Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69289/2013/31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки кафедри педагогіки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Нечепоренко Л. С. Педагогика высшей школы как наука. - C. 9-20.
  4. Бабакіна О. О., Колесникова О. М. Виховання творчої особистості учнів початкової школи шляхом використання інтерактивних технологій. - C. 21-27.
  5. Боченко О. В. Основний принцип педагогіки А. С. Макаренка. - C. 28-33.
  6. Бровчак Л. С. "Школа молодого лідера" як засіб організаторської підготовки майбутніх учителів. - C. 34-40.
  7. Бульба Т. Ю. Дидактичні умови формування індивідуально-творчих стратегій самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисциплін мистецького циклу. - C. 41-47.
  8. Варганич Г. О. Комунікативний аспект у діяльності диригента хору. - C. 48-53.
  9. Вдович О. М. Розвиток творчого потенціалу як складової професійної культури засобом використання комп’ютерних технологій. - C. 54-58.
  10. Галузяк В. М. Толерантність як критерій особистісної зрілості вчителя. - C. 59-64.
  11. Давкуш Н. В. Познавательная направленность процесса работы над задачами на пропорциональную зависимость в начальной школе. - C. 65-70.
  12. Дегтяр О. Г. Розвиток творчого потенціалу студентів під час слухання музичних творів. - C. 71-75.
  13. Дорош Т. Л., Сінна О. Ф. Трансформація художнього образу подоляночки у творах українських композиторів: аналітичний аспект . - C. 76-80.
  14. Завгородня Н. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів на заняттях з практичного курсу англійської мови. - C. 81-87.
  15. Ібрагім Ю. С. Компоненти культури розумової праці студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 88-96.
  16. Качалова Т. Г. Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів. - C. 97-103.
  17. Климова В. Л. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів як важливої складової педагогічної культури. - C. 104-108.
  18. Колосова Н. М. Використання інтерактивних методів навчання у процесі формування професійної компетентності майбутніх педагогів. - C. 109-113.
  19. Кравцова Л. О., Манойло І.С. Формування умінь мовленнєвої культури. - C. 114-119.
  20. Кузнецова Г. Г. Володіння іноземною мовою – ефективний засіб здійснення самостійної навчальної діяльності учнів старшої професійної школи. - C. 120-125.
  21. Лихвар В. Д. Мистецтво як фактор цілісного виховання і розвитку особистості, формування власного "Я" серед інших "Я". - C. 126-131.
  22. Майковська В. І. Модель конкурентоспроможного фахівця як результат урахування вимог щодо якості й ефективності його професійної підготовки. - C. 132-137.
  23. Матвеєва Н. О. Проблеми самоосвіти сучасного вчителя. - C. 138-146.
  24. Мармаза О. І., Горовенко О. А. Використання можливостей програмно-цільового підходу для формування іміджу вчителя засобами самопрезентації. - C. 147-155.
  25. Мінєнко Г. М., Буряк О. О. Екологічне виховання як умова розвитку професійної компетентності майбутніх учителів. - C. 156-160.
  26. Мокроменко О. В. Приватна ініціатива, просвітницька діяльність в елементарній освіті Великої Британії ХІХ ст.. - C. 161-168.
  27. Мухіна О. М. Формування професійної культури вчителів математики з історії чернігівської вищої школи. - C. 169-174.
  28. Нагрибельна І. А. Самостійна навчальна діяльність майбутніх учителів початкової школи. - C. 175-180.
  29. Назаренко Т. А., Гнедая О. Д Организация досуговой деятельности в социуме как средство развития коммуникативной компетенции у будущих специалистов. - C. 181-186.
  30. Нечепоренко М. В. Сучасні вимоги до професійної підготовки студентів. - C. 187-192.
  31. Никитина В. Н. Самостоятельная работа студентов как условие подготовки компетентного педагога. - C. 193-198.
  32. Репко І. П., Ільченко О. В., Одарченко В. І. Інтеграція різних видів мистецтва як засіб креативної підготовки майбутніх педагогів. - C. 199-203.
  33. Овчаров С. М. Інтегровані уроки як засіб розвитку креативності учнів. - C. 204-210.
  34. Погребняк Н. М. До питання глобалізації у контексті розвитку національних освітніх систем. - C. 211-220.
  35. Попова В. Л. Засоби створення естетико-виховного середовища для дітей дошкільного віку в поглядах видатних педагогів кінця хіх – початку хх століття. - C. 221-230.
  36. Прокоф’єва М. Ю. Формування рефлексивних умінь майбутніх учителів у системі підготовки до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу. - C. 231-236.
  37. Рассказова О. І. Інклюзивна освіта: діагностика соціальності учнів. - C. 237-247.
  38. Рубан Л. І. Роль техніки мовлення в системі педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. - C. 248-256.
  39. Смірнова Я. В. Тенденції розвитку педагогічної рефлексії в системі професійної освіти. - C. 257-263.
  40. Табачник І. Г. Тренінг спілкування як педагогічна технологія для формування професійної культури майбутніх фахівців. - C. 264-270.
  41. Таранова В. Ф., Болотова Н. А. Формирование профессиональной компетентности у студентов педагогического колледжа в процессе изучения профессиональных модулей и междисциплинарных курсов. - C. 271-276.
  42. Тельна О. А. Педагогічна практика як фактор професійної підготовки майбутніх вихователів-дефектологів ДНЗ. - C. 277-283.
  43. Ткаченко К. Г. Контроль та оцінювання педагогічної практики студентів педагогічних внз в умовах кредитно-трансферної системи навчання. - C. 284-292.
  44. Топольський В. О. Модель застосування технології дистанційного навчання у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів у педагогічному університеті. - C. 293-300.
  45. Торшевська О. В. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності до професійної самореалізації студентів коледжу в процесі проходження практики. - C. 301-305.
  46. Удовіченко Г. М. Актуальна та потенційна дидактична кваліфікованість як основа визначення предметних компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 306-314.
  47. Упатова І. П. Становлення методичної роботи з молодими вчителями в історії педагогічної думки у другій половині XIX – на початку XX ст.. - C. 315-322.
  48. Холковська І. Л. Компетентнісний підхід до конфліктологічної підготовки педагогів. - C. 323-330.
  49. Цуранова О. О., Булгакова В. А. Деякі питання організації процесу навчання гри на музичному інструменті (фортепіано) майбутніх учителів музики. - C. 331-335.
  50. Шапаренко Х. А. Особливості професійної самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. - C. 336-342.
  51. Шевченко Н. О. Формування національних цінностей дітей та молоді в поглядах вітчизняних діячів кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 343-350.
  52. Шишкова Е. М. Развитие учебно-исследовательских умений будущих педагогов в проектной деятельности. - C. 351-357.
  53. Ярка М. О. Проблеми професійної підготовки вчителів-валеологів у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 358-366.
  54. Наші автори. - C. 367.
2013
Вип. 31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського