Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2014/36<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Педагогічне значення слова. - C. 6-19.
  4. Алаа Х. Малу Разработка идей гуманитарного образования в работах аль-фараби (философия, логика, грамматика, поэтика). - C. 20-27.
  5. Андрєєв C. А. Реформа системи випускних екзаменів у школах Великої Британії . - C. 28-33.
  6. Бабкова Т. В., Тесленко О. В., Черничко В. В. Методичні аспекти організації роботи із здібними та обдарованими учнями в однопрофільному загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 34-40.
  7. Бахмат Л. В. Про впровадження компетентнісного підходу у вищу освіту США. - C. 41-46.
  8. Бєлкіна Л. В., Крехно Т. І. Наукові положення теорії діяльності в контексті мовної освіти у вищій школі. - C. 47-53.
  9. Бєляєв С. Б. Обґрунтування методів і засобів професійної підготовки до розробки та використання педагогічних технологій. - C. 54-64.
  10. Боченко О. В. Основні ідеї виховання та навчання в творах Григорія Сковороди. - C. 65-70.
  11. Гусарова А. В. Особливості навчального процесу в сучасній японській початковій школі. - C. 71-76.
  12. Донцов А. В. Педагогічні умови функціонування системи формування моральної культури майбутніх учителів. - C. 77-85.
  13. Завалевський Ю. І. Методологічні засади формування конкурентоспроможності вчителя. - C. 86-101.
  14. Кобзар О. І., Лєшньова Н. О. Використання активних методів навчання англійської мови на немовних факультетах. - C. 102-108.
  15. Кравцова Л. О., Манойло І. С. Теорія і практика співробітництва в процесі підготовки вчителя. - C. 109-114.
  16. Кузнецова О. В. Специфіка організації самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі. - C. 115-121.
  17. Левіна М. М. Шляхи створення та підвищення мотивації іноземних студентів під час навчання біології на підготовчому факультеті. - C. 122-128.
  18. Мокроменко О. В. Контекстуальні аспекти в дослідженні розвитку елементарної освіти у великій британії ХІХ ст.. - C. 129-135.
  19. Нечепоренко М. В. Моральне виховання як педагогічна й соціальна проблема. - C. 136-144.
  20. Пономарьова Г. Ф. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до роботи з асоціальними сім’ями. - C. 145-151.
  21. Степанець І. О. Передумови становлення системи вищої педагогічної освіти України. - C. 152-160.
  22. Тарасенко Н. В. Практично-методичний аспект формування здорового способу життя підлітків засобами соціальної вуличної роботи. - C. 161-168.
  23. Татаринов М. В. Регіональний навчальний предмет "православна культура Слобожанщини" в загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області: науково-методичні та практичні складові роботи. - C. 169-181.
  24. Ткаченко К. Г. Формування методичної компетентності майбутніх фахівців шляхом застосування завдань навчально-дослідного характеру під час проходження педагогічної практики. - C. 182-189.
  25. Толмачова І. М. Дидактична система формування навчальної дії контролю у молодших школярів. - C. 190-196.
  26. Упатова І. П. Управління процесом професійного становлення молодого вчителя у 80-ті – 90-ті роки ХХ століття. - C. 197-204.
  27. Чеботарьова І. О. Комунікативна компетентність: теоретичний аспект. - C. 205-215.
  28. Наші автори. - C. 216.
2014
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського