Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2013/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баранюк О. Використання структурного програмування в процесі вивчення мови асемблера. - C. 3-8.
  4. Бас С. Wolfram|Alpha: можливості застосування у навчанні вищої математики студентів економічних спеціальностей. - C. 8-11.
  5. Бурак В. Самостійність навчання як сучасний дидактичний принцип. - C. 11-16.
  6. Гладкова Л., Наумова М. Застосування теорії ігор в економіці. - C. 16-21.
  7. Гриценко В., Качан В. Використання середовища evernote в навчальному процесі. - C. 22-26.
  8. Желонкина Т., Лукашевич С., Белоножко Д. Графический метод в решении задач. - C. 26-29.
  9. Ізюмченко Л., Ізюмченко О. Використання ІКТ для організації самостійної роботи студентів при вивчення теорії чисел. - C. 29-33.
  10. Кириленко Н. Підготовка студентів до інформаційної діяльності в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу. - C. 33-36.
  11. Кислова М. Geogebra – засіб створення динамічних моделей в навчальному середовищі. - C. 36-40.
  12. Ковальчук Д. Застосування сучасних комп’ютерних технологій у розробці навчальних інформаційних середовищ нового типу. - C. 40-44.
  13. Кондратенко В., Никитюк Ю. Методы повышения информативности учебного эксперимента. - C. 44-48.
  14. Лісіна Л. Структура інноваційної діяльності вчителя. - C. 48-52.
  15. Михайленко І. Особливості організації самостійної роботи студентів технічних ВНЗ при вивченні диференціальних рівнянь. - C. 52-55.
  16. Никитюк Ю., Коваленко Д., Новозенко И., Сапанович А., Хахомов С. Автоматизация составления отчетов по расписанию факультета. - C. 56-59.
  17. Олефіренко Н. Проектування авторських електронних дидактичних ресурсів для навчання молодших школярів. - C. 59-63.
  18. Самойленко Н., Семко Л. Компетентнісний підхід до навчання інформатики в основній школі. - C. 63-67.
  19. Соколюк О. Формування умінь і навичок учнів у навчальному процесі з використанням мережних технологій. - C. 67-72.
  20. Тихоненко О. Проблеми підготовки вчителів до викладання інформатики в початковій школі. - C. 72-75.
  21. Трегуб О. Проблемне навчання у міжпредметних зв'язках з використанням комп'ютерного супроводу у ВНЗ. - C. 75-79.
  22. Цись В. Цілепокладання на уроках математики в початковій школі. - C. 79-83.
  23. Яковцов И., Грищенко В., Купо А., Вераксич А. Автоматизированный лабораторный трибометр. - C. 83-85.
  24. Velychko S., Buzko V. Integration of knowledge of nature studies while forming cognitive interest to physics in secondary schools. - C. 86-91.
  25. Андрєєв А. Методичні особливості використання навчальних блоків з енергозбереження у процесі вивчення фізики. - C. 91-96.
  26. Богданович В., Свиридова В., Дубасов М. Разработка генератора для исследования радиоэлектронных схем. - C. 96-99.
  27. Галатюк М., Галатюк Т., Галатюк Ю. Проблемно-змістове забезпечення розвитку методологічної культури старшокласників у процесі вивчення природничих предметів. - C. 99-104.
  28. Гнатюк О. З досвіду практичної підготовки майбутніх учителів фізики до проведення позакласної роботи в школі. - C. 104-107.
  29. Дей Е., Тюменков Г. Построение кривых инверсии эффекта Джоуля–Томсона методом приведенных переменных. - C. 107-111.
  30. Желонкина Т., Лукашевич С., Шершнев Е. Значение уроков физики для формирования целостного миропонимания. - C. 111-113.
  31. Желонкина Т., Лукашевич С. Решение воспитательных задач при помощи игры в обучении физике. - C. 114-116.
  32. Жук Ю. Феномен розподілу складу лабораторного обладнання для навчального експерименту з фізики у середній школі. - C. 116-120.
  33. Іваницька Н. Домінуючі складові моделей компетентностей учнів старших класів як основа якісного навчання фізики. - C. 120-124.
  34. Ісичко Л. Використання системи навчальних завдань з елементами математичного моделювання в курсі загальної фізики. - C. 124-128.
  35. Ковальов С., Бузян О. Особливості відображення оптичних спектрів за допомогою графічних засобів навчання на основі ІКТ у процесі вивчення курсу загальної фізики. - C. 128-132.
  36. Коновал О., Касперський А. Ознайомлення студентів з науково-методичними суперечностями при вивченні електродинаміки, як умова ефективності самостійної роботи. - C. 132-139.
  37. Костиніч О. Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках фізики. - C. 139-143.
  38. Кузнєцова О. Методичні засади організації контролю результатів самостійної роботи студентів при вивченні загальної фізики в університеті авіаційного профілю. - C. 143-147.
  39. Лаврова А. Використання цифрового мікроскопа на уроках фізики. - C. 148-150.
  40. Лазаренко Д. Методична система вивчення механіки в шкільному курсі фізики. - C. 151-154.
  41. Малець Є., Пивовар Є. Деякі досліди з електростатики з застосуванням сучасних технологій. - C. 154-157.
  42. Манько В., Задорожній Є. Визначення модуля зсуву за допомогою крутильного маятника. - C. 158-161.
  43. Мендерецький В., Муравський С. Методика реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення фізики. - C. 161-164.
  44. Ментова Н. Використання технології веб-квеста на уроках фізики як засіб реалізації нових освітніх стандартів. - C. 165-166.
  45. Мороз І. Третій закон термодинаміки в курсі теоретичної фізики педагогічних університетів. - C. 166-170.
  46. Ніколаєв О. Формування предметної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 170-174.
  47. Овчаренко В., Костіков О., Олійник Р. Інноваційні технології навчання фізики. - C. 174-178.
  48. Петриця А. Поєднання віртуального та реального в навчальному фізичному експерименті за допомогою цифрової лабораторії Nova5000. - C. 178-181.
  49. Подласов С., Бригінець В. Елементи інформаційно-навчального середовища для навчання фізики в технічному університеті. - C. 181-185.
  50. Правий В. З досвіду використання лекційно-практичної системи навчання на уроках фізики. - C. 185-189.
  51. Прудкий О. Екскурсійний метод як шлях формування культурно-наукового світогляду учнів під час вивчення фізики. - C. 190-194.
  52. Семакова Т. Про можливості використання фізичного експерименту в системі професійної освіти. - C. 194-199.
  53. Семерня О. Світоглядно-ціннісний образ учителя-модератора з фізики. - C. 199-202.
  54. Серпецький Б., Лущин С. Комп’ютерний фізичний практикум при вивченні закономірностей радіоактивного гамма-випромінювання. - C. 202-203.
  55. Сільвейстр А. Особливості вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів. - C. 203-207.
  56. Сірик Е. Науковий підхід до забезпечення матеріально-технічної бази сучасного фізичного практикуму. - C. 207-211.
  57. Слюсаренко В. Вимірювання поверхневого натягу за допомогою новітнього обладнання "Phywe". - C. 211-214.
  58. Сондак О., Тищук В. Інформаційні технології як засіб вивчення фізики студентами медичних коледжів на засадах індивідуалізації. - C. 214-218.
  59. Стецик С. Реалізація індивідуального підходу при вивченні фізики. - C. 218-222.
  60. Ткаченко І. Мотиваційно-цільова компонента у методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії. - C. 222-226.
  61. Торчук М., Збаравська Л. Фундаментальне та професійно спрямоване навчання фізики в аграрно-технічних університетах. - C. 226-230.
  62. Цоколенко О. Удосконалення експериментальних умінь майбутніх учителів фізики під час практики з шкільного фізичного експерименту. - C. 230-236.
  63. Чорнобай К., Горишняк Ю. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики за допомогою педагогічних програмних засобів. - C. 236-239.
  64. Шуліка В. Використання наочностей та нових ком’ютерних технологій під час розв’язування задач з фізики. - C. 239-243.
  65. Богомаз-Назарова С. Інформаційні технології як елемент методики реалізації міжпредметних зв'язків курсів фізики та охорони праці. - C. 244-247.
  66. Гладун Т. Підвищення педагогічної майстерності майбутнього вчителя екології під час роботи з обдарованими учнями. - C. 247-252.
  67. Гогаладзе Р., Барбакадзе М. Учебный эксперимент в техническом образовании. - C. 253-256.
  68. Єжова О. Педагогічні умови наступності у професійній підготовці вчителів технологій. - C. 256-259.
  69. Кізім С. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій засобами програми "macromedia flash 8 pro". - C. 260-263.
  70. Крикун В. Методика застосування електронних навчально-методичних комплексів з дисциплін інформатичного циклу. - C. 263-266.
  71. Куриленко Н. Компетентнісний підхід як чинник формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі вивчення фізики. - C. 266-270.
  72. Мельниченко Р., Танська В. Екологічна компетентність вчителя як передумова здійснення неперервної екологічної освіти і виховання. - C. 271-275.
  73. Мироненко Н. Підготовка майбутнього вчителя технологій до проектно-технологічної діяльності з основ проектування та моделювання. - C. 275-277.
  74. Тихова Е. Структуризация учебного материала для самостоятельной работы. - C. 278-280.
  75. Ткачук А. Сучасні реалії та аспекти при вивченні небезпек, що пов'язані з надзвичайними ситуаціями військового характеру. - C. 280-285.
  76. Чубар В. Підготовка старшокласників до раціоналізаторської та винахідницької діяльності з технологій виробництва. - C. 285-291.
  77. Шишкін Г. Системно-орієнтоване навчання фізики майбутніх учителів технологій. - C. 291-295.
2013
Вип. 4(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського