Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2015/7(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Александрова С. Індивідуальні освітні траєкторії як важливий чинник забезпечення якості навчання студентів. - C. 3-6.
- Бацуровська І. Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності магістрів в умовах масових відкритих дистанційних курсів. - C. 7-13.
- Богданович В., Свиридова В. Применение компьютерного моделирования при расчетах электрических цепей однофазного синусоидального тока. - C. 13-19.
- Бугра А., Коновал О., Туркот Т. Концептуальні підходи до визначення змісту та технологій самостійної навчальної діяльності студентів. - C. 19-25.
- Вдовичин Т., Козак Т. Проектування змісту "організаційної інформатики" із застосуванням технологій відкритої освіти. - C. 26-32.
- Голодюк Л. Формування навчально-дослідницьких умінь учнів на уроках математики. - C. 32-38.
- Гриб’юк О. Педагогічне проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання дисциплін природничо-математичного циклу. - C. 38-50.
- Грищенко В., Купо А., Шершнев А. Автоматизированная информационная система контроля учебной деятельности студентов. - C. 50-56.
- Ключник І. Застосування сучасних технологій при вивчені фізико – математичних дисциплін. - C. 56-61.
- Кобильник Т. Первинне опрацювання статистичних даних з використанням системи maple. - C. 62-70.
- Литвинова С. Особливості розробки критеріїв оцінювання електронних освітніх ресурсів. - C. 70-75.
- Москаленко О., Москаленко Ю., Коваленко О. Змістове забезпечення компетентнісно зорієнтованого навчального середовища з математики: формування суб’єктності. - C. 75-80.
- Ріжняк Р. Моделювання розв’язування текстових математичних задач: інноваційний підхід. - C. 80-87.
- Самойленко О. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів математики до професійної діяльності. - C. 87-93.
- Сороко Н. Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів (досвід Латвії, Литви та Естонії). - C. 93-100.
- Тимощук Г. Апробація педагогічних умов формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності. - C. 100-104.
- Черкаська Л. Основні напрямки здійснення корекції математичної підготовки учнів. - C. 105-109.
- Алешкевич Н., Федосенко Н., Цурганова И., Шолох В. Система оценки знаний учащихся по физике в контексте современной парадигмы образования. - C. 110-116.
- Бузько В., Усачова А. Технологія проведення бінарних уроків з фізики і біології у загальноосвітній школі. - C. 116-121.
- Величко С., Задорожна О. Критерії якості навчання фізики курсантів авіаційних вищих навчальних закладів. - C. 122-127.
- Галатюк Ю., Галатюк М. Розвиток творчого компонента навчально-пізнавальної компетентності учнів на уроці фізики. - C. 128-133.
- Головко М. Вивчення питань історії вітчизняної дидактики фізики у системі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 134-140.
- Грицьких О., Чорнобай К., Шарова А. Формування дослідницької компоненти предметної компетентності учнів у лабораторному фізичному практикумі. - C. 140-144.
- Єфименко С. Прийоми формування фізичних знань на основі графічного способу розв’язування задач з фізики. - C. 144-150.
- Желонкина Т., Лукашевич С., Никитюк Ю. Применение графического метода в преподавании физики. - C. 151-154.
- Засєкін Д. Принципи добору змісту курсу фізики для профільного рівня. - C. 155-160.
- Каленик М. Елементи проблемного підходу в організації навчальної діяльності учнів на уроках фізики. - C. 160-164.
- Ковальова О., Ковальов С., Ковальов Ю. Теоретичні основи використання інноваційних технологій у вивченні курсу загальної фізики. - C. 165-170.
- Коробова І. Ділова гра як форма організації квазіметодичної діяльності майбутніх учителів фізики. - C. 171-176.
- Кулик Л., Ткаченко А. Актуальні привнесення в сучасну технологію контролю знань та умінь студентів з фізики. - C. 177-182.
- Левшенюк В. Концептуальні засади впровадження засобів електроніки у шкільний навчальний експеримент з фізики. - C. 182-188.
- Лунгол О. Результати експериментальної перевірки методики навчання електродинаміки на основі компетентнісно-діяльнісного підходу. - C. 188-196.
- Ментова Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках фізики. - C. 196-201.
- Моклюк М., Моклюк О., Лиса Г. Розв’язування фізичних задач з використанням засобів мультимедіа. - C. 201-206.
- Плав'юк Т. Практичні аспекти проектних технологій у навчанні фізики в загальноосвітніх закладах Швейцарії. - C. 206-211.
- Подалов М. Методика разработки экспериментальной установки для изучения эффекта Бифельда-Брауна. - C. 212-216.
- Садовий М. Інтеграція знань з астрономії та фізики щодо уявлень про приливи та відливи. - C. 216-223.
- Самофалов А., Михолап Е. Использование виртуального эксперимента при изучении механических колебаний. - C. 223-227.
- Сільвейстр А. Практичні заняття з фізики як засіб поглиблення й закріплення знань майбутніх учителів з хімії і біології. - C. 227-234.
- Слободяник О. Аналіз поняття "проект", "проектна технологія", "педагогічне проектування" у дослідженнях зарубіжних та вітчизняних науковців. - C. 234-243.
- Соколов Є. Кінематика відрізка. методологічний аналіз. - C. 243-249.
- Соменко Д. Дослідження ефективності методичної системи розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 249-256.
- Сондак О. Забезпечення структури предметних компетентностей студентів засобами індивідуалізації навчання. - C. 256-261.
- Сусь Б., Шатковська Г., Сусь Б. Проблемний підхід як основа для створення творчої атмосфери у процесі навчання. - C. 262-265.
- Ткаченко І. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення астрономії. - C. 265-270.
- Фоменко В. Структуризація змісту курсу загальної фізики для нефізичних спеціальностей. - C. 270-276.
- Гринь Д. Творчий підхід, як шлях до самостійності, шляхом трудового навчання. - C. 277-283.
- Королев С., Максимова Л., Распутный А. Эволюта в задачах движения точки по параболе, гиперболе и синусоиде. - C. 283-291.
- Непорожня Л. Трансформація природничої освіти старшокласників: сучасний стан та перспективи. - C. 291-296.
- Соколюк О. Середовища навчання для реалізації навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у старшій школі. - C. 296-302.
- Вихідні дані.
| 2015 | | Вип. 7(3)
|
|
|
|