Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2015/5(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
- Краснокутська Н. С., Тихонченко Р. С., Одарченко А. М. Особливості стратегічного аналізу під час формування crm-стратегій у підприємствах торгівлі. - C. 7-12.
- Кузьміна О. С. Аналіз підходів до трактування поняття "сталий розвиток підприємства”. - C. 13-21.
- Савченко С. О., Манькута Я. М. Моделювання організаційно-функціональної структури системи управління ВНЗ. - C. 22-27.
- Снігир Л. П. Класифікація загроз економічній безпеці вищого навчального закладу. - C. 28-32.
- Сокирник І. В., Ковальчук І. М. Управління змінами підприємства за умов розвитку євроінтеграційних процесів. - C. 33-38.
- Томаля Т. С., Амонс Н. С. Імідж підприємств ресторанного господарства. - C. 39-42.
- Юрченко Ю. О. Теоретико-методологічні аспекти формування стратегії будівельних підприємств. - C. 43-46.
- Despotović D., Nedic V. Inefficient use of talent as a limiting factor to competitiveness of selected European countries. - C. 47-49.
- Бабич М. С. Безперервна освіта (освіта впродовж життя) — умова підвищення національної конкурентоспроможності. - C. 50-53.
- Бабич Л. М. Раціональне використання інтелектуально-освітнього потенціалу — складова національної безпеки України. - C. 54-57.
- Кравченко Л. А., Радько А. А. Розвиток людського потенціалу в умовах трансформації соціально-трудових відносин: теоретичні аспекти. - C. 58-62.
- Нікулін В. В. Дослідження основних проблем безробіття в Україні та можливих шляхів їх вирішення. - C. 63-66.
- Бондаренко М. І., Танасієнко Н. П. Імплементація організаційних нововведень на машинобудівних підприємствах з метою підвищення продуктивності праці. - C. 67-70.
- Хорольський В. П., ХорольськийК. Д., ХорольськаО. В., Шпанько М. І. Стратегічне управління економічним розвитком підприємства, орієнтованого на зовнішні ринки збуту. - C. 71-75.
- Дьяченко О. В. Національні регулятори зовнішньоекономічної діяльності України. - C. 76-79.
- Кравчук С. М. Ризик входження і конкуренції на зовнішніх ринках. - C. 80-82.
- Магдич І. П. Сучасний стан та основні тенденції інвестиційної діяльності підприємств пивоварної галузі України. - C. 83-91.
- Буряк Я. В. Обґрунтування необхідності адаптації європейського досвіду здійснення контролю за виконанням державних цільових програм інноваційного розвитку та визначення основних його завдань під час проведення в Україні. - C. 92-95.
- Бушовська Л. Б. Оцінка інвестиційного процесу підприємств. - C. 96-99.
- Лаврентьев В. М. Интеллектуальный капитал как фактор инновационного развития. - C. 100-103.
- Сидорчук І. П. Інтегральний показник рівня інноваційного розвитку машинобудівного підприємства: його складові та особливості визначення. - C. 104-107.
- Теребух А. А., Ільницька-Гикавчук Г. Я., Макар О. П. Фінансування природоохоронних заходів в Україні. - C. 108-111.
- Кушнір М. А. Методика виявлення функції цінності інвесторів. - C. 112-118.
- Бондаренко О. С. Логістично-орієнтоване планування фінансових потоків: методичні аспекти та практичне застосування. - C. 119-124.
- Коваленко А. С. Формування фінансової стійкості як запорука уникнення банкрутства. - C. 125-128.
- Ковальчук Т. М., Вергун А. І. Діагностичний аналіз фінансового стану: теорія та методологія. - C. 129-134.
- Мороз С. В., Кальмук О. Т. Неминуче реформування податкової політики України. - C. 135-140.
- Шавкун В. М., Фрадинський О. А. Фіскальна сутність єдиного збору, що справляється у пунктах пропуску через державний кордон України. - C. 141-145.
- Стукан І. Ю., Стрижак А. П. Ліквідність банківської системи як індикатор економічної нестабільності. - C. 146-152.
- Солом’янюк П. Г., Любохинець Л. С. Методологія аналізу глобалізації в контексті економічної теорії. - C. 153-157.
- Ряба О. І. Економічна теорія та суспільство знань. - C. 158-160.
- Мейш А. В., Мороз С. В. Оцінка втрат від військових дій на сході України. - C. 161-165.
- Напалкіна Ю. О., Мейш А. В. Бюджетні інвестиції як фіскальний інструмент регулювання фінансових потоків регіону. - C. 166-169.
- Прощаликіна А. М., Дудник О. С. Особливості діяльності аграрних підприємств Черкащини. - C. 170-173.
- Prisuazhnuyk A. Y. Modern approaches to identification and mapping of clusters. - C. 174-177.
- Рудковський О. В. Організація державного регулювання корпоративної безпеки. - C. 178-181.
- Дружиніна В. В., Бардакова С. М. Комплексні індикатори оцінки рівня життя населення в Україні. - C. 182-187.
- Зиза О. О. Фіскальна політика та її вплив на поведінку фірм в умовах стабілізації кризових явищ економіки України. - C. 188-193.
- Кардаш О. Л. Сучасне методичне забезпечення оцінювання продовольчої безпеки України. - C. 194.
- Діордіца С. Г., Кобець В. М. Вплив пріоритетів державної політики на ринкову владу мікроекономічних систем. - C. 200-202.
- Литвинчук І. Л. Осмислення інтелектуалізації аграрної економіки крізь призму методології синергетики. - C. 203-205.
- Ліщинська Л. Б. Основні аспекти автоматизації роботи з клієнтами засобами CRM-систем. - C. 206-209.
- Мороз С. В. Економічні наслідки спаду ввп для населення україни. - C. 210-216.
- Телюк М. С. Анализ основных показателей сельского хозяйства стран постсоветского пространства. - C. 217-220.
- Петренко Н. І. Методичні підходи контролю операцій з ПДВ. - C. 221-224.
- Цебень Р. Л., Гуменюк А. Ф. Особливості організації внутрішнього аудиту підприємств україни в сучасних умовах. - C. 225-228.
- Гуля Ю. В. Теоретико-методологічні засади брендингу та бренд-менеджменту підприємств. - C. 229-235.
- Дорожкіна Г. М., Хоменко Л. М. Логістика туристичних послуг. - C. 236-241.
- Кравчук І. А. Становлення концепції продовольчого маркетингу: проблеми та перспективи. - C. 242-245.
- Ревенок В. І., Кисілевич С. В. Інтернет-сайт — ефективний інструмент маркетингової діяльності закладу охорони здоров’я. - C. 246-250.
| 2015 | | № 5(1)
|
|
|
|