Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2020/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
: зб. наук. пр..- Ізмаїл
Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo)

    Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васильєва О. Система психологічної профілактики шкільногонасильства в початкових класах. - C. 7-14.
  4. Гнізділова О., Лукашова Ю. Виховний потенціал сучасної дитячої літератури у процесі професійної орієнтації дошкільників. - C. 15-22.
  5. Хуан Ж. Особливості шляхів формування творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 23-30.
  6. Звєкова В. Педагогічні умови формування основ культури спілкування у дітей різних вікових груп. - C. 31-38.
  7. Кічук Я. Освітні послуги закладів вищої освіти в умовах викликів сьогодення: актуалізація підготовки сімейних лікарів. - C. 39-45.
  8. Корнієнко С. Фізичне виховання студентів з інвалідністю у закладі вищої освіти: теоретико-практичний вимір. - C. 46-53.
  9. Лесіна Т. Феноменологія соціокультурної анімації у параметрах сучасних наукових досліджень. - C. 54-62.
  10. Листопад О., Мардарова І. Підготовка майбутніх вихователівдо соціалізації дітей дошкільного віку. - C. 63-71.
  11. Lunhu Л. Culturological approach to the formation of the worldview of future specialists in philological specialities in the process of professional training. - C. 72-77.
  12. Мельник В. Пізнавальна самостійність дитини старшого дошкільного віку як актуальна психолого-педагогічна проблема. - C. 78-86.
  13. Остапйовська І. Навчання математики бакалаврів спеціальності 016Спеціальна освіта (016.02 Олігофренопедагогіка). - C. 87-96.
  14. Пріма Р., Пріма Д. Світосприйняття дитини як базисна компонента феномену "світогляд". - C. 97-104.
  15. Пріма Р., Бортнюк Т. Підприємницька компетентність сучасного вчителя нової української школи: теоретичні аспекти. - C. 105-111.
  16. Райбедюк Г. Системний підхід до використання джерел літературного краєзнавства в умовах кризи сучасної літературної освіти в Україні. - C. 112-120.
  17. Сахарова О. Педагогічні умови збагачення словника дітей молодшого дошкільного віку. - C. 121-127.
  18. Сущенко Т., Сущенко Р. Цілісний педагогічний процес у закладах вищої освіти: реалізація професійно важливих парадигм. - C. 128-134.
  19. Тесленко С. Педагогіка партнерства у національно-патріотичному вихованні дитини старшого дошкільного віку. - C. 135-141.
  20. Циганенко Л. Історіографічний аналіз в історико-педагогічних розвідках (на матеріалах освітньої діяльності дворян бессарабських містХІХ ст.). - C. 142-154.
  21. Цзинь Я. Теоретико-методичні аспекти організації музичної освіти учнів у позашкільних закладах Китайскої Народної Республіки. - C. 155-163.
2020
Вип. 49
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського