Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69219:Екон./2016/777-778<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. пр..- Чернівці. Економіка Naukovyj visnyk Chernivetskoho nacionalnogo universytetu imeni Yuriya Fed`kovy`cha. Seriya: ekonomika- Титул.
- Зміст.
- Sandal J.-U. In the early Joseph Alois Julius Schumpeter`s footsteps – some research highlights. - C. 3-6.
- Галушка З. І., Соболєв В. О. Взаємозв'язок економічних і технологічних циклів у світлі теорії Й. Шумпетера. - C. 7-11.
- Янковий В. О. До проблеми оптимального поєднання факторів у рамках виробничої функції. - C. 12-19.
- Марченко Т. В Національні інтереси у формуванні геостратегії України. - C. 20-23.
- Крисанов Д. Ф., Тур О. В., Водянка Л. Д. Аграрний сектор України в умовах зміщення вектору зовнішньоекономічної діяльності на захід. - C. 24-34.
- Лопатинський Ю. М., Меглей В. І. Концепція сталого розвитку як фактор конкурентоспроможності національної економіки. - C. 35-40.
- Щурик М. В. Інноваційні засади розвитку дрібних агроформувань і господарств населення. - C. 41-46.
- Рунчева Н. В. Формування інноваційних моделей корпоративного розвитку аграрного виробництва. - C. 47-51.
- Медвецький І. А. Місце і роль бюджетного планування у розвитку держави. - C. 52-59.
- Сторощук Б. Д. Закономірності трансформації економічної влади в поставторитарних умовах. - C. 60-64.
- Назарова Г. В., Лаптєв В. І. Еволюція розвитку менеджменту персоналу як науки. - C. 65-70.
- Антошкіна Л. І. Інновації в освіті − метод підвищення конкурентоспроможності ВНЗ. - C. 71-75.
- Кошкаров С. А. Основні напрями євроінтеграційних реформувань контролю у споживчій кооперації. - C. 76-78.
- Вардеванян В. А., Бабух І. Б. Фірмовий стиль як основний елемент маркетингових комунікацій у комерційній діяльності банків. - C. 79-84.
- Жалба І. О. Тенденції розвитку реклами в Інтернет та нестандартних рекламних засобів. - C. 85-87.
- Пімонова К. А., Годована А. С., Лободзинська Т. П. Стан та ключові проблеми впровадження концепції корпоративної соціальної відповідальності на підприємствах України. - C. 88-94.
- Роєнко В. В., Куц Я. М. Методичні підходи до формування ціни товару на основі конкурентного аналізу. - C. 95-100.
- Чередниченко М. І. Деякі аспекти імітаційного моделювання витрат виробництва в хлібопекарській промисловості. - C. 101-107.
- Вудвуд В. В. Проблеми формування прибутку підприємств харчової промисловості Карпатського регіону. - C. 108-112.
- Левченко В. П. Дослідження методичних засад оцінювання перспективних напрямів розвитку небанківських фінансових посередників в сучасних умовах. - C. 113-119.
- Павлов О. І. Інноваційний підприємницький механізм трансформації руральної територіальної економічної системи. - C. 120-124.
- Буднікевич І. М., Клипач А. Я., Гавриш І. І. Маркетингова концепція адаптивного просування міського продукту з урахуванням соціальних та культурних особливостей території. - C. 125-132.
- Антошкін В. К. Аналіз підходів до прогнозування та моделювання соціально-економічної безпеки на регіональному рівні. - C. 133-137.
- Bakos N. H. Social entrepreneurship in Scandinavia and the financial challenges. - C. 138-146.
- Tiwari G. P. Innovation and social entrepreneurship in SMEs: key to economic growth and entrepreneurship development. - C. 147-152.
- Tsvikevich E. Social entrepreneurship as a kind of a solution for the problem of youth unemployment in European Union. - C. 153-157.
- Shabunevich N. Social adaptation of former orphanage wards. - C. 158-165.
| 2016 | | Вип. 777-778
|
|
|
|