Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2014/37<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки кафедри педагогіки : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
- Нечепоренко Л. С. Значення відкриття кафедри педагогіки. - C. 8-17.
- Абасалієва О. М., Седих К. В. Етнічна ідентичність як підґрунтя полікультурної компетенції. - C. 18-22.
- Айзенбарт М. М. Формування соціальних міжособистісних відносин дітей старшого дошкільного віку в процесі ігрової діяльності. - C. 23-34.
- Акімова О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі. - C. 35-42.
- Бахмат Л. В., Бабакіна О. О. Використання платформи moodle для вивчення англійської мови. - C. .
- Бєляєв С. Б. Інтеграція методологічних підходів у системі професійної підготовки до розробки і використання педагогічних технологій. - C. 51-61.
- Борисенко К. Б. Формування топографічної компетентності, як умови професійної підготовки майбутніх вчителів географії . - C. 62-72.
- Боченко О. В , Панченко Д., Лутицький А. Складові майстра педагогічної справи. - C. 73-80.
- Брик Т. О., Лєбошина Н. В. Освітні технології при вивченні англійської мови. - C. 81-86.
- Василенко О. М. Здоров’язбережувальні технології у виховному процесі дошкільного навчального закладу. - C. 87-95.
- Воронцова І. А., Влащенко С. В. Екологічне виховання – головна складова компетентності майбутніх викладачів. - C. 96-101.
- Гапон Е. В., Гапон В. І., Ремзі І. В. Cутність евристичного етапу творчого мислення. - C. 102-109.
- Нorovenko O. A. Motivation at the successful pedagogical activity as a factor of the formation of the teacher’s professional competence. - C. 110-116.
- Городиська В. В. Професійна підготовка педагога вищого навчального закладу на засадах компетентнісного підходу. - C. 117-123.
- Давидова Ж. В. Ціннісні орієнтації як складова професійної комунікативно-поведінкової культури економістів. - C. 124-129.
- Дрокіна А. С. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до використання засобів інформаційних технологій. - C. 130-138.
- Івах С. М., Паласевич І. Л. Формування професійної компететності майбутніх фахівців дошкільної освіти під час проходження педагогічної практики. - C. 139-144.
- Коваленко О. О. Самостійність як важлива професійна якість у системі вимог до медичних працівників середньої ланки. - C. 145-150.
- Коваленко О. В. Розвиток навичок корпоративної взаємодії у майбутніх фахівців у процесі формування їх професійної компетентності. - C. 151-157.
- Козлов Д. О. Сутнісні складові сформованості управлінської компетентності викладача вищої школи у процесі магістерської підготовки. - C. 158-166.
- Комарова И. А., Здорикова Н. Г. Формирование профессионально-игровой компетентности будущих педагогов дошкольного образования. - C. 167-175.
- Крет З. М. Особливості підготовки музиканта до професійної діяльності у творчому колективі. - C. 176-188.
- Летік І. В., Васильєва О. В., Потапов С. М. Виховна робота з іноземними студентами як запорука формування творчої особистості майбутнього лікаря. - C. 189-196.
- Лоза Т. В. Форми та методи підготовки вихованців ДБСТ до самостійного життя в умовах їх соціального супроводу. - C. 197-205.
- Луценко Н. М. Підвищення результативності навчального процесу при застосуванні інтерактивних методів навчання під час викладання клінічних дисциплін у медичному коледжі. - C. 206-212.
- Мармаза О. І. Культура ділового спілкування в контексті формування професійної компетентності майбутнього керівника навчального закладу. - C. 213-220.
- Міщенко О. А. Використання елементів театралізованої діяльності як засіб розвитку лексичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. - C. 221-227.
- Мокроменко О. В. Практика наповнення навчальних курсів в елементарних школах великої британії у ХІХ ст.. - C. 228-235.
- Німець О. І. Інформаційна безпека як засіб формування психологічного здоров’я майбутніх фахівців галузі освіти. - C. 236-242.
- Поєдинцева Л. Л. Роль виховної роботи у формуванні професійної компетентності медичних сестер. - C. 243-248.
- Полякова І. В. Особливості втілення технології розвитку креативних здібностей у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 249-257.
- Пономарьова Г. Ф. Виховання громадянської культури та патріотизму у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 258-272.
- Repko I. P. The development of the future teacher’s self-education, competence as a component of professional competence. - C. 273-280.
- Савченко Л. Л. Теоретичні засади патріотичного виховання особистості. - C. .
- Semenova M. O. The acquisition of different types of knowledge by future teachers as a factor of their professionalism forming. - C. 291-299.
- Сергеева И. С. Поэзия французского символизма как материал для анализа на занятиях по стилистике. - C. 300-306.
- Сизоненко І. Є., Шалепа О. Г., Одарченко В. І. Вплив інтерактивного методу "Cпільний проект" на підвищення рівня теоретичних знань студентів. - C. 307-314.
- Сідельнікова В. К., Ремзі І. В. Інтерактивне навчання як важливий чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця. - C. 315-319.
- Снєдкова Л. А. Майбутній учитель музичного мистецтва в контексті сучасної парадигми освіти. - C. 320-328.
- Степанець І. О. Науково-методична робота у педагогічних ВНЗ на засадах компетентнісного підходу. - C. 329-336.
- Фруктова Я. С. Самостійна робота як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців з журналістики та інформації. - C. 337-348.
- Цехмістро О. В. Хорова творчість М. Д. Леонтовича в системі сучасної музичної освіти. - C. 349-356.
- Шапаренко Х. А. Сутність професійної компетентності вихователів ДНЗ. - C. 357-365.
- Шишкова Є. Г. Технологічні аспекти формування суб’єктної позиції студентів-сиріт у педагогічному ВНЗ. - C. 366-372.
- Яцинік А. В. Формування організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у процесі магістерської підготовки. - C. 373-380.
- Наші автори. - C. 381.
| 2014 | | Вип. 37
|
|
|
|