Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69330/2018/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету
: зб. наук. пр..- Ізмаїл
Istorychni nauky, Pedahohichni nauky, Filolohichni nauky (Literaturoznavstvo, Movoznavstvo)

    Серія "Педагогічні науки"

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабіна Ю. Об одном из подходов к обогащению национального концепта современного художественного образования. - C. 7-13 .
  4. Бухнієва О., Банкул Л. Методична своєрідність реалізації інтегрованого курсу "Мистецтво” в умовах нової української школи. - C. 14-19.
  5. Gramatik N. Some Aspects of Professional Training of Future Teachers of Natural Disciplines. - C. 20-24.
  6. Дімоглова О. Особистісно-професійна роль викладача вищої школи у формуванні професійного іміджу майбутнього фахівця морського транспорту. - C. 25-29.
  7. Завидівська О. Особливості сучасної системи професійної освіти студентів-управлінців. - C. 30-35.
  8. Звекова В. Самостійна діяльність молодших школярів в умовах модернізації сучасної початкової освіти. - C. 36-40.
  9. Кічук Н. Педагогічна інтернатура – важливий складник вітчизняної системи неперервної освіти фахівця Pedagogical internship is an important part of the national system of the continuing education of a specialist. - C. .
  10. Корнієнко С. Особливості культури здоров’я дітей дошкільного віку. - C. 45-51.
  11. Кузьменко В., Рябуха І. Внесок гідрографічних служб і видатних гідрографів у розвиток теорії та практики морської освіти (початок ХІХ – початок ХХ століття). - C. 52-58.
  12. Літашов О. Роль студентського самоврядування у набутті ЗВО внутрішньої автономії. - C. 59-63.
  13. Мізюк В., Рябчук В. Інформаційна відкритість освітнього закладу як переумова прозорості освітніх послуг. - C. 64-69.
  14. Мондич О. Підготовка учителя початкових класів до реалізації предметної компетентності з анатомії та фізіології людини при навчанні школярів. - C. 70-76.
  15. Онищук С. Підготовка майбутніх економістів до здорового способу життя. - C. 77-82.
  16. Ситняківська С. Білінгвальні засади моделі професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету. - C. 83-88.
  17. Столярова В. Модель підготовленості майбутніх закрійників швейного виробництва: педагогічні ресурси комп’ютерних технологій. - C. 89-92.
  18. Струк А. Культурологічний підхід як методологічна основа дослідження феномену "лексико-народознавчої компетентності особистості". - C. 93-97.
  19. Трунова В. Формування читацьких інтересів дітей на перших етапах початкової шкільної освіти. - C. 98-107.
  20. Урум Н. Деякі аспекти проблеми підготовленості майбутніх фахівців морської галузі з безпеки життєдіяльності. - C. 108-110.
  21. Шевчук А. Формування компетентності викладача закладу вищої освіти у царині дистанційного навчання студентів. - C. 111-117.
  22. Відомості про авторів. - C. 118-119.
  23. Вихідні відомості.
2018
Вип. 39

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського