Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2021/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наукові публікації

  4. Гаврилюк Т. В. Кібергігієна в освітньому середовищі. - C. 3–5.
  5. Дем’янюк О. Й. Драми Лесі Українки: пошук паралелей з минулим українського народу. - C. 6–9.
  6. Казмірчук Н. М. Професійне здоров’я вчителя – важлива складова професійної діяльності. - C. 10–12.
  7. Кінах Н. В. Підприємництво педагога в умовах неперервної освіти. - C. 13–16.
  8. Корнейко А. О., Кутовий Р. С. Організація, проведення та динаміка результатів ЗНО–2021 у Волинській області. - C. 17–26.
  9. Луцюк А. М. Урок у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 27–29.
  10. Остапйовський О. І. Дослідно-експериментальна робота з теми "Психолого-педагогічна корекція та фізична терапія дітей з особливими освітніми потребами". - C. 30–32.
  11. Приймачук Л. О. ЗНО як складова моніторингових технологій: з історії запровадження та розвитку в Україні. - C. 33–37.
  12. Методичні публікації

      Управлінська діяльність

  13. Сташенко М. О., Рудь О. В. Про змістові аспекти професійного розвитку керівників ЗЗСО в умовах реформування. - C. 38–40.
  14. Богданович. О. І. Механізм упровадження ІКТ в управлінський та освітній процес ЗЗСО. - C. 41–45.
    • Післядипломна освіта

  15. Кліванська Ю. А. Дистанційні технології самовдосконалення та підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 46–49.
  16. Матейчик Г. С. Організація і проведення курсів підвищення кваліфікації як елемента системи безперервної освіти дорослих у ВІППО. - C. 50–55.
    • Інклюзивна освіта

  17. Мазурик Т. В., Провальна Н. О. Психологічні компетенції директора ІРЦ у сфері інклюзивної освіти. - C. 56–61.
    • Модернізація освіти. Наука і практика

  18. Ураєва І. Г. Імпліцитне вивчення вокабуляра та граматичних явищ у 3–4 класах НУШ у контексті дитячих комунікацій. - C. 62–65.
    • Творчі сходинки педагогів Волині

  19. Свитка Н. В. Проведення виставки "Творчі сходинки педагогів Волині": досвід і перспективи. - C. 66–69.
    • Англійська мова

  20. Котик Н. І. Розвиток граматичних навичок в учнів початкових класів при вивченні англійської мови. - C. 69–72.
    • Виховна робота

  21. Ведринська Е. П. Родинно-сімейне виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти. - C. 73–75.
  22. Куса Т. М. Музеї закладу освіти – осередки національно-патріотичного виховання та громадянської освіти. - C. 76–81.
  23. Шпалерчук Н. В. Формування духовно-моральних цінностей гімназиста в умовах інноваційного освітнього середовища. - C. 82–85.
  24. Міцкевич С. В. Спільна робота гімназії та НПП "Прип’ять-Стохід" щодо екологічної компетентності учнів. - C. 86–88.
2021
№ 4 (112)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського