розвитку туризму в регіоні. - C. 248-252.
  52. Тарасенко О. О. Сутність економічної рефлексії та її місце в системі видів рефлексії. - C. 253-257.
  53. Тарасенко А. В. Ключові імперативи та детермінанти розвитку системи інфраструктури сільського господарства України. - C. 258-264.
  54. Ткач К. І., Васильєва В. Ю. Використання дискретних і неперервних марківських ланцюгів для поглинаючих станів системи формування інтелектуального потенціалу інноваційно-орієнтованого промислового підприємства. - C. 265-270.
  55. Хачатрян В. В. Особливості ідентифікації підприємницького потенціалу підприємства. - C. 271-275.
  56. Холоденко А. М., Степанок Н. Ю., Олійникова Н. В. Рівновага макроекономічної системи фірм та домогосподарств. - C. 276-280.
  57. Хрущ В. О. Оцінювання рівня корпоративної соціальної відповідальності підприємства. - C. 281-284.
  58. Тарашевська О. В. Ділова репутація суб’єкта господарювання: правове обґрунтування. - C. 285-293.
  59. Ведерніков М. Д., Базалійська Н. П. Основні засади реалізації процедури контролю трудової поведінки персоналу на машинобудівному підприємстві. - C. 294-297.
  60. Войнаренко М. П., Волянська-Савчук Л. В. Застосування експертних методів дослідження для оцінки рівня корпоративної культури на підприємствах машинобудування. - C. 298-301.
2016
№ 5(2) (240)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського