Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2014/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Значення відкриття кафедри педагогіки. - C. 8-17.
  4. Абасалієва О. М., Седих К. В. Етнічна ідентичність як підґрунтя полікультурної компетенції. - C. 18-22.
  5. Айзенбарт М. М. Формування соціальних міжособистісних відносин дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. - C. 23-34.
  6. Акімова О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 35-42.
  7. Бахмат Л. В., Бабакіна О. О. Використання платформи moodle для вивчення англійської мови. - C. .
  8. Бєляєв С. Б. Інтеграція методологічних підходів у системі професійної підготовки до розробки і використання педагогічних технологій. - C. 51-61.
  9. Борисенко К. Б. Формування топографічної компетентності, як умови професійної підготовки майбутніх вчителів географії . - C. 62-72.
  10. Боченко О. В , Панченко Д., Лутицький А. Складові майстра педагогічної справи. - C. 73-80.
  11. Брик Т. О., Лєбошина Н. В. Освітні технології при вивченні англійської мови. - C. 81-86.
  12. Василенко О. М. Здоров’язбережувальні технології у виховному процесі дошкільного навчального закладу. - C. 87-95.
  13. Воронцова І. А., Влащенко С. В. Екологічне виховання – головна складова компетентності майбутніх викладачів. - C. 96-101.
  14. Гапон Е. В., Гапон В. І., Ремзі І. В. Cутність евристичного етапу творчого мислення. - C. 102-109.
  15. Нorovenko O. A. Motivation at the successful pedagogical activity as a factor of the formation of the teacher’s professional competence. - C. 110-116.
  16. Городиська В. В. Професійна підготовка педагога вищого навчального закладу на засадах компетентнісного підходу. - C. 117-123.
  17. Давидова Ж. В. Ціннісні орієнтації як складова професійної комунікативно-поведінкової культури економістів. - C. 124-129.
  18. Дрокіна А. С. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання засобів інформаційних технологій. - C. 130-138.
  19. Івах С. М., Паласевич І. Л. Формування професійної компететності майбутніх фахівців дошкільної освіти під час проходження педагогічної практики. - C. 139-144.
  20. Коваленко О. О. Самостійність як важлива професійна якість у системі вимог до медичних працівників середньої ланки. - C. 145-150.
  21. Коваленко О. В. Розвиток навичок корпоративної взаємодії у майбутніх фахівців у процесі формування їх професійної компетентності. - C. 151-157.
  22. Козлов Д. О. Сутнісні складові сформованості управлінської компетентності викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. - C. 158-166.
  23. Комарова И. А., Здорикова Н. Г. Формирование профессионально-игровой компетентности будущих педагогов дошкольного образования. - C. 167-175.
  24. Крет З. М. Особливості підготовки музиканта до професійної діяльності у творчому колективі. - C. 176-188.
  25. Летік І. В., Васильєва О. В., Потапов С. М. Виховна робота з іноземними студентами як запорука формування творчої особистості майбутнього лікаря. - C. 189-196.
  26. Лоза Т. В. Форми та методи підготовки вихованців ДБСТ до самостійного життя в умовах їх соціального супроводу. - C. 197-205.
  27. Луценко Н. М. Підвищення результативності навчального процесу при застосуванні інтерактивних методів навчання під час викладання клінічних дисциплін у медичному коледжі. - C. 206-212.
  28. Мармаза О. І. Культура ділового спілкування в контексті формування професійної компетентності майбутнього керівника навчального закладу. - C. 213-220.
  29. Міщенко О. А. Використання елементів театралізованої діяльності як засіб розвитку лексичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. - C. 221-227.
  30. Мокроменко О. В. Практика наповнення навчальних курсів в елементарних школах великої британії у ХІХ ст.. - C. 228-235.
  31. Німець О. І. Інформаційна безпека як засіб формування психологічного здоров’я майбутніх фахівців галузі освіти. - C. 236-242.
  32. Поєдинцева Л. Л. Роль виховної роботи у формуванні професійної компетентності медичних сестер. - C. 243-248.
  33. Полякова І. В. Особливості втілення технології розвитку креативних здібностей у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 249-257.
  34. Пономарьова Г. Ф. Виховання громадянської культури та патріотизму у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 258-272.
  35. Repko I. P. The development of the future teacher’s self-education, competence as a component of professional competence. - C. 273-280.
  36. Савченко Л. Л. Теоретичні засади патріотичного виховання особистості. - C. .
  37. Semenova M. O. The acquisition of different types of knowledge by future teachers as a factor of their professionalism forming. - C. 291-299.
  38. Сергеева И. С. Поэзия французского символизма как материал для анализа на занятиях по стилистике. - C. 300-306.
  39. Сизоненко І. Є., Шалепа О. Г., Одарченко В. І. Вплив інтерактивного методу "Cпільний проект" на підвищення рівня теоретичних знань студентів. - C. 307-314.
  40. Сідельнікова В. К., Ремзі І. В. Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця. - C. 315-319.
  41. Снєдкова Л. А. Майбутній учитель музичного мистецтва в контексті сучасної парадигми освіти. - C. 320-328.
  42. Степанець І. О. Науково-методична робота у педагогічних ВНЗ на засадах компетентнісного підходу. - C. 329-336.
  43. Фруктова Я. С. Самостійна робота як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців з журналістики та інформації. - C. 337-348.
  44. Цехмістро О. В. Хорова творчість М. Д. Леонтовича в системі сучасної музичної освіти. - C. 349-356.
  45. Шапаренко Х. А. Сутність професійної компетентності вихователів ДНЗ. - C. 357-365.
  46. Шишкова Є. Г. Технологічні аспекти формування суб’єктної позиції студентів-сиріт у педагогічному ВНЗ. - C. 366-372.
  47. Яцинік А. В. Формування організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у процесі магістерської підготовки. - C. 373-380.
  48. Наші автори. - C. 381.
2014
Вип. 37

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського