Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2021/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Луганськ. Філологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні питання мовознавства

  4. Дьячок Н. В., Бондарєва О. О. Словосполучення та композит як компоненти номінатем комплексного зразка в російській мові. - C. 6-15.
  5. Заваринська І. Ф., Нестайко І. М. Образність біблійних елементів у складі слов’янських фразеологічних одиниць. - C. 16-23.
  6. Permyakova О. Н., Konovalchuk S. A., Shundikova I. I. Linguocultural pecularities of phraseological units in English and Ukrainian languages. - C. 24-32.
  7. Кравченко О. Л., Галенко А. М. Концепт плавні в романі В. Рутківського "Джури козака Швайки". - C. 32-39.
  8. Минаева Э. В. Репрезентация концепта "любовь" в эпистолярии Марины Цветаевой и в трудах русских философов. - C. 40-51.
  9. Шехавцова С. О. Cпецифіка використання афоризмів у романі "Портрет Доріана Грея" Оскара Вайлда. - C. 52-59.
  10. Романо-германські мови

  11. Козубай І. В., Хаджи А. Ю., Шемет У. Р. Дослідження гендерного компонента при словотворенні та структуруванні фразеологічних одиниць сучасної англійської мови. - C. 60-67.
  12. Шаповалова Л. В. Пріоритетні цінності французької аксіологічної парадигми на матеріалі найуживаніших французьких фразеологізмів. - C. 68-77.
  13. Літературознавство та література зарубіжних країн

  14. Биндас О. М. Проблема трагізму людства у жанрі наукової фантастики (на прикладі творів Р. Бредбері "Дитина завтра" і "Вельд"). - C. 78-87.
  15. Вечерок О. М., Іотова І. М., Маджар Н. М., Скальська С. А. Національні мотиви та міжкультурні зв’язки в художніх творах В. Короленка. - C. 88-95.
  16. Землянська А. В. Тема інклюзії у повісті Алана Маршалла "Я вмію стрибати через калюжі". - C. 96-106.
  17. Ленська С. В. "Ловець океану. Історія Одіссея" В. Єрмоленка як постмодерністський роман. - C. 107-116.
  18. Ли Л. Надежда Тэффи в рецепции Ирины Одоевцевой. - C. 117-124.
  19. Печерських Л. О. Жива канонічність: можливий зразок сучасності (на матеріалі роману "Радіо Ніч” Ю. Андруховича). - C. 125-134.
  20. Зіставні студії та перекладознавство

  21. Бойко Я. В. Когнітивно-дискурсивні моделі перекладу. - C. 135-144.
  22. Гудкова Н. М. Особливості перекладу англомовної фінансової термінології крізь призму метафоризації. - C. 145-152.
  23. Сухачова Н. С. Неологізми англомовної економічної терміносистеми: лінгвопрагматичний аспект. - C. 153-160.
  24. Лінгводидактика

  25. Andreiko L. V., Medvedovska D. O., Skarloupina Yu. A. Sociolinguistic perspective on varieties of English: implications for teaching. - C. 161-169.
  26. Богиня Л. В., Трусова Л. В., Савицька Т. В. Організаційно-методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі. - C. 170-177.
  27. Вєнєвцева Є. В., Медведська І. М. Обґрунтування актуальності формування білінгвальної культури спілкування в контексті засвоєння іноземної мови. - C. 178-185.
  28. Кіріченко О. М., Шпетна С. А. Використання інтерактивних методів у комплексному навчанні іноземців російської мови та культури мовлення. - C. 186-194.
  29. Кокнова Т. А. Вплив моделі "Music" на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. - C. 195-205.
  30. Корж О. Ю., Захаржевська А. А. Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей. - C. 206-215.
  31. Matviienko L. H., Krasota O. H. Modern electronic means of translation in the system of training of future translators. - C. 216-226.
  32. Недайнова Т. Б. Інтегрований підхід до аналізу тексту художнього твору на уроках зарубіжної літератури. - C. 227-237.
  33. Тупиця О. Ю., Зімакова Л. В. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови. - C. 238-246.
  34. Шалацька Г. М. Використання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 247-254.
2021
№ 7 (345)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського