Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олешко П. С. Внесок Романа Антоновича Арцишевського (1946–2017) у розвиток ВІППО як наукової інституції. - C. 3–5.
  4. Ясінська Н. В. Учений, педагог, наставник, громадський діяч – приклад для наслідування. - C. 6–8.
  5. Ількевич Н. А. Бібліографічний екскурс у науково-педагогічний доробок ученого-гуманіста. - C. 8–10.
  6. Шостак М., Стульська Г., Гараніна Л. Зі спогадів. - C. 10–11.
  7. Вітюк В. В. Соціалізація особистості в умовах інноваційного середовища закладу освіти. - C. 12–15.
  8. Кінах Н. В. Упровадження концепцій педагогічної логістики в освітній процес закладів післядипломної освіти. - C. 16–20.
  9. Луцюк А. М., Кучер Л. В. Компетентнісний підхід як фактор гуманізації інноваційного освітнього середовища. - C. 21–26.
  10. Миць М. Я. Міжпредметні зв’язки як ресурс компетентнісного підходу в освітньому процесі. - C. 27–29.
  11. Муляр О. П., Жалко Т. Й. Інтегроване навчання в освітньому процесі нової української школи. - C. 30–33.
  12. Радецька І. В. Фінансова автономія закладів загальної середньої освіти – від ідеї до практики. - C. 33–36.
  13. Курас В. К. STEM як інноваційна парадигма в умовах інституту післядипломної освіти педагогічних працівників. - C. 37–40.
  14. Рубльова Н. О. Розвиток інформаційного освітнього середовища ВІППО як умови індивідуальної освітньої траєкторії педагогів. - C. 40–47.
  15. Хомич О. С. Дотримання нормативно-законодавчих вимог до найменування закладів освіти. - C. 48–52.
  16. Романюк С. В. Формування професійної компетентності керівників ЗЗСО в умовах НУШ. - C. 53–57.
  17. Остапчук Л. Р., Гісь І. В. Олімпіадна інформатика 2020/2021 н. р.. - C. 57–61.
  18. Олевська І. І. Виставка "Творчі сходинки педагогів Волині" як фактор професійного розвитку вчителів. - C. 61–64.
  19. Гуменюк Л. В., Приходько М. І, Севрюкова Н. Б. Формування загальнокультурної компетентності учнів поєднанням різних видів мистецтва. - C. 64–71.
  20. Барановська Р. Є. Системна підтримка дітей з особливими освітніми потребами в умовах нового освітнього простору. - C. 71–74.
  21. Гребенюк В. І., Гребенюк М. П. На відео й аудіо: письменники у класних і позакласних заходах. - C. 74–76.
2021
№ 2 (110)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського