Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2018/43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Оглавление.
  3. Angolenko V. V. Professional training of agents performing social and pedagogical support of minor offenders in the conditions of reforming of penal system in Ukraine. - C. 7-23.
  4. Артюхова В. В., Щокіна Н. Б. Досвід упровадження активних методів навчання в методику викладання дисциплін психолого-педагогічного циклу. - C. 24-37.
  5. Асєєва І. В., Пономарьов В.С. Формування базових компетенцій бакалаврів з машинобудування при вивченні природничих дисциплін. - C. 38-51.
  6. Бондаренко В. В. Викладач як основа конкурентоспроможності випускника технічного університету. - C. 52-61.
  7. Bulgakova T. M. Ways of improvement of moral and aesthetic education of sports’ activity subjects. - C. 62- 69.
  8. Гнатченко Н. В. Аналіз підходів щодо організації позааудиторної самостійної роботи студентів. - C. 70-82.
  9. Денисова Н. В. Системність і цілісніть виховної роботи у закладі вищої освіти. - C. 83-90 .
  10. Dmytrenko K. A., Polyakova I. V. Realization of the process of forming of future social workers readiness to professional communication during doing different types of pedagogical practical work. - C. 91-105.
  11. Дорожко Є. В. Формування та розвиток професійних навиків з інженерної геодезії у іноземних студентів дорожньо-будівельної галузі. - C. 106-115.
  12. Domina V. V. Practical realization of organizational and methodical system education of bilingual culture for future teachers of foreign language. - C. 116-129.
  13. Єрмак Ю. І. Професійний розвиток викладачів в умовах неперервної педагогічної освіти. - C. 130-138.
  14. Ільїна О. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до виховання культури гендерних відносин у молодших школярів. - C. 139-148.
  15. Кізіцька Т. І., Юхно Л. В. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 149-156.
  16. Комишан А. І., Коноплянко І. І. Викладання іноземної мови у молодшому шкільному віці:сучасний підхід. - C. 157-168.
  17. Красюкова М. М. Гімназії як шлях до соціалізації учнівської молоді народів північного Приазов’я наприкінці ХІХ– на початку ХХ століття. - C. 169-179.
  18. Лісна-Міськів Н. Є. Характеристика структурної моделі формування готовності майбутніх медичних сестер-бакалаврів до професійної діяльності на праксеологічних засадах та результати її практичного впровадження. - C. 180-190.
  19. Лутаєва Т. В. Громадсько-просвітницька діяльність науковців-медиків та природодослідників Харківського університету (1863 - 1883 рр.). - C. 191-208.
  20. Медвідь Ю. І. Визначення сутності і структури готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-бойової діяльності. - C. 209-226.
  21. Мірошниченко В. М. Використання інформаційних технологій в самостійній навчальній діяльності студентів-філологів. - C. 227-236.
  22. Мога М. Д. Методическая трансформация принципа психофизической релаксации в коррекции двигательных нарушений спастического типа у детей раннего возраста. - C. 237-256.
  23. Мокроменко О. В. Просвітницька діяльність Р. Оуена та елементарна освіта Великої Британії ХІХ ст.. - C. 257-264.
  24. Молчанюк О. В., Борзик О. Б. Аналіз сутності, структури та функцій освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти. - C. 265-278.
  25. Нагорний Ю. М. Сучасний музей як інститут соціального виховання. - C. 279-289.
  26. Панасенко Е. А., Кучков В. С. Структура та зміст професійно-психологічної компетентності майбутніх практичних психологів закладів освіти. - C. 290-301.
  27. Ponomaryova G. F. Education of student youth in the higher educational establishments. - C. 302-314.
  28. Рябчикова К. М. Порядок формування міжкультурної компетентності в загальній компетентнісній структурі підготовки фахівця в сфері дизайну одягу. - C. 315-329.
  29. Романовська О. О. Формування лідерських якостей у майбутніх фахівців економічного профілю за спеціальністю 073 "Менеджмент" у закладах вищої освіти. - C. 330-341.
  30. Сергеєва О. А. Визначення сутності та змісту науково-дослідної роботи студентів ВНЗ англомовних країн. - C. 342-350.
  31. Синельник І. В., Алєксєєва Г. С. Обґрунтування структури інформаційної культури майбутніх фахівців на засадах системного підходу. - C. 351-364.
  32. Слозанська Г. І. Взаємозв’язок між моделлю професійної діяльності фахівця із соціальної роботи в територіальній громаді та моделлю його професійної підготовки у ЗВО. - C. 365-376.
  33. Степанець І. О. Моніторинг якості науково-методичної роботи у педагогічному закладі вищої освіти як складова освітнього менеджменту. - C. 377-391.
  34. Тимощук Г. В. Професійна самореалізація особистості як педагогічна проблема. - C. 392-400.
  35. Пустовойт Б. А., Федяй І. О. Кейс-технологія як один із сучасних методів викладання у закладах вищої освіти для формування компетентності майбутніх фахівців. - C. 401-408.
  36. Chagovets A. I. The problem of the holistic development of a preschool child in the context of the modern concepts of childhood. - C. 409-421.
  37. Черевко О. В. Компетентнісний підхід як методологічна основа формування лідерських якостей особистості. - C. 422-432.
  38. Шарун Ю. Ф., Черниш Т. В. Формування інтелектуальних умінь студентів вітчизняних класичних університетів у педагогічних дослідженнях 50-60-х років XX століття. - C. 433-441.
2018
Вип. 43
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського