Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/10(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонець А., Флегантов Л. Математична компетентність, як важлива складова професійної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю. - C. 3-7.
  4. Ботузова Ю. Використання онлайн-сервісів, математичного пакету Maple та програмування в процесі вивчення рядів Фур’є. - C. 7-13.
  5. Коломієць А. Інтегративний підхід в процесі формування змісту ундаменатальної підготовки з математики майбутніх інженерів. - C. 13-17.
  6. Мурашковська В. Особливості формування змісту математичної освіти майбутніх інженерів-механіків. - C. 17-22.
  7. Пасічник Н., Ріжняк Р. Розвиток апаратного забезпечення інформатизації педагогічних вишів україни (1991 – 2011 роки): економіко-статистичний аналіз. - C. 22-29.
  8. Флегантов Л., Овсієнко Ю. Методичні особливості вивчення граничних теорем теорії ймовірностей в аграрних ВНЗ. - C. 30-34.
  9. Бургун І. Класифікація фізичних задач в контексті компетентнісної освіти. - C. 35-38.
  10. Вовкотруб В. Реалізація принципу політехнізму через використання сучасних засобів в процесі навчання фізики. - C. 38-42.
  11. Гур’євська О. Деякі аспекти підвищення ефективності проведення та організації лекційних занять з фізики в вищому навчальному технічному закладі. - C. 42-47.
  12. Донець Н., Донець І. Провідна роль задач при вивченні розділу "Електричні явища. Електричний струм" учнями основної школи. - C. 48-51.
  13. Єкименкова О., Садовий М. Інформаційно-комунікаційні технології при формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 51-55.
  14. Каленик М. Принцип єдності діяльності і процесу у навчанні. - C. 56-59.
  15. Кіктєва А. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом реалізації методу проектів. - C. 59-63.
  16. Краснобокий Ю. Про навчання фізики і астрономії в гуманітарних класах старшої профільної школи. - C. 64-69.
  17. Кулик Л., Ткаченко А. Методичні аспекти реалізації контрольно-оцінювальної компоненти навчально-пізнавальної діяльності студентів у лабораторному практикумі з "Механіки". - C. 69-74.
  18. Макаренко О., Макаренко К., Матяш Л. Деякі аспекти розвитку логічного мислення учнів загальноосвітньої школи. - C. 74-78.
  19. Паніна О. Методичні особливості надання навчального матеріалу з фізики курсантам морських внз з урахуванням специфіки когнітивного сприйняття і впливу інформаційно-комунікативних чинників. - C. 78-83.
  20. Садовий М., Руденко Є. Системний підхід у вивченні атомної і ядерної фізики у педагогічних коледжах. - C. 83-86.
  21. Сорокопуд М. Дослідницькі компетентності бакалаврів з комп’ютерної інженерії у навчанні фізики. - C. 86-90.
  22. Суховірська Л. Експериментальне дослідження ефективності методики реалізації ресурсного підходу. - C. 90-96.
  23. Хомутенко М. Полісуб’єктний підхід у навчанні атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. - C. 97-103.
  24. Андрощук І. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій до педагогічної взаємодії. - C. 104-107.
  25. Болілий В., Копотій В. Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету. - C. 107-112.
  26. Бодненко Т. Психoлoгo-педагoгiчнi технoлoгiї навчання майбутнiх фахівців комп’ютерних систем у процесі вивчення технiчних дисциплiн. - C. 112-115.
  27. Войтович І., Сергієнко В., Бондаренко С. Моніторинг якості електронних освітніх ресурсів. - C. 115-119.
  28. Дедерко Д. Структура професійної компетентності вчителя трудового навчання загальноосвітньої школи. - C. 119-122.
  29. Мукосєєнко О. Методика застосування моделей "стиснення" навчальної інформації на уроках сталого та стійкого розвитків. - C. 122-127.
  30. Одинцов В., Корень Е. Исследование механических свойств наноматериалов додекаборидов редкоземельных металлов. - C. 127-131.
  31. Пономарьова Н. Відбір абітурієнтів на ІТ-спеціальності в Україні: стан і проблеми. - C. 131-137.
  32. Растрігина А., Стратан-Артишкова Т. Педагогіка свободи у контексті інноваційних перетворень освітнього простору ВНЗ. - C. 137-141.
  33. Ткачук А. Вивчення техногенних небезпек, що пов’язані з аваріями на радіаційно небезпечних об’єктах. - C. 141-147.
  34. Трифонова О. Принципи добору матеріалів для матриці композиційних матеріалів. - C. 147-151.
  35. Тур О. Загальнокультурна компетентність як складник комунікативної компетентності майбутніх документознавців: дослідження рівня сформованості. - C. 151-155.
  36. Чубар В. Використання активних методів у процесі профільного навчання старшокласників технологій виробництва. - C. 155-160.
  37. Шарко В. Модернізація системи навчання учнів STEM-дисциплін як методична проблема. - C. 160-165.
  38. Щирбул О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 165-170.
  39. Реферативный обзор статей номера. - C. 170-178.
  40. Abstract reviews of journal articles. - C. 179-191.
  41. Вихідні дані.
2016
Вип. 10(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського