Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/10(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Антонець А., Флегантов Л. Математична компетентність, як важлива складова професійної підготовки майбутніх фахівців аграрного профілю. - C. 3-7.
- Ботузова Ю. Використання онлайн-сервісів, математичного пакету Maple та програмування в процесі вивчення рядів Фур’є. - C. 7-13.
- Коломієць А. Інтегративний підхід в процесі формування змісту ундаменатальної підготовки з математики майбутніх інженерів. - C. 13-17.
- Мурашковська В. Особливості формування змісту математичної освіти майбутніх інженерів-механіків. - C. 17-22.
- Пасічник Н., Ріжняк Р. Розвиток апаратного забезпечення інформатизації педагогічних вишів україни (1991 – 2011 роки): економіко-статистичний аналіз. - C. 22-29.
- Флегантов Л., Овсієнко Ю. Методичні особливості вивчення граничних теорем теорії ймовірностей в аграрних ВНЗ. - C. 30-34.
- Бургун І. Класифікація фізичних задач в контексті компетентнісної освіти. - C. 35-38.
- Вовкотруб В. Реалізація принципу політехнізму через використання сучасних засобів в процесі навчання фізики. - C. 38-42.
- Гур’євська О. Деякі аспекти підвищення ефективності проведення та організації лекційних занять з фізики в вищому навчальному технічному закладі. - C. 42-47.
- Донець Н., Донець І. Провідна роль задач при вивченні розділу "Електричні явища. Електричний струм" учнями основної школи. - C. 48-51.
- Єкименкова О., Садовий М. Інформаційно-комунікаційні технології при формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики. - C. 51-55.
- Каленик М. Принцип єдності діяльності і процесу у навчанні. - C. 56-59.
- Кіктєва А. Підвищення пізнавальної активності студентів шляхом реалізації методу проектів. - C. 59-63.
- Краснобокий Ю. Про навчання фізики і астрономії в гуманітарних класах старшої профільної школи. - C. 64-69.
- Кулик Л., Ткаченко А. Методичні аспекти реалізації контрольно-оцінювальної компоненти навчально-пізнавальної діяльності студентів у лабораторному практикумі з "Механіки". - C. 69-74.
- Макаренко О., Макаренко К., Матяш Л. Деякі аспекти розвитку логічного мислення учнів загальноосвітньої школи. - C. 74-78.
- Паніна О. Методичні особливості надання навчального матеріалу з фізики курсантам морських внз з урахуванням специфіки когнітивного сприйняття і впливу інформаційно-комунікативних чинників. - C. 78-83.
- Садовий М., Руденко Є. Системний підхід у вивченні атомної і ядерної фізики у педагогічних коледжах. - C. 83-86.
- Сорокопуд М. Дослідницькі компетентності бакалаврів з комп’ютерної інженерії у навчанні фізики. - C. 86-90.
- Суховірська Л. Експериментальне дослідження ефективності методики реалізації ресурсного підходу. - C. 90-96.
- Хомутенко М. Полісуб’єктний підхід у навчанні атомної і ядерної фізики в хмаро орієнтованому навчальному середовищі. - C. 97-103.
- Андрощук І. Педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів трудового навчання і технологій до педагогічної взаємодії. - C. 104-107.
- Болілий В., Копотій В. Інформаційний освітній простір Кіровоградського державного педагогічного університету. - C. 107-112.
- Бодненко Т. Психoлoгo-педагoгiчнi технoлoгiї навчання майбутнiх фахівців комп’ютерних систем у процесі вивчення технiчних дисциплiн. - C. 112-115.
- Войтович І., Сергієнко В., Бондаренко С. Моніторинг якості електронних освітніх ресурсів. - C. 115-119.
- Дедерко Д. Структура професійної компетентності вчителя трудового навчання загальноосвітньої школи. - C. 119-122.
- Мукосєєнко О. Методика застосування моделей "стиснення" навчальної інформації на уроках сталого та стійкого розвитків. - C. 122-127.
- Одинцов В., Корень Е. Исследование механических свойств наноматериалов додекаборидов редкоземельных металлов. - C. 127-131.
- Пономарьова Н. Відбір абітурієнтів на ІТ-спеціальності в Україні: стан і проблеми. - C. 131-137.
- Растрігина А., Стратан-Артишкова Т. Педагогіка свободи у контексті інноваційних перетворень освітнього простору ВНЗ. - C. 137-141.
- Ткачук А. Вивчення техногенних небезпек, що пов’язані з аваріями на радіаційно небезпечних об’єктах. - C. 141-147.
- Трифонова О. Принципи добору матеріалів для матриці композиційних матеріалів. - C. 147-151.
- Тур О. Загальнокультурна компетентність як складник комунікативної компетентності майбутніх документознавців: дослідження рівня сформованості. - C. 151-155.
- Чубар В. Використання активних методів у процесі профільного навчання старшокласників технологій виробництва. - C. 155-160.
- Шарко В. Модернізація системи навчання учнів STEM-дисциплін як методична проблема. - C. 160-165.
- Щирбул О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 165-170.
- Реферативный обзор статей номера. - C. 170-178.
- Abstract reviews of journal articles. - C. 179-191.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 10(3)
|
|
|
|