Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2015/7(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Голуб Д. Хліборобському роду – нема переводу!. - C. 3-6.
- Калініченко Н. Хліборобська педагогіка Олександра Гіталова (27 травня 1915 – 17 березня 1994). - C. 6-9.
- Клюй В. Головний хлібороб України. - C. 9-13.
- Омельяненко С. Великий хлібороб, мудрий добротворець. - C. 14-16.
- Садовий М. Трудове навчання та виховання учнів як основа профорієнтаційної роботи в умовах нової парадигми освіти. - C. 16-21.
- Целих Ю. Досвід роботи О.В. Гіталова з проблеми формування хлібороба. - C. 21-24.
- Щербина В. Сплав мудрості, діла і слова. - C. 24-27.
- Войтович О. Розвиток технічних компетентностей майбутніх екологів в навчанні техніко-технологічних дисциплін. - C. 28-31.
- Єжова О. Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю. - C. 32-36.
- Зубар Н. Формування компетентності педагогів професійного навчання з готельно-ресторанної справи. - C. 36-42.
- Кононенко С., Кононенко Л. Методика формування уявлень про цифрове телебачення у студентів спеціальності "Технологічна освіта”. - C. 42-44.
- Коханко О. Портфоліо як ефективний засіб формування готовності майбутніх учителів до роботи в групі продовженого дня. - C. 45-48.
- Литвинова С. Методика проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу на рівні вчителя-предметника. - C. 48-54.
- Стогній А. Підготовка майбутніх педагогів професійного навчання з харчових технологій на засадах випереджаючої освіти. - C. 54-56.
- Шаров С., Земляна І. Розробка програмного комплексу навчальних тренажерів з дисципліни "Архітектура ЕОМ". - C. 56-60.
- Борисенко Н. Міжпредметні зв’язки в художньо-технічній підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 61-64.
- Васенок Т. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ швейного профілю. - C. 64-68.
- Зузяк Т. Соціально-економічні та політичні чинники розвитку педагогічної освіти західного поділля (сер. XVIII-XIX ст.). - C. 68-72.
- Ігнатенко С., Єрмоленко Є. Використання структурно-логічних схем у процесі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів. - C. 72-75.
- Кириченко О. Індивідуальні навчальні завдання з конструювання одягу як засіб формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 75-78.
- Косяк І. Взаємодія механізму творчості та сучасних методів проектування в дизайні одягу. - C. 78-81.
- Лозенко А. Актуальні проблеми формування у майбутніх вчителів початкової школи умінь аналізувати урок як цілісну дидактичну систему. - C. 82-85.
- Манойленко Н. Особливості методики формування творчих вмінь майбутніх вчителів технологій. - C. 85-88.
- Марущак О., Король В., Луп’як Д. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологій. - C. 88-91.
- Ткачук С. Теоретичні основи формування професійної компетенції майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення спецдисциплін. - C. 92-94.
- Федорчук А. Структурна модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. - C. 95-98.
- Челышева С. Применение личностно-ориентированных технологиий обучения при формировании творческих умений у будущих инженеров-педагогов швейного профиля. - C. 98-101.
- Щирбул О. Використання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості. - C. 101-104.
- Яровенко А. Формування професійної компетентності в процесі підготовки бакалаврів технологічної освіти. - C. 105-107.
- Андрощук І. Основні підходи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. - C. 108-111.
- Андрощук І. Принципи підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії. - C. 111-114.
- Анісімов М. Системний аналіз літератури з креслення для середніх професійних навчальних закладів. - C. 114-118.
- Василенко О. Досвід застосування сучасних методів навчання при підготовці фахівців ресторанної справи у вищих навчальних закладах. - C. 118-121.
- Волошина О. Формування професійних умінь у процесі самостійної роботи студентів. - C. 121-124.
- Девятьярова Т. Дистанционное обучение в процессе профессиональной подготовки специалистов швейного профиля. - C. 125-127.
- Ємельянова Т. Технологія організації математичної підготовки іноземних студентів в технічному університеті. - C. 128-131.
- Кузьменко О. Вивчення симетрії елементарних частинок. - C. 132-135.
- Мироненко Н. Організація самостійної роботи майбутніх вчителів технологій під час вивчення дисципліни "Основи сільськогосподарської праці". - C. 135-137.
- Пуляк О. Виховання культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. - C. 137-140.
- Самборська О. Авторський курс "Моніторинг навчальних досягнень" як засіб формування готовності магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних досягнень студентів. - C. 140-144.
- Ткачук А. Сучасні реалії та аспекти при вивченні питання "Соціально-політичні конфлікти з використанням звичайної зброї та засобів масового ураження" під час викладання дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 144-148.
- Трифонова О. Навчання технологій та фізики в школі як основа профорієнтаційної діяльності. - C. 148-152.
- Царенко І. Проектування лабораторно-практичних робіт з курсу "Технологія приготування страв". - C. 152-155.
- Чубар В. Оптимізація організації профільного навчання старшокласників технологій виробництва. - C. 156-160.
- Гончар М. Питання реформування нижчої професійної освіти у матеріалах Одеського з’їзду з ремісничої та професійної освіти (3-10 серпня 1915 р.). - C. 161-164.
- Гур’янова О. Інноваційна педагогічна діяльність новатора професійної системи освіти україни А. Синявського (кін. ХІХ поч. ХХ ст.). - C. 164-167.
- Серьогіна І. Розвиток сучасної технологічної освіти: зарубіжний досвід. - C. 167-170.
- Сікора Я. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики. - C. 170-174.
- Титова Н. Самостійна робота у підготовці бакалаврів професійної освіти на прикладі дисципліни "Креативні технології навчання". - C. 174-177.
- Бовтрук Н. Методичні аспекти формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів технологій. - C. 178-180.
- Бойчук В. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предмету "Технології". - C. 180-185.
- Гляненко К. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках зв’язного мовлення. - C. 185-188.
- Іваницька Н. Переваги та недоліки дистанційного навчання фізики. - C. 188-192.
- Кравченя Э., Лешкевич М. Применение информационных средств обучения в подготовке студентов специальности "Технология (по направлениям)". - C. 192-194.
- Рябець C., Рябець Т., Рябець М. Побудова динамічних об’єктів різними програмними засобами. - C. 194-198.
- Svyrydjuk V. Weblogs als e-lehrmittel zum phonetischen training bei den daf-studierenden. - C. 199-203.
- Соснова М. Особливості використання граматичних форм іменників, числівників у професійному мовленні за допомогою інтерактивної дошки smart. - C. 203-207.
- Трегуб О., Яшанов С. Реалізація проблемних ситуацій у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 207-211.
- Реферативный обзор статей номера. - C. 212-222.
- Abstract reviews of journal articles education of grain-grower - an important activity of O. V. Hitalov. - C. 223-232.
| 2015 | | Вип. 7(1)
|
|
|
|