Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2018/43<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Оглавление.
- Angolenko V. V. Professional training of agents performing social and pedagogical support of minor offenders in the conditions of reforming of penal system in Ukraine. - C. 7-23.
- Артюхова В. В., Щокіна Н. Б. Досвід упровадження активних методів навчання в методику викладання дисциплін психолого-педагогічного циклу. - C. 24-37.
- Асєєва І. В., Пономарьов В.С. Формування базових компетенцій бакалаврів з машинобудування при вивченні природничих дисциплін. - C. 38-51.
- Бондаренко В. В. Викладач як основа конкурентоспроможності випускника технічного університету. - C. 52-61.
- Bulgakova T. M. Ways of improvement of moral and aesthetic education of sports’ activity subjects. - C. 62- 69.
- Гнатченко Н. В. Аналіз підходів щодо організації позааудиторної самостійної роботи студентів. - C. 70-82.
- Денисова Н. В. Системність і цілісніть виховної роботи у закладі вищої освіти. - C. 83-90 .
- Dmytrenko K. A., Polyakova I. V. Realization of the process of forming of future social workers readiness to professional communication during doing different types of pedagogical practical work. - C. 91-105.
- Дорожко Є. В. Формування та розвиток професійних навиків з інженерної геодезії у іноземних студентів дорожньо-будівельної галузі. - C. 106-115.
- Domina V. V. Practical realization of organizational and methodical system education of bilingual culture for future teachers of foreign language. - C. 116-129.
- Єрмак Ю. І. Професійний розвиток викладачів в умовах неперервної педагогічної освіти. - C. 130-138.
- Ільїна О. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів. - C. 139-148.
- Кізіцька Т. І., Юхно Л. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 149-156.
- Комишан А. І., Коноплянко І. І. Викладання іноземної мови у молодшому шкільному віці:сучасний підхід. - C. 157-168.
- Красюкова М. М. Гімназії як шлях до соціалізації учнівської молоді народів північного Приазов’я наприкінці ХІХ– на початку ХХ століття. - C. 169-179.
- Лісна-Міськів Н. Є. Характеристика структурної моделі формування готовності майбутніх медичних сестер-бакалаврів до професійної діяльності на праксеологічних засадах та результати її практичного впровадження. - C. 180-190.
- Лутаєва Т. В. Громадсько-просвітницька діяльність науковців-медиків та природодослідників Харківського університету (1863 - 1883 рр.). - C. 191-208.
- Медвідь Ю. І. Визначення сутності і структури готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-бойової діяльності. - C. 209-226.
- Мірошниченко В. М. Використання інформаційних технологій в самостійній навчальній діяльності студентів-філологів. - C. 227-236.
- Мога М. Д. Методическая трансформация принципа психофизической релаксации в коррекции двигательных нарушений спастического типа у детей раннего возраста. - C. 237-256.
- Мокроменко О. В. Просвітницька діяльність Р. Оуена та елементарна освіта Великої Британії ХІХ ст.. - C. 257-264.
- Молчанюк О. В., Борзик О. Б. Аналіз сутності, структури та функцій освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти. - C. 265-278.
- Нагорний Ю. М. Сучасний музей як інститут соціального виховання. - C. 279-289.
- Панасенко Е. А., Кучков В. С. Структура та зміст професійно-психологічної компетентності майбутніх практичних психологів закладів освіти. - C. 290-301.
- Ponomaryova G. F. Education of student youth in the higher educational establishments. - C. 302-314.
- Рябчикова К. М. Порядок формування міжкультурної компетентності в загальній компетентнісній структурі підготовки фахівця в сфері дизайну одягу. - C. 315-329.
- Романовська О. О. Формування лідерських якостей у майбутніх фахівців економічного профілю за спеціальністю 073 "Менеджмент" у закладах вищої освіти. - C. 330-341.
- Сергеєва О. А. Визначення сутності та змісту науково-дослідної роботи студентів ВНЗ англомовних країн. - C. 342-350.
- Синельник І. В., Алєксєєва Г. С. Обґрунтування структури інформаційної культури майбутніх фахівців на засадах системного підходу. - C. 351-364.
- Слозанська Г. І. Взаємозв’язок між моделлю професійної діяльності фахівця із соціальної роботи в територіальній громаді та моделлю його професійної підготовки у ЗВО. - C. 365-376.
- Степанець І. О. Моніторинг якості науково-методичної роботи у педагогічному закладі вищої освіти як складова освітнього менеджменту. - C. 377-391.
- Тимощук Г. В. Професійна самореалізація особистості як педагогічна проблема. - C. 392-400.
- Пустовойт Б. А., Федяй І. О. Кейс-технологія як один із сучасних методів викладання у закладах вищої освіти для формування компетентності майбутніх фахівців. - C. 401-408.
- Chagovets A. I. The problem of the holistic development of a preschool child in the context of the modern concepts of childhood. - C. 409-421.
- Черевко О. В. Компетентнісний підхід як методологічна основа формування лідерських якостей особистості. - C. 422-432.
- Шарун Ю. Ф., Черниш Т. В. Формування інтелектуальних умінь студентів вітчизняних класичних університетів у педагогічних дослідженнях 50-60-х років XX століття. - C. 433-441.
| 2018 | | Вип. 43
|
|
|
|