Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/9(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Puzikova T. V., Kovalchuk V. B. The effectiveness of moodle in mastering English by students programmers. - C. 3-8.
- Гриб’юк О. О., Юнчик В. Л. Проектно-дослідницька діяльність у процесі навчання математики з використанням системи динамічної математики Geogebra. - C. 8-18.
- Іванченко Є. А. Результати пілотажного дослідження математичної компетентності у бакалаврів вищих навчальних закладів економічної освіти. - C. 19-28.
- Литвинова С. Г. Використання корпоративної електронної соціальної мережі Yammer у роботі класного керівника. - C. 28-36.
- Рум’янцева К. Є., Вільчинська О. М. Фахові завдання як засіб спрямованого вивчення дисциплін математичного циклу майбутніми економістами. - C. 36-42.
- Хом’юк І. В., Сачанюк-Кавецька Н. В. Використання тестового контролю знань студентів у процесі вивчення вищої математики. - C. 43-49.
- Слободяник О. В. Соціальні мережі як засіб організації самостійної діяльності учнів. - C. 50-56.
- Фесенко Г. А. Залучення учнів до розв’язування математичних задач фінансового змісту та підготовка майбутніх учителів математики до їх використання в навчальному процесі. - C. 57-63.
- Шахіна І. Ю. Хмарні технології в організації освітньої діяльності університету. - C. 64-71.
- Величко С. П., Ковальова О. С., Ковальов С. Г. Вимоги до створення програмно-педагогічного забезпечення та їх реалізація на прикладі процесу створення навчального комплекту "Кулька-01". - C. 72-77.
- Volchanskyy O. V. Problems and ways of promoting university research in natural sciences (American exerience). - C. 78-85.
- Гичко А. О., Величко С. П. Запровадження комп’терно-орієнтованих засобів у дослідженні оптичного випромінювання у процесі навчання фізики. - C. 86-91.
- Головко М. В. Розвиток критеріальної бази оцінювання підручника фізики для загальноосвітньої школи. - C. 92-99.
- Губанова А. О. Методика проведення навчальних занять з фізики у формі тьюторіала. - C. 100-107.
- Лукашевич С. А., Желонкина Т. П., Никитюк Ю. В. Методические основы проблемного обучения в преподавании физики в средней школе. - C. 108-114.
- Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Шершнев Е. Б. Структура урока физики как целостная система. - C. 114-119.
- Задорожна О. В., Ковальов Ю. Г. Освітня робототехніка у навчанні фізики. - C. 120-125.
- Здещиц В. М. Магнітний прискорювач для проведення науково-дослідних робіт з фізиками-магістрами. - C. 126-134.
- Коробова І. В. Експериментальна перевірка сформованості методичної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 135-143.
- Куриленко Н. В. Формування екологічної компетентності учнів основної школи під час вивчення фізики. - C. 144-150.
- Мельник Ю. С. Особливості вивчення квантової оптики в старшій школі. - C. 151-158.
- Миколайко В. В. Продуктивне навчання фізики в контексті сучасної педагогічної думки. - C. 159-167.
- Ніколаєв О. М. Організація моделювання навчальної діяльності у системі формування предметних компетентностей. - C. 168-174.
- Осіпов В. В. Формування понять про предметну компетентність учнів старшої школи. - C. 174-181.
- Рябко А. В., Кухарчук Р. П. Використання цифрових датчиків на уроках фізики. - C. 182-189.
- Семещук І. Л., Мойсієвич Я. Р., Тищук В. І. Інновації щодо реалізації міжпредметних звязків у розв’язуванні фізичних задач на екстремуми. - C. 190-197.
- Сірик Е. П. Професійне спрямування змісту курсу фізики для студентів нефізичних спеціальностей вищого педагогічного навчального закладу. - C. 198-204.
- Соломенко А. О. Деякі засоби розвитку критичного мислення студентів-фізиків. - C. 205-212.
- Точиліна Т. М., Філіпенко І. І. Теоретичні та практичні основи розвитку пізнавальної самостійності студентів при вивченні фізики у вищому технічному навчальному закладі. - C. 212-219.
- Школа О. В. Формування наукового стилю мислення майбутніх учителів фізики у навчанні теоретичної фізики. - C. 219-227.
- Шульга С. В., Величко С. П. Активізація самостійної роботи студентів у фізичному практикумі з атомної фізики. - C. 227-234.
- Babenko A. V., Kovalchuk V. B. The internet and its impact on modern society. - C. 235-237.
- Атаманчук П. С. Концепцептуальні основи професійного становлення майбутнього учителя фізико-технологічного профілю. - C. 238-245.
- Єфименко С. М. Роль фізики у формуванні когнітивного компоненту професійної компетентності майбутніх техніків-технологів хімічної і машинобудівної промисловості. - C. 246-252.
- Кишинська О. О. Активні методи навчання з використанням хмаро орієнтованих систем перекладу для майбутніх учителів. - C. 253-262.
- Костенко Л. Д., Залевська А. А. Єдиний інформаційний простір у роботі навчального закладу засобами Google Apps for Education. - C. 263-270.
- Пономарьова Н. О. Теорія та практика професійної орієнтації як віддзеркалення особливостей суспільного розвитку. - C. 271-278.
- Шарко В. Д., Дендеренко О. О. Методика реалізації інтегративного підходу до навчання майбутніх суднових механіків при вивченні основ гідромеханіки. - C. 279-288.
- Шатковська Г. І. Проблеми фундаменталізації технічної університетської освіти в сучасних умовах. - C. 289-299.
- Шмоніна Т. А., Свистунов О. Ю. Академічна адаптація іноземних студентів до вивчення природничих дисциплін у ВНЗ України. - C. 300-307.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 9(2)
|
|
|
|