Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69410:Сер.2/2013/2(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Хмельницького національного університету : наук. журн..- Хмельницький. Економічні науки- Титул.
- Зміст.
Загальні проблеми планування. Планування витрат
- Орлов О. А., Рясных Е. Г. Проблемы гибкого управления затратами и прибылью в условиях рыночной экономики. - C. 7-11.
- Алёхин А. Б., Брутман А. Б. Особенности международных сопоставлений конкурентоспособности предприятий. модельный анализ. - C. 12-19.
- Гончаров В. М., Мартинова Л. В. Ринок зерна україни: стан, загальні проблеми та ризики. - C. 20-23.
- Денисов В. Т., Денисов Д. Д. Некоторые направления развития экспорта гражданской продукции предприятиями авиапромышленного комплекса. - C. 24-26.
- Погорелов Ю. С., Бондаренко С. С. Методи планування витрат підприємства при застосуванні концепції постійного вдосконалення. - C. 27-31.
- Бабич Л. М. Асиметрична інформація як фактор стабілізації розподільчих відносин. - C. 32-35.
- Боднарюк В. А. Аутсорсинг як спосіб оптимізації витрат підприємства. - C. 36-38.
- Гончар О. І., Білик І. В. Внутрішньофірмове планування на виробничому підприємстві. - C. 39-41.
- Наконечна Г. Ф., Магдійчук П. О. Використання статистичної звітності в аналізі результатів господарської діяльності фермерських господарств. - C. 42-46.
- Половян Н. С. Оптимизация налогового бремени в условиях устойчивого развития. - C. 47-50.
- Полозова В. М., Ребекевша Г. А. Аналіз результативності діяльності тдв "хмельницькзалізобетон” за існуючих умов і обмежень. - C. 51-54.
- Шипуліна В. О., Осташевська А. В. Реалізація принципів гнучкого ціноутворення. - C. 55-57.
- Подать В. М. Використання індексного методу щодо збільшення прибутку при сукупному впливу натурального обсягу продажу і ціни. - C. 58-61.
- Меджибовская Н. С. Методологический подход к определению экономической эффективности системы электронного снабжения. - C. 62-65.
- Геделевич Є. В. Економіко-математичне моделювання виробничої діяльності промислових підприємств. - C. 66-69.
- Квитковский Д. А. Научное обоснование методологии оказания консалтинговых услуг. - C. 70-72.
- Любохинець О. В. Теоретичні засади формування та практика впровадження корпоративної соціальної відповідальності підприємств. - C. 73-78.
- Рассуждай Э. Я. Формирование стратегии развития угледобывающих предприятий, ориентированной на рост капитализации. - C. 79-82.
Планування ресурсного забезпечення підприємства
- Гриценко С. І. Використання концепції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні благодійними програмами. - C. 83-86.
- Євдокименко В. К., Ворошан А. Д. Інституційні фактори протидії корупції. - C. 87-91.
- Козаченко Г. В., Алєйніков А. А. Бюрократичні інструменти у подоланні дезорганізації управління на підприємстві. - C. 92-96.
- Лук’янова В. В., Лаутар А. Ю. Інформаційна безпека в умовах розвитку інформаційної системи. - C. 97-101.
- Мних О. Б., Гілета Ю. І. Маркетинговий і регресійний аналіз процесів злиття вітчизняних фармацевтичних компаній. - C. 102-108.
- Христиановский В. В., Венжега Р. В. Сущность и классификация типов понятий "слияние” и "поглощение” в корпоративном менеджменте украины. - C. 109-118.
- Грибик І. І., Гавран В. Я., Смолінська Н. В. Управління змінами на основі трансформації маркетингових систем. - C. 119-121.
- Залізко В. Д. Стратегічне державне управління сільським розвитком у контексті зміцнення соціально-економічної безпеки сільських територій: проблеми та перспективи досліджень. - C. 122-128.
- Доберчак Н. І. Сутність і роль маркетингу для підприємств у ринкових умовах господарювання. - C. 129-132.
- Дубініна М. В., Чебан Ю. Ю., Горбач С. О. Інстутиціональний механізм контролю фінансових результатів сільськогосподарських підприємств. - C. 133-137.
- Думанська К. С., Ющенко О. І. Формування асортименту продукції на підприємствах різних напрямів спеціалізації. - C. 138-141.
- Левків Г. Я. Оцінки ресурсного забезпечення маркетингового управління діяльності підприємств апк. - C. 142-144.
- Михальчик С. О., Михальчик Л. Ю. Використання оригінальної маркетингової стратегії як інноваційного чинника забезпечення конкурентних переваг на етапі становлення підприємства. - C. 145-148.
- Наконечна Т. В., Гринів Н. Т., Костюк О. С. Сегментація як метод визначення ключових клієнтів промислових підприємств. - C. 149-152.
- Нехай В. В. Поглиблення теоретичних основ та визначення практичних напрямів покращення маркетингової підтримки вирішення проблем збуту підприємств сільськогосподарського машинобудування. - C. 153-157.
- Тюріна Н. М., Шкодіна О. С. Дослідження теоретичних і практичних проблем логістизації машинобудівних підприємств. - C. 158-162.
- Фомова О. А. Проблеми становлення міжнародного маркетингу в україні. - C. 163-166.
- Шипуліна В. О. Склад і оптимізація логістичних витрат. - C. 167-170.
- Гончаров В. М., Гончаренко М. О. Сучасний стан м’ясопереробної галузі україни і луганського регіону. - C. 171-174.
- Гончаров Є. В., Пожидаєв А. Є. Сучасний стан вищої освіти як одного із напрямів концепції гуманітарного розвитку україни до 2020 року. - C. 175-178.
- Кича Л. М. Напрями використання закордонного та вітчизняного досвіду мотивації персоналу. - C. 179-182.
- Косенко В. М. Роль комерційних позначень у маркетинговій діяльності підпримств харчової промисловості. - C. 183-186.
- Кузнєцова Н. В. Методика оцінювання ризику зниження фінансової стабільності за допомогою мереж байєса. - C. 187-190.
- Курносова-юркова О. А. Диалектика логистических услуг. - C. 191-194.
- Лісніченко О. О. Інтегрована модель управління формуванням вартості підприємств. - C. 195-199.
- Палиця С. В. Тренди розбудови новітньої технологічної бази сфери забезпечення якості життя та здоровя людини. - C. 200-203.
- Самойленко К. В. Еволюція поняття "інформаційна логістика”. - C. 204-207.
- Семененко О. О. Організаційні та економічні аспекти позиціонування підприємства. - C. 208-210.
- Шаперенков А. В. Оцінка адекватності ресурсної бази банків потребам інноваційного розвитку україни. - C. 211-215.
- Шаховалова Є. О. Управління прибутком: теоретичний аспект. - C. 216-222.
Структурні зміни в економіці
- Коваленко О. В. Актуальные вопросы управлення предприятиями сферы услуг. - C. 223-226.
- Петенко А. В., Петенко І. В. Економічні принципи антикризової політики на нестійких територіях. - C. 227-231.
- Ситник Л. С., Венжега Р. В. Моделі фінансової діагностики банкрутства металургійних підприємств у системі антикризового управління. - C. 232-241.
- Уманець Т. В., Уманець Н. Л. Методологічні підходи до становлення нової інформаційної парадигми в сучасній економіці. - C. 242-245.
- Ковальчук С. В., Тимофеєв Д. Г. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств. - C. 246-249.
- Авдеева Е. С. Анализ современного состояния и перспективы развития рынка стекольной продукции. - C. 250-252.
- Подсолонко М. В. Ресурсный потенциал экономического развития сферы услуг в украине. - C. 253-258.
- Сментина Н. В. Партнерство влади, бізнесу та громади як складова успішності місцевого соціально-економічного розвитку. - C. 259-262.
- Сысой Ю. В. Системный подход к формированию организационной структуры предприятия. - C. 263-266.
- Форкун І. В. Регіональне фінансове планування: основні елементи та сучасні методи. - C. 267-271.
- Яцкевич І. В. Альянс як перспективна форма взаємодії малого та великого підприємства у галузі зв’язку та інформатизації. - C. 272-275.
- Грушевицька А. Б. Особливості оцінки фінансової стійкості підприємства та напрями її забезпечення. - C. 276-280.
- Лісовський І. В. Інституційний механізм регулювання амортизаційної політики. - C. 281-284.
- Бессонова А. С., Мазай Е. Ф. Активизация применения категорий электронной коммерции малыми и средними предприятиями: опыт зарубежных стран. - C. 285-290.
- Борисова В. О. Підвищення ефективності функціонування підприємств агропромислового комплексу у ринкових умовах. - C. 291-295.
- Крушніцька Г. Б. Методологічні підходи оцінки людського капіталу підприємства. - C. 296-300.
- Куклюк В. С., Мацеха Д. С. Проблеми відтворення людського потенціалу в регіонах україни. - C. 301-303.
- Маевский В. А. Совершенствование управления цепочками поставок. - C. 304-306.
- Сватюк О. Р., Леськів Г. Я., Приставська Т. В. Деякі напрями управління національною еколого-економічною безпекою. - C. 307-310.
- Шилкіна К. О. Створення функціональної моделі вітчизняного туристичного кластера в умовах діючого законодавства україни. - C. 311-314.
| 2013 | | № 2(3)
|
|
|
|