Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2013/4(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Баранюк О. Використання структурного програмування в процесі вивчення мови асемблера. - C. 3-8.
- Бас С. Wolfram|Alpha: можливості застосування у навчанні вищої математики студентів економічних спеціальностей. - C. 8-11.
- Бурак В. Самостійність навчання як сучасний дидактичний принцип. - C. 11-16.
- Гладкова Л., Наумова М. Застосування теорії ігор в економіці. - C. 16-21.
- Гриценко В., Качан В. Використання середовища evernote в навчальному процесі. - C. 22-26.
- Желонкина Т., Лукашевич С., Белоножко Д. Графический метод в решении задач. - C. 26-29.
- Ізюмченко Л., Ізюмченко О. Використання ІКТ для організації самостійної роботи студентів при вивчення теорії чисел. - C. 29-33.
- Кириленко Н. Підготовка студентів до інформаційної діяльності в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу. - C. 33-36.
- Кислова М. Geogebra – засіб створення динамічних моделей в навчальному середовищі. - C. 36-40.
- Ковальчук Д. Застосування сучасних комп’ютерних технологій у розробці навчальних інформаційних середовищ нового типу. - C. 40-44.
- Кондратенко В., Никитюк Ю. Методы повышения информативности учебного эксперимента. - C. 44-48.
- Лісіна Л. Структура інноваційної діяльності вчителя. - C. 48-52.
- Михайленко І. Особливості організації самостійної роботи студентів технічних ВНЗ при вивченні диференціальних рівнянь. - C. 52-55.
- Никитюк Ю., Коваленко Д., Новозенко И., Сапанович А., Хахомов С. Автоматизация составления отчетов по расписанию факультета. - C. 56-59.
- Олефіренко Н. Проектування авторських електронних дидактичних ресурсів для навчання молодших школярів. - C. 59-63.
- Самойленко Н., Семко Л. Компетентнісний підхід до навчання інформатики в основній школі. - C. 63-67.
- Соколюк О. Формування умінь і навичок учнів у навчальному процесі з використанням мережних технологій. - C. 67-72.
- Тихоненко О. Проблеми підготовки вчителів до викладання інформатики в початковій школі. - C. 72-75.
- Трегуб О. Проблемне навчання у міжпредметних зв'язках з використанням комп'ютерного супроводу у ВНЗ. - C. 75-79.
- Цись В. Цілепокладання на уроках математики в початковій школі. - C. 79-83.
- Яковцов И., Грищенко В., Купо А., Вераксич А. Автоматизированный лабораторный трибометр. - C. 83-85.
- Velychko S., Buzko V. Integration of knowledge of nature studies while forming cognitive interest to physics in secondary schools. - C. 86-91.
- Андрєєв А. Методичні особливості використання навчальних блоків з енергозбереження у процесі вивчення фізики. - C. 91-96.
- Богданович В., Свиридова В., Дубасов М. Разработка генератора для исследования радиоэлектронных схем. - C. 96-99.
- Галатюк М., Галатюк Т., Галатюк Ю. Проблемно-змістове забезпечення розвитку методологічної культури старшокласників у процесі вивчення природничих предметів. - C. 99-104.
- Гнатюк О. З досвіду практичної підготовки майбутніх учителів фізики до проведення позакласної роботи в школі. - C. 104-107.
- Дей Е., Тюменков Г. Построение кривых инверсии эффекта Джоуля–Томсона методом приведенных переменных. - C. 107-111.
- Желонкина Т., Лукашевич С., Шершнев Е. Значение уроков физики для формирования целостного миропонимания. - C. 111-113.
- Желонкина Т., Лукашевич С. Решение воспитательных задач при помощи игры в обучении физике. - C. 114-116.
- Жук Ю. Феномен розподілу складу лабораторного обладнання для навчального експерименту з фізики у середній школі. - C. 116-120.
- Іваницька Н. Домінуючі складові моделей компетентностей учнів старших класів як основа якісного навчання фізики. - C. 120-124.
- Ісичко Л. Використання системи навчальних завдань з елементами математичного моделювання в курсі загальної фізики. - C. 124-128.
- Ковальов С., Бузян О. Особливості відображення оптичних спектрів за допомогою графічних засобів навчання на основі ІКТ у процесі вивчення курсу загальної фізики. - C. 128-132.
- Коновал О., Касперський А. Ознайомлення студентів з науково-методичними суперечностями при вивченні електродинаміки, як умова ефективності самостійної роботи. - C. 132-139.
- Костиніч О. Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках фізики. - C. 139-143.
- Кузнєцова О. Методичні засади організації контролю результатів самостійної роботи студентів при вивченні загальної фізики в університеті авіаційного профілю. - C. 143-147.
- Лаврова А. Використання цифрового мікроскопа на уроках фізики. - C. 148-150.
- Лазаренко Д. Методична система вивчення механіки в шкільному курсі фізики. - C. 151-154.
- Малець Є., Пивовар Є. Деякі досліди з електростатики з застосуванням сучасних технологій. - C. 154-157.
- Манько В., Задорожній Є. Визначення модуля зсуву за допомогою крутильного маятника. - C. 158-161.
- Мендерецький В., Муравський С. Методика реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення фізики. - C. 161-164.
- Ментова Н. Використання технології веб-квеста на уроках фізики як засіб реалізації нових освітніх стандартів. - C. 165-166.
- Мороз І. Третій закон термодинаміки в курсі теоретичної фізики педагогічних університетів. - C. 166-170.
- Ніколаєв О. Формування предметної компетентності майбутнього вчителя фізики. - C. 170-174.
- Овчаренко В., Костіков О., Олійник Р. Інноваційні технології навчання фізики. - C. 174-178.
- Петриця А. Поєднання віртуального та реального в навчальному фізичному експерименті за допомогою цифрової лабораторії Nova5000. - C. 178-181.
- Подласов С., Бригінець В. Елементи інформаційно-навчального середовища для навчання фізики в технічному університеті. - C. 181-185.
- Правий В. З досвіду використання лекційно-практичної системи навчання на уроках фізики. - C. 185-189.
- Прудкий О. Екскурсійний метод як шлях формування культурно-наукового світогляду учнів під час вивчення фізики. - C. 190-194.
- Семакова Т. Про можливості використання фізичного експерименту в системі професійної освіти. - C. 194-199.
- Семерня О. Світоглядно-ціннісний образ учителя-модератора з фізики. - C. 199-202.
- Серпецький Б., Лущин С. Комп’ютерний фізичний практикум при вивченні закономірностей радіоактивного гамма-випромінювання. - C. 202-203.
- Сільвейстр А. Особливості вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів. - C. 203-207.
- Сірик Е. Науковий підхід до забезпечення матеріально-технічної бази сучасного фізичного практикуму. - C. 207-211.
- Слюсаренко В. Вимірювання поверхневого натягу за допомогою новітнього обладнання "Phywe". - C. 211-214.
- Сондак О., Тищук В. Інформаційні технології як засіб вивчення фізики студентами медичних коледжів на засадах індивідуалізації. - C. 214-218.
- Стецик С. Реалізація індивідуального підходу при вивченні фізики. - C. 218-222.
- Ткаченко І. Мотиваційно-цільова компонента у методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії. - C. 222-226.
- Торчук М., Збаравська Л. Фундаментальне та професійно спрямоване навчання фізики в аграрно-технічних університетах. - C. 226-230.
- Цоколенко О. Удосконалення експериментальних умінь майбутніх учителів фізики під час практики з шкільного фізичного експерименту. - C. 230-236.
- Чорнобай К., Горишняк Ю. Формування професійної компетентності майбутніх учителів фізики за допомогою педагогічних програмних засобів. - C. 236-239.
- Шуліка В. Використання наочностей та нових ком’ютерних технологій під час розв’язування задач з фізики. - C. 239-243.
- Богомаз-Назарова С. Інформаційні технології як елемент методики реалізації міжпредметних зв'язків курсів фізики та охорони праці. - C. 244-247.
- Гладун Т. Підвищення педагогічної майстерності майбутнього вчителя екології під час роботи з обдарованими учнями. - C. 247-252.
- Гогаладзе Р., Барбакадзе М. Учебный эксперимент в техническом образовании. - C. 253-256.
- Єжова О. Педагогічні умови наступності у професійній підготовці вчителів технологій. - C. 256-259.
- Кізім С. Професійна підготовка майбутніх учителів технологій засобами програми "macromedia flash 8 pro". - C. 260-263.
- Крикун В. Методика застосування електронних навчально-методичних комплексів з дисциплін інформатичного циклу. - C. 263-266.
- Куриленко Н. Компетентнісний підхід як чинник формування екологічної компетентності учнів основної школи у процесі вивчення фізики. - C. 266-270.
- Мельниченко Р., Танська В. Екологічна компетентність вчителя як передумова здійснення неперервної екологічної освіти і виховання. - C. 271-275.
- Мироненко Н. Підготовка майбутнього вчителя технологій до проектно-технологічної діяльності з основ проектування та моделювання. - C. 275-277.
- Тихова Е. Структуризация учебного материала для самостоятельной работы. - C. 278-280.
- Ткачук А. Сучасні реалії та аспекти при вивченні небезпек, що пов'язані з надзвичайними ситуаціями військового характеру. - C. 280-285.
- Чубар В. Підготовка старшокласників до раціоналізаторської та винахідницької діяльності з технологій виробництва. - C. 285-291.
- Шишкін Г. Системно-орієнтоване навчання фізики майбутніх учителів технологій. - C. 291-295.
| 2013 | | Вип. 4(2)
|
|
|
|