Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2018/8(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.- Полтава. Педагогічні науки Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Васьківська Г.О. Дидактичні аспекти соціалізації старшокласників в умовах профільного навчання. - C. 5-11.
- Добровіцька О. О. Визначення толерантної освіченості у майбутніх соціальних працівників. - C. 12-21.
- Іхаб Макхулі Технологічний підхід у формуванні готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до роботи в умовах поліетнічного освітнього простору. - C. 21-32.
- Кабацька О. В., Ковальова П. О. Виявлення здоров’язбережувальної спрямованості професійної підготовки студентів різних університетів на основі вивчення та порівняння їх навчальних планів. - C. 32-40.
- Калініна І. М. Зміст системи педагогічної підтримки особи-стісно-професійного становлення молодих держслужбовців. - C. 40-47.
- Коваленко В. Є. Підготовка майбутніх корекційних педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. - C. 47-55.
- Котєнєва І. С., Батуленко В. І. Про актуальність підготовки майбутніх викладачів до використання інформаційно-комунікативних технологій в професійній діяльності. - C. 55-62.
- Крохмаль І. М. Аналіз сучасної системи професійної підготовки майбутнього фахівця-документознавця в закладах вищої освіти України. - C. 63-74.
- Міронов Р. А. Філософські засади підготовки майбутніх психологів до психотерапевтичної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 75-89.
- Павлик Н. П. Логіко-структурна матриця організації неформальної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 89-96.
- Паславська І. С. Ризик-менеджмент як новітня технологія в системі управління вищим навчальним закладом. - C. 96-103.
- Пашко Т. А. Індивідуально-психологічні детермінанти професійного становлення психолога. - C. 104-109.
- Савченко О. С., Колосов А. М. Методологічні принципи виокремлення управлінських дисциплін при підготовці фахівців за спеціальністю 073 "Менеджмент". - C. 109-122.
- Слижук О. А. Сучасна українська література для підлітків: вивчення та викладання в школі. - C. 122-129.
- Сомова О. О. Переваги стратегічного менеджменту в системі управління сучасного освітнього закладу. - C. 129-136.
- Спіріна Т. П., Піхур Г. А. Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-інфікованими людьми. - C. 136-142.
- Товстуха О. М. Психолого-педагогічні особливості організації навчального процесу для студентів-прикордонників у ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - C. 142-150.
- Шароватова О. П. Про гендерні аспекти у змісті навчально-виховного процесу при підготовці майбутніх фахівців з охорони праці. - C. 150-160.
- Бадер С. О. Соціально-педагогічна профілактика дезадаптації студентів першого року навчання. - C. 161-167.
- Богайчук В. Ж. Соціальна ідентичність в умовах гібрідної війни. - C. 167-175.
- Гнатюк Р. О., Попова А. О. Система соціального супроводу ВІЛ-інфікованих в місцевих громадах Естонії. - C. 175-182.
- Грабовенко Н. В., Марчук Н. Г. Досвід соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю у Німеччині та шляхи його імплементації в українських реаліях. - C. 182-191.
- Ігнатенко К. В. Ознаки та наслідки посттравматичного стресового розладу у військовослужбовців та шляхи його подолання. - C. 191-203.
- Кабусь Н. Д. Стратегічні напрями соціально-педагогічної інноватики. - C. 203-210.
- Караман О. Л., Курило В. С., Савченко С. В. Досвід діяльності Науково-дослідного центру з проблем соціальної педагогіки і соціальної роботи НАПН України (на базі ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка") в умовах гібридної війни на сході України. - C. 211-219.
- Коротаєва А. А., Сапіга С. В. Стан соціально-педагогічної підтримки вагітних жінок в Україні та закордоном. - C. 219-227.
- Краснова Н. П. Девіантна поведінка підлітків як форма прояву дефіциту морального розвитку особистості. - C. 227-239.
- Литвинова Н. А. Соціально-педагогічна підтримка молоді у недержавних організаціях. - C. 239-246.
- Отрощенко Н. Л., Стародуб Т. О. Соціально-педагогічна робота щодо розвитку соціальної активності молоді у закладах освіти міста. - C. 247-256.
- Суліцький В. В., Пелешенко М. Л. Ефективність проведення соціально-педагогічної профілактики суїцидальної та аутодеструктивної поведінки серед студентської молоді. - C. 256-264.
- Юрків Я. І. Медіація як спосіб вирішення конфліктів. - C. 264-271.
| 2018 | | № 8(2) (322)
|
|
|
|