Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2015/7(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Голуб Д. Хліборобському роду – нема переводу!. - C. 3-6.
  4. Калініченко Н. Хліборобська педагогіка Олександра Гіталова (27 травня 1915 – 17 березня 1994). - C. 6-9.
  5. Клюй В. Головний хлібороб України. - C. 9-13.
  6. Омельяненко С. Великий хлібороб, мудрий добротворець. - C. 14-16.
  7. Садовий М. Трудове навчання та виховання учнів як основа профорієнтаційної роботи в умовах нової парадигми освіти. - C. 16-21.
  8. Целих Ю. Досвід роботи О.В. Гіталова з проблеми формування хлібороба. - C. 21-24.
  9. Щербина В. Сплав мудрості, діла і слова. - C. 24-27.
  10. Войтович О. Розвиток технічних компетентностей майбутніх екологів в навчанні техніко-технологічних дисциплін. - C. 28-31.
  11. Єжова О. Прогнозування змісту навчання інформаційних технологій в професійно-технічних навчальних закладах швейного профілю. - C. 32-36.
  12. Зубар Н. Формування компетентності педагогів професійного навчання з готельно-ресторанної справи. - C. 36-42.
  13. Кононенко С., Кононенко Л. Методика формування уявлень про цифрове телебачення у студентів спеціальності "Технологічна освіта”. - C. 42-44.
  14. Коханко О. Портфоліо як ефективний засіб формування готовності майбутніх учителів до роботи в групі продовженого дня. - C. 45-48.
  15. Литвинова С. Методика проектування хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу на рівні вчителя-предметника. - C. 48-54.
  16. Стогній А. Підготовка майбутніх педагогів професійного навчання з харчових технологій на засадах випереджаючої освіти. - C. 54-56.
  17. Шаров С., Земляна І. Розробка програмного комплексу навчальних тренажерів з дисципліни "Архітектура ЕОМ". - C. 56-60.
  18. Борисенко Н. Міжпредметні зв’язки в художньо-технічній підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 61-64.
  19. Васенок Т. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів спеціальних дисциплін ПТНЗ швейного профілю. - C. 64-68.
  20. Зузяк Т. Соціально-економічні та політичні чинники розвитку педагогічної освіти західного поділля (сер. XVIII-XIX ст.). - C. 68-72.
  21. Ігнатенко С., Єрмоленко Є. Використання структурно-логічних схем у процесі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів. - C. 72-75.
  22. Кириченко О. Індивідуальні навчальні завдання з конструювання одягу як засіб формування творчих умінь у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 75-78.
  23. Косяк І. Взаємодія механізму творчості та сучасних методів проектування в дизайні одягу. - C. 78-81.
  24. Лозенко А. Актуальні проблеми формування у майбутніх вчителів початкової школи умінь аналізувати урок як цілісну дидактичну систему. - C. 82-85.
  25. Манойленко Н. Особливості методики формування творчих вмінь майбутніх вчителів технологій. - C. 85-88.
  26. Марущак О., Король В., Луп’як Д. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя технологій. - C. 88-91.
  27. Ткачук С. Теоретичні основи формування професійної компетенції майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення спецдисциплін. - C. 92-94.
  28. Федорчук А. Структурна модель підготовки майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю. - C. 95-98.
  29. Челышева С. Применение личностно-ориентированных технологиий обучения при формировании творческих умений у будущих инженеров-педагогов швейного профиля. - C. 98-101.
  30. Щирбул О. Використання фундаментальних знань як невід’ємна складова частина підготовки майбутніх учителів технологій з технічної творчості. - C. 101-104.
  31. Яровенко А. Формування професійної компетентності в процесі підготовки бакалаврів технологічної освіти. - C. 105-107.
  32. Андрощук І. Основні підходи професійної підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнів. - C. 108-111.
  33. Андрощук І. Принципи підготовки майбутніх вчителів технологій до педагогічної взаємодії. - C. 111-114.
  34. Анісімов М. Системний аналіз літератури з креслення для середніх професійних навчальних закладів. - C. 114-118.
  35. Василенко О. Досвід застосування сучасних методів навчання при підготовці фахівців ресторанної справи у вищих навчальних закладах. - C. 118-121.
  36. Волошина О. Формування професійних умінь у процесі самостійної роботи студентів. - C. 121-124.
  37. Девятьярова Т. Дистанционное обучение в процессе профессиональной подготовки специалистов швейного профиля. - C. 125-127.
  38. Ємельянова Т. Технологія організації математичної підготовки іноземних студентів в технічному університеті. - C. 128-131.
  39. Кузьменко О. Вивчення симетрії елементарних частинок. - C. 132-135.
  40. Мироненко Н. Організація самостійної роботи майбутніх вчителів технологій під час вивчення дисципліни "Основи сільськогосподарської праці". - C. 135-137.
  41. Пуляк О. Виховання культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. - C. 137-140.
  42. Самборська О. Авторський курс "Моніторинг навчальних досягнень" як засіб формування готовності магістрів технологічної освіти до моніторингу навчальних досягнень студентів. - C. 140-144.
  43. Ткачук А. Сучасні реалії та аспекти при вивченні питання "Соціально-політичні конфлікти з використанням звичайної зброї та засобів масового ураження" під час викладання дисципліни "Безпека життєдіяльності". - C. 144-148.
  44. Трифонова О. Навчання технологій та фізики в школі як основа профорієнтаційної діяльності. - C. 148-152.
  45. Царенко І. Проектування лабораторно-практичних робіт з курсу "Технологія приготування страв". - C. 152-155.
  46. Чубар В. Оптимізація організації профільного навчання старшокласників технологій виробництва. - C. 156-160.
  47. Гончар М. Питання реформування нижчої професійної освіти у матеріалах Одеського з’їзду з ремісничої та професійної освіти (3-10 серпня 1915 р.). - C. 161-164.
  48. Гур’янова О. Інноваційна педагогічна діяльність новатора професійної системи освіти україни А. Синявського (кін. ХІХ  поч. ХХ ст.). - C. 164-167.
  49. Серьогіна І. Розвиток сучасної технологічної освіти: зарубіжний досвід. - C. 167-170.
  50. Сікора Я. Особливості змісту професійної підготовки бакалаврів інформатики. - C. 170-174.
  51. Титова Н. Самостійна робота у підготовці бакалаврів професійної освіти на прикладі дисципліни "Креативні технології навчання". - C. 174-177.
  52. Бовтрук Н. Методичні аспекти формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів технологій. - C. 178-180.
  53. Бойчук В. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні предмету "Технології". - C. 180-185.
  54. Гляненко К. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках зв’язного мовлення. - C. 185-188.
  55. Іваницька Н. Переваги та недоліки дистанційного навчання фізики. - C. 188-192.
  56. Кравченя Э., Лешкевич М. Применение информационных средств обучения в подготовке студентов специальности "Технология (по направлениям)". - C. 192-194.
  57. Рябець C., Рябець Т., Рябець М. Побудова динамічних об’єктів різними програмними засобами. - C. 194-198.
  58. Svyrydjuk V. Weblogs als e-lehrmittel zum phonetischen training bei den daf-studierenden. - C. 199-203.
  59. Соснова М. Особливості використання граматичних форм іменників, числівників у професійному мовленні за допомогою інтерактивної дошки smart. - C. 203-207.
  60. Трегуб О., Яшанов С. Реалізація проблемних ситуацій у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 207-211.
  61. Реферативный обзор статей номера. - C. 212-222.
  62. Abstract reviews of journal articles education of grain-grower - an important activity of O. V. Hitalov. - C. 223-232.
2015
Вип. 7(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського