Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2016/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Andreiko Ya. V., Ziuzko V. V., Khrystosenko V. V. Methods of teaching Russian as a foreign language. - C. 7-11.
  4. Ануфрієва О. Ф. Управління навчальними практиками на засадах співробітництва і партнерства як умова професійної самореалізації майбутніх інженерів. - C. 12-16.
  5. Башкір О. І. Зміст роботи кафедри педагогіки Харківського державного педагогічного інституту (зо-ті роки ХХ сторіччя). - C. 17-24.
  6. Брик Т. О., Лєбошина Н. В. Формування стійкої мотивації до вивчення іноземної мови у курсантів ВВНЗ. - C. 25-29.
  7. Васильєва С. О. Сутність, фактори розвитку та умови підвищення професійного статусу вчителів. - C. 30-37.
  8. Васьков Ю. В. Теоретичні основи визначення класифікації методів навчання в системі фізичного виховання загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 38-45.
  9. Вигранка Т. В. Мовленнєва компетентність – основа сучасної підготовки майбутніх педагогів гуманітарних спеціальностей. - C. 46-51.
  10. Horovenko O. A. Pecularities of using of the modal verbs as means of expressing the problematical character of the action in the formation of the English communicative competence of future foreign language teachers. - C. 52-57.
  11. Гусєва Г. Г. Формування конкурентоспроможного ландшафту на ринку освітніх послуг України. - C. 58-62.
  12. Денисова Н. В. Запровадження інноваційних методик як основа модернізації освіти в Україні. - C. 63-67.
  13. Євтифієв А. С. Підготовка суддів зі спортивної боротьби: аналіз сучасного стану і перспектива подальшого розвитку в Україні. - C. 68-74.
  14. Єфремов С. В. Комп’ютерне навчання важлива концепція освіти студентів. - C. 75-81.
  15. Заря Л. О. Активізація інтересу студентів до гри на фортепіано. - C. 82-86.
  16. Іваненко Л. О. Роль викладача в дистанційному навчанні. - C. 87-92.
  17. Кіриченко С. В. Метод проектів як засіб професійної самореалізації учителів старшої школи. - C. 93-97.
  18. Козіна Ж. Л., Слюсарев В. Ф. Розробка та застосування інтерактивних технологій у тренувальному процесі в спортивних іграх. - C. 98-105.
  19. Коржавих І. М., Юришева Л. В. Сутність художньої техніки диригування. - C. 106-111.
  20. Коченгіна М. В. Використання активних методів навчання у процесі формування готовності вихователів дошкільного навчального закладу до створення безпечного інформаційного середовища для дітей дошкільного віку. - C. 112-117.
  21. Крехно Т. І., Мицюра І. О. Концептуальні положення моделювання мовної діяльності людини в комп’ютерних системах як наукове підґрунтя інформатичної освіти у вищій школі. - C. 118-123.
  22. Куценко Т. В. Формування мотивації професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи. - C. 124-128.
  23. Лєшньова Н. О., Павлова Л. В., Сергеєва О. А. Роль викладача у подоланні страху говоріння у студентів на заняттях з іноземної мови. - C. 129-135.
  24. Майнаєв Ф. Я. Використання зарубіжного досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 136-142.
  25. Макарова С. В., Ульєва Г. М. Методи дискусії у викладанні іноземної мови студентам ВНЗ. - C. 143-148.
  26. Марченко О. Г. Аксіологічний підхід до формування освітнього середовища у вищому військовому навчальному закладі. - C. 149-156.
  27. Мокроменко О. В. Становлення елементарної освіти у Великій Британії у першій третині ХІХ ст.. - C. 157-164.
  28. Ремзі І. В., Сідельнікова В. К., Гапон В. І. Евристика як високорозвинене логичне мислення. - C. 165-170.
  29. Репко І. П. Деякі аспекти підготовки майбутніх вчителів до інноваційної діяльності. - C. 171-178.
  30. Рибалко Л. С. Організаційна культура викладача вищої школи. - C. 179-183.
  31. Сосюра М. О. Здійснення соціального супроводу дітей, які опилися в складних життєвих обставинах, фахівцем із соціальної роботи. - C. 184-190.
  32. Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів у процесі навчання. - C. 191-197.
  33. Чернецька Ю. І. Об’єкти соціально-педагогічної роботи з ресоціалізації наркозалежних осіб в реабілітаційних центрах. - C. 198-205.
  34. Шульга И. Н. Формирование стратегического компонента иноязычной коммуникативной компетентности участников программ академической мобильности. - C. 206-213.
2016
Вип. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського