Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2014/34<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів. - C. 7-13 .
  4. Андрієвська В. П. Формування предметних компетентностей при вивченні курсу всесвітньої історії студентами колледжу. - C. 14-23.
  5. Бившева Т. Ф. Роль музичного навчання та виховання у розвитку студентів та формування професійної компетенції. - C. 24-28.
  6. Буткалюк Г. В. Аналіз впливу шкільного підручника з історії на формування гендерної ідентичності учнів старшої школи. - C. 29-36.
  7. Гайдук К. В. Співтворчість педагога та студента як суб’єктів навчально-виховного процессу. - C. 37-42.
  8. Головко С. Г., Головко М. Б. Проблеми вищої освіти у контексті ідей педагогічної філософії. - C. 43-50.
  9. Голозубова О. В. Ефективність використання дидактичних ігор у процесі вивчення економічних дисциплін. - C. 51-57.
  10. Гончаренко Н. О., Крошка С. А. Організаційно-методичні засади діяльності молодіжного медіа-центру лисичанського педагогічного колледжу. - C. 58-62.
  11. Гур’єва Я. В. Педагогіка творчості у вітчизняній та зарубіжній педагогічній думці. - C. 63-70.
  12. Данильченко С. В. Педагогічні умови впровадження проектної технології в процес підготовки майбутніх педагогів. - C. 71-80.
  13. Дзензелюк Д. О. Ставлення та перспектива самостійних занять із фізичного виховання студентів ВНЗ. - C. 81-86.
  14. Івах С. М. Професійне самовиховання і саморозвиток майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах ВНЗ. - C. 87-94.
  15. Капустін І. В. Визначення рівня сформованості окремих складових моніторингової компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів з використанням факторно-критеріальної моделі. - C. 95-105.
  16. Кім В. Р. Морально-правова готовність майбутніх правоохоронців у контексті виховної діяльності у ВНЗ системи МВС України. - C. 106-114.
  17. Коваленко С. В. Досвід реалізації педагогічних умов професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів щодо формування в учнів пту ціннісного ставлення до праці. - C. 115-122.
  18. Комарова И. А., Ясева Н. Ю. Использование традиций народной педагогики в процессе подготовки будущих специалистов учреждений дошкольного образования. - C. 123-130.
  19. Конончук В. С. Соціально-психологічні особливості адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ. - C. 131-137.
  20. Коржавих І. М., Юришева Л. В. Підвищення професійної компетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 138-143.
  21. Кравцова Л. О., Манойло І. С. Особистісна мовленнєва культура студента. - C. 144-149.
  22. Кузнецова О. Ю. Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст. . - C. 150-160.
  23. Маньгора В. В. Роль сучасних підручників з правознавчих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх юристів. - C. 161-168 .
  24. Нечепоренко М. В. Умови педагогічної підготовки студентів у Харківському Національному Університеті імені В. Н. Каразіна. - C. 169-183.
  25. Паласевич І. Л. Дошкільний педагог як організатор міжособистісної взаємодії дітей різновікової групи. - C. 184-191.
  26. Проценко О. В. Професійна складова виховної роботи у ВНЗ як засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів. - C. 192-198.
  27. Ремзі І. В. Педагогічне забезпечення розвивальної домінанти освіти. - C. 199-206.
  28. Савченко Л. Л. Оптимізація педагогічного спілкування як запорука успішної взаємодії студента і викладача ВНЗ. - C. 207-213.
  29. Сизоненко І. Є., Васьков Ю. В., Одарченко В. І. Роль інтерактивного методу "Спільний проект" у підвищенні рівня засвоєння знань студентів із теми "СНІД". - C. 214-221.
  30. Титаренко В. І. Професійно-педагогічне спілкування – провідна умова формування партнерської взаємодії викладача та студента у вищому навчальному закладі. - C. 222-228.
  31. Упатова І. П. Управління методичною роботою з молодими педагогічними кадрами у 50-ті роки ХХ ст. . - C. 229-236.
  32. Федорович А. В. Взаємозв’язок театральної та педагогічної творчості у діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 237-245.
  33. Халімон Н. М. Ідея букваря в історії Української культури. Внесок Л. Деполович у розвиток національної букваристики. - C. 246-252.
  34. Цибульська Л. І. Структурно-компонентний аналіз готовності майбутнього вчителя літератури до інноваційної професійної діяльності. - C. 253-261.
  35. Чеховская О. Л. Возможности интегрирования гуманитарных дисциплинв вузе и в школе. - C. 262-269.
  36. Шаповал Ю. Д. Педагогічні умови якісної особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у педагогічному вищому навчальному закладі. - C. 270-276.
  37. Щебликіна Т. А. Дослідження проблеми моніторингу навчальних досягнень майбутніх учителів на засадах акмеологічного підходу. - C. 277-283.
  38. Наші автори. - C. 284.
2014
Вип. 34
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського