Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2015/7(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Александрова С. Індивідуальні освітні траєкторії як важливий чинник забезпечення якості навчання студентів. - C. 3-6.
  4. Бацуровська І. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів. - C. 7-13.
  5. Богданович В., Свиридова В. Применение компьютерного моделирования при расчетах электрических цепей однофазного синусоидального тока. - C. 13-19.
  6. Бугра А., Коновал О., Туркот Т. Концептуальні підходи до визначення змісту та технологій самостійної навчальної діяльності студентів. - C. 19-25.
  7. Вдовичин Т., Козак Т. Проектування змісту "організаційної інформатики" із застосуванням технологій відкритої освіти. - C. 26-32.
  8. Голодюк Л. Формування навчально-дослідницьких умінь учнів на уроках математики. - C. 32-38.
  9. Гриб’юк О. Педагогічне проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання дисциплін природничо-математичного циклу. - C. 38-50.
  10. Грищенко В., Купо А., Шершнев А. Автоматизированная информационная система контроля учебной деятельности студентов. - C. 50-56.
  11. Ключник І. Застосування сучасних технологій при вивчені фізико – математичних дисциплін. - C. 56-61.
  12. Кобильник Т. Первинне опрацювання статистичних даних з використанням системи maple. - C. 62-70.
  13. Литвинова С. Особливості розробки критеріїв оцінювання електронних освітніх ресурсів. - C. 70-75.
  14. Москаленко О., Москаленко Ю., Коваленко О. Змістове забезпечення компетентнісно зорієнтованого навчального середовища з математики: формування суб’єктності. - C. 75-80.
  15. Ріжняк Р. Моделювання розв’язування текстових математичних задач: інноваційний підхід. - C. 80-87.
  16. Самойленко О. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів математики до професійної діяльності. - C. 87-93.
  17. Сороко Н. Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів (досвід Латвії, Литви та Естонії). - C. 93-100.
  18. Тимощук Г. Апробація педагогічних умов формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності. - C. 100-104.
  19. Черкаська Л. Основні напрямки здійснення корекції математичної підготовки учнів. - C. 105-109.
  20. Алешкевич Н., Федосенко Н., Цурганова И., Шолох В. Система оценки знаний учащихся по физике в контексте современной парадигмы образования. - C. 110-116.
  21. Бузько В., Усачова А. Технологія проведення бінарних уроків з фізики і біології у загальноосвітній школі. - C. 116-121.
  22. Величко С., Задорожна О. Критерії якості навчання фізики курсантів авіаційних вищих навчальних закладів. - C. 122-127.
  23. Галатюк Ю., Галатюк М. Розвиток творчого компонента навчально-пізнавальної компетентності учнів на уроці фізики. - C. 128-133.
  24. Головко М. Вивчення питань історії вітчизняної дидактики фізики у системі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 134-140.
  25. Грицьких О., Чорнобай К., Шарова А. Формування дослідницької компоненти предметної компетентності учнів у лабораторному фізичному практикумі. - C. 140-144.
  26. Єфименко С. Прийоми формування фізичних знань на основі графічного способу розв’язування задач з фізики. - C. 144-150.
  27. Желонкина Т., Лукашевич С., Никитюк Ю. Применение графического метода в преподавании физики. - C. 151-154.
  28. Засєкін Д. Принципи добору змісту курсу фізики для профільного рівня. - C. 155-160.
  29. Каленик М. Елементи проблемного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики. - C. 160-164.
  30. Ковальова О., Ковальов С., Ковальов Ю. Теоретичні основи використання інноваційних технологій у вивченні курсу загальної фізики. - C. 165-170.
  31. Коробова І. Ділова гра як форма організації квазіметодичної діяльності майбутніх учителів фізики. - C. 171-176.
  32. Кулик Л., Ткаченко А. Актуальні привнесення в сучасну технологію контролю знань та умінь студентів з фізики. - C. 177-182.
  33. Левшенюк В. Концептуальні засади впровадження засобів електроніки у шкільний навчальний експеримент з фізики. - C. 182-188.
  34. Лунгол О. Результати експериментальної перевірки методики навчання електродинаміки на основі компетентнісно-діяльнісного підходу. - C. 188-196.
  35. Ментова Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики. - C. 196-201.
  36. Моклюк М., Моклюк О., Лиса Г. Розв’язування фізичних задач з використанням засобів мультимедіа. - C. 201-206.
  37. Плав'юк Т. Практичні аспекти проектних технологій у навчанні фізики в загальноосвітніх закладах Швейцарії. - C. 206-211.
  38. Подалов М. Методика разработки экспериментальной установки для изучения эффекта Бифельда-Брауна. - C. 212-216.
  39. Садовий М. Інтеграція знань з астрономії та фізики щодо уявлень про приливи та відливи. - C. 216-223.
  40. Самофалов А., Михолап Е. Использование виртуального эксперимента при изучении механических колебаний. - C. 223-227.
  41. Сільвейстр А. Практичні заняття з фізики як засіб поглиблення й закріплення знань майбутніх учителів з хімії і біології. - C. 227-234.
  42. Слободяник О. Аналіз поняття "проект", "проектна технологія", "педагогічне проектування" у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних науковців. - C. 234-243.
  43. Соколов Є. Кінематика відрізка. методологічний аналіз. - C. 243-249.
  44. Соменко Д. Дослідження ефективності методичної системи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 249-256.
  45. Сондак О. Забезпечення структури предметних компетентностей студентів засобами індивідуалізації навчання. - C. 256-261.
  46. Сусь Б., Шатковська Г., Сусь Б. Проблемний підхід як основа для створення творчої атмосфери у процесі навчання. - C. 262-265.
  47. Ткаченко І. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення астрономії. - C. 265-270.
  48. Фоменко В. Структуризація змісту курсу загальної фізики для нефізичних спеціальностей. - C. 270-276.
  49. Гринь Д. Творчий підхід, як шлях до самостійності, шляхом трудового навчання. - C. 277-283.
  50. Королев С., Максимова Л., Распутный А. Эволюта в задачах движения точки по параболе, гиперболе и синусоиде. - C. 283-291.
  51. Непорожня Л. Трансформація природничої освіти старшокласників: сучасний стан та перспективи. - C. 291-296.
  52. Соколюк О. Середовища навчання для реалізації навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у старшій школі. - C. 296-302.
  53. Вихідні дані.
2015
Вип. 7(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського