Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2014/5(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
Стратегічна парадигма інноваційного маркетингу
- Ковінько О. М. Сутність та зміст стратегії диверсифікації підприємств при виході на зовнішній ринок. - C. 7-11.
- Лопатовська О. В. Стратегії позиціонування підприємств легкої промисловості хмельницької області. - C. 12-14.
- Мануйлович Ю. М. Модель системи управління конкурентоспроможністю в рамках маркетингових стратегій. - C. 15-18.
- Степанюк Н. С., Грєбєннікова І. В. Розробка ефективної стратегії сучасного сільськогосподарського підприємства у високодинамічному конкурентному середовищі. - C. 19-21.
Актуальні проблеми застосування теорії і практики маркетингу у різних сферах господарювання
- Андрушкевич З. М. Комплекс маркетингу в торговельній діяльності аптечних мереж. - C. 22-25.
- Бичікова Л. А., Кондратюк Т. В. Особливості маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств хмельницької області. - C. 26-29.
- Бичікова Л. А., Калюжна І. Ю. Маркетингові заходи щодо ефективного просування банківських продуктів і послуг. - C. 30-34.
- Бойко Р. В., Васильчук В. О. Маркетингові аспекти роботи фірми на туристичному ринку. - C. 35-38.
- Орлов О. О., Борисова В. О. Організація маркетингової діяльності як об’єктивна необхідність підвищення ефективності підприємств агропромислового комплексу в ринкових умовах. - C. 39-42.
- Мацеха Д. С., Бурий С. А. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. - C. 43-47.
- Гвоздецька І. В. Аналітичне дослідження маркетингової діяльності ПРАТ "Деражнянський молочний завод" в розрізі підприємств молочної галузі України. - C. 48-53.
- Гвоздецька І. В., Васильчук В. Створення іміджу та розроблення торгової марки. - C. 54-57.
- Дибчук Л. В. Сутність та особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій. - C. 58-61.
- Дубовик Т. В. Лояльність споживачів в інтернеті. - C. 62-64.
- Жирук М. С., Карпенко В. О., Карпенко В. Л. Маркетингові дослідження споживачів підприємства сфери послуг як засіб досягнення конкурентних переваг. - C. 65-71.
- Марценюк М. М., Карпенко В. Л. Зарубіжний досвід організації надання якісних послуг як фактор підвищення конкурентоспроможності банку. - C. 72-75.
- Кострубська А. Ф., Ковальчук С. В. Маркетингове оцінювання якості банківських послуг на основі методики servqual. - C. 76-78.
- Крикавський Є. В., Якимишин Л. Я. Аутсорсинг і ключові компетенції ланцюга поставок: контроверсійні рефлексії. - C. 79-85.
- Литвиненко Т. Є., Литвиненко Я. В. Напрямки удосконалення системи маркетингового ціноутворення в підприємствах ресторанного господарства в умовах економічної кризи. - C. 86-90.
- Прилепа Н. В., Миколюк О. А. Особливості розвитку кейтерингу як інноваційної форми ресторанного бізнесу. - C. 91-94.
- Прицюк Л. А. Фактори впливу на організацію діяльності підприємств-посередників на автомобільному ринку. - C. 95-99.
- Cачинська Л. В. Взаємозалежність логістичної і маркетингової концепцій формування ринкової вартості підприємства. - C. 100-104.
- Сокирник І. В. Інноваційний маркетинг у формуванні бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку. - C. 105-109.
- Трішкіна Н. І. Впровадження маркетингу у вищих навчальних закладах. - C. 110-114.
- Хвостіна І. М., Зелінська Г. О. Концептуальні аспекти еколого-економічного аналізу. - C. 115-119.
- Чухрай Н. І. Просумент як активний учасник процесів створення та просування товару в епоху інтернет-маркетингу. - C. 120-123.
- Якимець Ю. В., Томаля Т. С. Управління маркетинговою політикою підприємств м’ясопереробної галузі на прикладі ТОВ "Проскурів-агро" "Хмельницькі делікатеси". - C. 124-127.
Актуальні проблеми теорії і практики торгівлі та товарознавчої діяльності
- Бойко Р. В. Вдосконалення комерційної діяльності торговельного підприємства на основі оптимізації політики товароруху. - C. 128-132.
- Забурмеха Є. М. Особливості формування стратегії діяльності торговельного підприємства. - C. 133-136.
- Олійник А. О., Карпенко В. Л. Товарознавча характеристика ринку металопластикових вікон Хмельницької області. - C. 137-140.
- Решміділова С. Л. Психологічні аспекти торговельного обслуговування. - C. 141-144.
- Савчук А. М. Програмне забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі. - C. 145-148.
- Тельнов А. С., Решміділова С. Л. Тенденції та суперечності розбудови інтегрованих систем управління якістю. - C. 149-155.
- Катанаха А. М., Фомова О. А. Проблеми та перспективи зовнішньоторговельної діяльності України в сучасних умовах. - C. 156-159.
Маркетинг-менеджмент: концептуальні підходи і перспективи розвитку
- Баличова В. О., Тюхтенко О. О. Методичні аспекти оцінювання іміджу туристичних підприємств. - C. 160-162.
- Головащенко А. В. Еволюціонування концепцій бренд-менеджменту. - C. 163-166.
- Гольник Л. А. Маркетингове управління – запорука успішної діяльності підприємства на ринку. - C. 167-170.
- Калугін Ю. О. Методичні підходи до оцінки рівня ділової репутації підприємства. - C. 171-173.
- Кендюхов О. В. Маркетинговий менеджмент клієнтів: оцінка ефективності. - C. 174-178.
- Ковальчук C. В. Актуальні проблеми застосування маркетинг-менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств. - C. 179-186.
- Савін С. Ю., Скоробагатько О. В., Крутій І. А. Роль особистості у забезпеченні мотивації управлінського персоналу. - C. 187-189.
- Савіна Г. Г., Бочкарева Е. І., Щербина А. М. Соціальні аспекти забезпечення ефективності менеджменту організації. - C. 190-192.
- Степанюк Н. С., Стецюк Я. О. Маркетинг-менеджмент підприємства в умовах глобалізації. - C. 193-195.
Загальноекономічні тенденції інноваційного розвитку економіки в умовах інтеграції в міжнародний економічний простір
- Бакай В. Й. Формування термінологічної піраміди щодо розвитку теоретичних основ інвестиційної проблематики. - C. 196-200.
- Бурий С. А. Інноваційний потенціал у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. - C. 201-205.
- Коломієць Ю. В., Гейдарова О. В. Основні тенденції інноваційного розвитку України. - C. 206-209.
- Гейдарова О. В., Грєбєннікова І. В. Напрями організаційного розвитку сучасного малого підприємства. - C. 210-212.
- Гуменюк А. Ф., Цебень Р. Л. Облікові проблеми проведення інвентаризації в сучасних умовах. - C. 213-216.
- Лопатовський В. Г., Прадун О. В. Удосконалення організації обліку основних засобів у бюджетних установах. - C. 217-220.
- Лопатовський В. Г., Русин О. І. Проблеми впровадження міжнародних стандартів фінансової звітності на підприємствах України. - C. 221-224.
- Мацелюх Н. П. Становлення та розвиток ціноутворення на фінансові деривативи. - C. 225-230.
- Новікова О. С., Канюка Н. М. Методологічні особливості оцінки вартості підприємств за сучасного стану ринкового середовища. - C. 231-233.
- Олійник Л. Г. Судово-бухгалтерська експертиза: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 234-237.
- Орлов О. А. Трансакционные издержки и проблема их количественного измерения. - C. 238-241.
- Попель С. А. Інтегративний підхід до формування інноваційного потенціалу підприємства. - C. 242-246.
- Олійник О. С., Рясних Є. Г. Формування методичних підходів до визначення факторів інноваційного розвитку машинобудівних підприємств. - C. 247-250.
- Стеценко Н. А., Заїка С. М. Банківське кредитування: історія розвитку та сучасний стан. - C. 251-255.
- Сурмай Д. Д. Об’єктний підхід до інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень. - C. 256-259.
- Федоришин В. С. Економічні передумови політики соціального розвитку територіальних громад вінницької області. - C. 260-264.
- Федоришина І. В. Концептуальний зміст поняття "соціальний капітал". - C. 265-268.
- Черномазюк А. Г. Інновації у сфері готельно-ресторанного бізнесу. - C. 269-272.
- Плешко М. С., Плешко М. В. О планировании устойчивого развития транспортной инфраструктуры и керамической промышленности г. Шахты на основе комплексного мониторинга. - C. 273-275.
| 2014 | | № 5(2)
|
|
|
|