Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Філол./2021/7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Луганськ. Філологічні науки- Титул.
- Зміст.
Актуальні питання мовознавства
- Дьячок Н. В., Бондарєва О. О. Словосполучення та композит як компоненти номінатем комплексного зразка в російській мові. - C. 6-15.
- Заваринська І. Ф., Нестайко І. М. Образність біблійних елементів у складі слов’янських фразеологічних одиниць. - C. 16-23.
- Permyakova О. Н., Konovalchuk S. A., Shundikova I. I. Linguocultural pecularities of phraseological units in English and Ukrainian languages. - C. 24-32.
- Кравченко О. Л., Галенко А. М. Концепт плавні в романі В. Рутківського "Джури козака Швайки". - C. 32-39.
- Минаева Э. В. Репрезентация концепта "любовь" в эпистолярии Марины Цветаевой и в трудах русских философов. - C. 40-51.
- Шехавцова С. О. Cпецифіка використання афоризмів у романі "Портрет Доріана Грея" Оскара Вайлда. - C. 52-59.
Романо-германські мови
- Козубай І. В., Хаджи А. Ю., Шемет У. Р. Дослідження гендерного компонента при словотворенні та структуруванні фразеологічних одиниць сучасної англійської мови. - C. 60-67.
- Шаповалова Л. В. Пріоритетні цінності французької аксіологічної парадигми на матеріалі найуживаніших французьких фразеологізмів. - C. 68-77.
Літературознавство та література зарубіжних країн
- Биндас О. М. Проблема трагізму людства у жанрі наукової фантастики (на прикладі творів Р. Бредбері "Дитина завтра" і "Вельд"). - C. 78-87.
- Вечерок О. М., Іотова І. М., Маджар Н. М., Скальська С. А. Національні мотиви та міжкультурні зв’язки в художніх творах В. Короленка. - C. 88-95.
- Землянська А. В. Тема інклюзії у повісті Алана Маршалла "Я вмію стрибати через калюжі". - C. 96-106.
- Ленська С. В. "Ловець океану. Історія Одіссея" В. Єрмоленка як постмодерністський роман. - C. 107-116.
- Ли Л. Надежда Тэффи в рецепции Ирины Одоевцевой. - C. 117-124.
- Печерських Л. О. Жива канонічність: можливий зразок сучасності (на матеріалі роману "Радіо Ніч” Ю. Андруховича). - C. 125-134.
Зіставні студії та перекладознавство
- Бойко Я. В. Когнітивно-дискурсивні моделі перекладу. - C. 135-144.
- Гудкова Н. М. Особливості перекладу англомовної фінансової термінології крізь призму метафоризації. - C. 145-152.
- Сухачова Н. С. Неологізми англомовної економічної терміносистеми: лінгвопрагматичний аспект. - C. 153-160.
Лінгводидактика
- Andreiko L. V., Medvedovska D. O., Skarloupina Yu. A. Sociolinguistic perspective on varieties of English: implications for teaching. - C. 161-169.
- Богиня Л. В., Трусова Л. В., Савицька Т. В. Організаційно-методична модель навчання іноземних студентів наукового мовлення на доуніверситетському етапі. - C. 170-177.
- Вєнєвцева Є. В., Медведська І. М. Обґрунтування актуальності формування білінгвальної культури спілкування в контексті засвоєння іноземної мови. - C. 178-185.
- Кіріченко О. М., Шпетна С. А. Використання інтерактивних методів у комплексному навчанні іноземців російської мови та культури мовлення. - C. 186-194.
- Кокнова Т. А. Вплив моделі "Music" на формування іншомовної комунікативної компетентності в майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. - C. 195-205.
- Корж О. Ю., Захаржевська А. А. Особливості навчання іноземної мови за професійним спрямуванням студентів немовних спеціальностей. - C. 206-215.
- Matviienko L. H., Krasota O. H. Modern electronic means of translation in the system of training of future translators. - C. 216-226.
- Недайнова Т. Б. Інтегрований підхід до аналізу тексту художнього твору на уроках зарубіжної літератури. - C. 227-237.
- Тупиця О. Ю., Зімакова Л. В. Розвиток фонетичної компетентності студентів під час вивчення другої іноземної мови. - C. 238-246.
- Шалацька Г. М. Використання сервісу Kahoot! у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 247-254.
| 2021 | | № 7 (345)
|
|
|
|