Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69219:Екон./2012/623-626<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Чернівецького університету
: зб. наук. пр..- Чернівці. Економіка
Naukovyj visnyk Chernivetskoho nacionalnogo universytetu imeni Yuriya Fed`kovy`cha. Seriya: ekonomika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буднікевич І. М. Організаційно-економічні аспекти впровадження програми формування системи муніципального маркетингу в місті Чернівцях. - C. 3-11.
  4. Герасимчук З. В., Драченко О. В. Підходи до формування бренду міста. - C. 12-14.
  5. Євдокименко В. К., Черданцева І. Г. Досліджено особливості застосування маркетингових інструментів у формуванні конкурентних позицій міста. - C. 15-20.
  6. Жаворонкова Г. В. Маркетинговий менеджмент в забезпеченні технологічної безпеки регіону. - C. 21-26.
  7. Жаворонков В. О., Соковніна Д. М. Маркетинг територій: інституціональний підхід. - C. 27-32.
  8. Антошків О. Д. Проблема використання інструментів комплексного інтернет-маркетингу в стратегії розвитку регіону. - C. 33-37.
  9. Микитин Т. М. Маркетинг заповідних територій як стратегічний напрям розвитку природно-заповідного фонду. - C. 38-41.
  10. Антохов А. А. Модель функціонування регіональних ринків праці та освітніх послуг у сфері вищої освіти. - C. 42-46.
  11. Антохова І. М. Раціональність організації мережі навчальних закладів у контексті загальних цілей розвитку регіону. - C. 47-53.
  12. Венгер Є. І. Трансформація територіальної організації господарства регіону в контексті теорії інформаційного суспільства. - C. 54-58.
  13. Гончар В. І. Регіональний фармацевтичний ринок: сутність і структура. - C. 59-64.
  14. Ільїч Л. М. Взаємодія ринків праці та освіти як чинник забезпечення стійкого соціально-економічного розвитку регіону. - C. 65-69.
  15. Кирилова Г. Ю. Формування інноваційно-технологічних центрів, як ефективний напрям економічного розвитку регіонів. - C. 70-74.
  16. Нємцева І. А. Дослідження впливу чинників мезосередовища на розвиток організаційної культури ВНЗ регіону. - C. 75-79.
  17. Поченчук Г. М. Проблеми регіонального розвитку в рамках концепції сталого розвитку суспільства. - C. 80-84.
  18. Пашечко О. А. Раціональне використання енергетичних ресурсів регіону у контексті енергозбереження. - C. 85-88.
  19. Черданцева І. Г., Клипач А. Я. Проблеми та перспективи функціонування роздрібних торговельних мереж на регіональному ринку. - C. 89-95.
  20. Щурик М. В. Карпатский макрорегіон: найважливіші напрямки становлення в контексті сталого розвитку. - C. 96-101.
  21. Юхимюк І. М. Вплив факторів на розвиток регіональної системи інновацій. - C. 102-105.
  22. Чубарь О. Г. Особливості формування стратегічних цілей та пріоритетів розвитку економіки в стратегіях розвитку регіонів України. - C. 106-112.
  23. Романюк Н. В. Ціновий моніторинг освітніх послуг ВНЗ м. Чернівців як інструмент реалізації конкурентної стратегії. - C. 113-118.
  24. Чорний Т. Я. Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами. - C. 119-123.
  25. Михайлина Д. Г., Кирилюк М. В. Концепція позиціонування ДІАЗ "Хотинська фортеця" на світовому ринку туристичних послуг. - C. 124-128.
  26. Пасічна О. Ю. Вплив лібералізації зовнішньої торгівлі на зайнятість в імпортоконкуруючих галузях України. - C. 129-133.
  27. Товарницька В. Є. Економічне співробітництво у просторі Україна - Вишеградська група: сучасні виклики і перспективи. - C. 134-138.
  28. Марковська В. С. Світовий ринок в розрізі сегменту видобутку сланцевого газу і роль України на ньому. - C. 139-142.
  29. Галушка З. І., Соболев В. О. Структурно-функціональна модель соціальної системи: обґрунтування взаємозв'язку економічних і соціальних процесів. - C. 143-149.
  30. Олексюк В. М. Інновації як складова економічного розвитку держави. - C. 150-153.
  31. Погоріла І. І. Стан та перспективи розвитку пенсійного страхування в Україні. - C. 154-157.
  32. Шкода М. С. Теоретичний аналіз трактування поняття "проект розвитку". - C. 158-161.
  33. Андрусяк Н. С. Формування туристично-рекреаційних кластерів як маркетинговий підхід до посилення конкурентоспроможності підприємств. - C. 162-165.
  34. Баранник О. А. Якість продукції як один із перспективних напрямів стратегічного розвитку конкурентоспроможності вітчизняних підприємств швейної галузі. - C. 166-169.
  35. Вікарчук О. І. Інноваційна культура управління як складова стратегії розвитку підприємства. - C. 170-173.
  36. Єрмошенко М. М., Ганущак-Єфіменко Л. М. Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб'єктів господарювання в сучасних умовах. - C. 174-177.
  37. Ліпич О. А. Особливості управління формуванням та розвитком інтелектуального капіталу підприємства. - C. 178-183.
  38. Проданчук М. А. Вибір стратегічних цілей та альтернатив у системі управління витратами підприємства. - C. 184-190.
  39. Руденко М. М. Маркетинг як сучасний напрямок діяльності музеїв. - C. 191-194.
  40. Хохуляк О. О. Комплекс маркетингу в сфері юридичних послуг. - C. 195-201.
  41. Кунтий Н. Я. Рейдерство в системі загроз фінансовій безпеці вітчизняних підприємств. - C. 202-205.
  42. Копилов А. А. Інвестиційна стратегія та розміщення державних заощаджень. - C. 206-210.
  43. Поважний О. С., Філіпова Ю. О. Стратегія забезпечення фінансової стійкості банківської системи: закордонний досвід. - C. 211-214.
  44. Саїнчук Н. В. Сучасні тенденції іноземного інвестування в економіку України. - C. 215-219.
  45. Швець Н. Р., Ткачук І. Я. Тенденції у фінансуванні діяльності апарату Президента України. - C. 220-224.
  46. Ковальчук Т. М. Еволюція парадигми методології економічного аналізу. - C. 225-230.
  47. Біляр А. І. Концепція вартості підприємства та оцінка його власності за балансом. - C. 231-235.
  48. Касьяненко Т. В. Місце обліково-аналітичної системи в управлінні підприємством. - C. 236-242.
  49. Кошкаров С. А., Кошкаров В. С. Теоретичні основи внутрішньогосподарського оперативного обліку в системі менеджменту виробничих підприємств. - C. 243-249.
  50. Холонюк О. Л. Проблеми державного регулювання цін в аспекті зниження міжрегіональної цінової диференціації на споживчі товари. - C. 250-254.
  51. Зелінська А. М. Механізми стимулювання розвитку агробіоенергетичного ринку України. - C. 255-259.
  52. Заволічна Т. Р. Оцінка проведення земельної реформи в Україні через призму соціологічних досліджень. - C. 260-264.
  53. Кутикіна К. М. Оцінка конкурентоспроможності підприємств птахівництва. - C. 265-270.
  54. Козловський С. В., Махначова Н. М. Регіональні особливості формування ринку землі сільськогосподарського призначення (за матеріалами Вінницької області). - C. 271-274.
  55. Максакова Л. М. Сучасне трактування ефективності сільськогосподарського виробництва. - C. 275-279.
  56. Митяй О. В. Вплив економічних ризиків на фінансові результати діяльності сільськогосподарських підприємств. - C. 280-283.
  57. Рибалко С. В. Передумови переходу сучасного землекористування аграрних підприємств на модель стійкого розвитку. - C. 284-287.
  58. Харабара В. М. Формування вартості кредитів на споживчі потреби населення. - C. 288-293.
  59. Бондар А. С. Органическое виноградарство как фактор повышения эффективности интенсификации деятельности предприятий отрасли. - C. 294-298.
  60. Бабець І. Г. Теоретико-методичні підходи до оцінки економічної безпеки інтеррегіонального співробітництва. - C. 299-305.
  61. Білоскурський Р. Р. Моделювання балансових систем "витрати-випуск" з урахуванням переробки відповідного виробництва. - C. 306-310.
  62. Вінничук О. Ю. Аналіз систем управліня бізнес-процесами для малого і середнього бізнесу. - C. 311-317.
  63. Зюков С. В. Аналіз підходів до управління запасами підприємства. - C. 318-321.
  64. Ключенко А. В. Модель оцінки територіальної соціо-еколого-економічної потреби відтворення природних рекреаційних ресурсів Карпатського макрорегіону. - C. 322-331.
  65. Лук’янова В. В., Мацюк Н. О. Порівняння методу нейронних мереж і методу декомпозиції часових рядів в прогнозуванні обсягів продажів торгівельного підприємства. - C. 332-338.
  66. Очередько О. О. Оцінка рівня інноваційного розвитку промислового підприємства. - C. 339-344.
  67. Райко Д. В. Концептуальна модель формування бюджету в процесі інформаційної взаємодії в системі "споживач-підприємство-партнер". - C. 345-351.
  68. Савко О. Я. Аналіз підходів та методик визначення та прогнозування фінансового стану підприємства. - C. 352-356.
  69. Дубницький В. І. Передумови піднесення конкурентоспроможності старопромислових регіонів на основі кластерної ідеології. - C. 357-362.
  70. Максимчук М. В. Структурні зміни у промисловості регіону. - C. 363-367.
  71. Павлоцький В. Я. Методика конкурентного аналізу регіональних туристичних ринків. - C. 368-375.
  72. Шпеник Т. К. Вплив фактору сезонності на діяльність підприємств сільського (зеленого) туризму, метода розрахунку показників сезонності. - C. 376-381.
  73. Шромник А., Волянин-Ярош Э. Потребительский этноцентризм и международный товарообмен. - C. 382-388.
2012
Вип. 623-626
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського