Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2016/5(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Андрушкевич З. М. Маркетингові дослідження тенденцій розвитку ринку металопластикових вікон. - C. 7-9.
- Бабаев Т. Роль инвестиционного фактора в развитии азербайджанской экономики: основные направления и перспективы. - C. 10-14.
- Безпалько І. Р., Базилюк В. Б. Розвиток системи розподілу електронних видань та її місце у видавничо-поліграфічній діяльності в Україні. - C. 15-19.
- Бичікова Л. А. Стан та особливості розвитку ринку пивоварної промисловості. - C. 20-23.
- Бойчук І. В. Стратегічний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств. - C. 24-27.
- Бойко В. В. Удосконалення господарського механізму розвитку сільських територій в контексті зміцнення економічної безпеки держави. - C. 28-34.
- Бойко Р. В. Використання маркетингових інструментів в управлінні сільськогосподарським підприємством. - C. 35-39.
- Бушинська В. В. Генезис підходів до розвитку економіки, заснованої на знаннях. - C. 40-44.
- Ведерніков М. Д., Царук В. Ю. Особливості становлення корпоративної культури на вітчизняних підприємствах. - C. 45-49.
- Димченко О. В., Рудаченко О. О., Мозговий Є. Роль підприємств теплоенергетики в комплексі житлово-комунального господарства України. - C. 50-55.
- Дорожкіна Г. М. Організаційні аспекти інноваційної діяльності підприємств вагонобудування. - C. 56-60.
- Дражниця С. А. Стан та перспективи розвитку галузей економіки України в сучасних умовах. - C. 61-64.
- Дружиніна В. В., Труніна І. М., Сосновська Ю. Р. Моніторинг місцевого ринку ресторанних послуг. - C. 65-69.
- Єлісєєва О. К., Гільорме Т. В., Водоп’ян М. В. Аналіз і перспективи розвитку енергетичної платформи на засадах концепціЇ Smart Grid. - C. 70-73.
- Жовтий М. М. Логістична система: основні підходи до визначення та особливості її формування на промислових підприємствах. - C. 74-77.
- Забурмеха Є. М., Вальков О. Б. Особливості мережевої форми організації міжфірмової взаємодії підприємств. - C. 78-80.
- Зуб М. Я., Огороднік О. В. Віртуальний ринок праці та склад його віртуальної інфраструктури. - C. 81-85.
- Карпенко В. Л., Гвоздецька І. В. Формування ефективної системи збуту продукції як важливої складової управління маркетинговою діяльністю підприємства. - C. 86-88.
- Клімович І. М., Подобєд Т. В. IT-аудит як один з перспективних напрямків інформаційної перевірки підприємств. - C. 89-93.
- Коваленко В. В. Діагностика основних показників діяльності підприємств легкої промисловості України. - C. 94-98.
- Корж Н. В. Теоретичний підхід до оцінювання людського капіталу як складової корпоративного капіталу. - C. 99-104.
- Лабунець О. О., Грушевицька А. Б. Вплив інвестицій на розвиток машинобудівної галузі України. - C. 105-109.
- Лабунець В. О., Ступчук С. М. Особливості обліку інтелектуальної власності в Україні. - C. 110-114.
- Лопатовський В. Г., Демчук Ю. А. Особливості сучасної системи податкового контролю. - C. 115-118.
- Мазур О. В., Мазур Д. В., Мазур Г. О. Комунальна сфера: сутність, етапи формування та необхідність фінансового забезпечення. - C. 119-123.
- Осіпова Л. В. Євроінтеграція економіки України та її вплив на динаміку зовнішньої торгівлі та національну економіку. - C. 124-131.
- Петренко Н. І., Левченко О. Ф., Магнушевська Т. М. Сучасні проблеми розвитку бухгалтерського обліку. - C. 132-136.
- Принько М. С. Методичні підходи до визначення товару некомерційних організацій. - C. 137-140.
- Прицюк Л. А., Ролінська А. О. Облік аграрних розписок комерційними банками. - C. 141-144.
- Резніченко А. В., Петровська О. Г. Ефективність використання ресурсного потенціалу підприємства-суб'єкта зовнішньоекономічної діяльності. - C. 145-149.
- Савчук В. А. Маркетингове управління на ринку органічної агропродовольчої продукції. - C. 150-156.
- Саенко В. Г. Гипотетические модули менеджмента развития личности посредством восточного единоборства. - C. 157-164.
- Семикіна М. В., Пасєка А. С. Ринок праці України: тенденції та особливості розвитку. - C. 165-170.
- Сізова Н. Д., Петрова О. О. Методика визначення оцінки інвестиційної привабливості регіонів України. - C. 171-175.
- Ситник Л. С. Антикризове управління маркетингом. - C. 176-180.
- Тельнов А. С., Решміділова С. Л., Довгань Ю. В. Маркетингові дослідження в системі управління якістю продукції. - C. 181-184.
- Томаля Т. С. Інновації в закладах ресторанного господарства. - C. 185-188.
- Хоменко Л. М., Кондик А. Ф. Управління запасами з обґрунтуванням величини партій поставок. - C. 189-193.
- Хорольський В. П., Гайдай Д. Д., Хорольський К. Д. Інноваційно-інвестиційна стратегія розвитку підприємств харчової промисловості регіону з техногенно забрудненими територіями. - C. 194-200.
- Чайковская М. П. Современные инструменты цифрового маркетинга формирования партнерских пограмм. - C. 201-204.
- Юринець З. В., Леськів О. А. Метод кількісної оцінки потенційної ефективності державного регулювання ринків маркетингових комунікацій: суть та особливості застосування. - C. 205-208.
- Юрченко Ю. О. Теоретико-методологічні аспекти формування маркетингової стратегії будівельних підприємств. - C. 209-212.
- Ющенко Н. Л. Аспекти класифікації економіко-математичних моделей в управлінні та економіці. - C. 213-219.
- Ільченко Л. Б., Вечірко О. Г. Адміністрування сплати податків неприбутковими організаціями. - C. 220-223.
| 2016 | | № 5(1) (240)
|
|
|
|