Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2022/203<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Біда О. А., Орос І. І., Чичук А. П. Формування усвідомленого батьківства молоді. - C. 8-11.
- Зеленська Л. Д., Михайленко М. О. Педагогічний інструментарій організації формувального оцінювання в закладах загальної середньої освіти. - C. 11-18.
- Євтух М. Б., Червінська І. Б. Аксіологічні засади професійної діяльності педагогів гірських шкіл регіону Українських Карпат. - C. 18-23.
- Приймак С. Г., Ратов А. М. Моделювання педагогічної діяльності. - C. 24-28.
- Філоненко О. В. Проблема трудового виховання в історичному вимірі. - C. 28-34.
- Бакланова Н. М. "Культура ідентичності" у творчості Івана Франка. - C. 35-38.
- Bitko N. Methods of professional training of a student-vocalist in solo singing classes. - C. 38-42.
- Бондаренко А. С. Науково-методична діяльність кафедр Харківського державного учительського інституту в повоєнні роки. - C. 43-46.
- Волчукова В. М., Тіщенко О. М. Особливості інтерпретації гендерних стереотипів балетмейстерами в тематиці сучасних хореографічних творів. - C. 47-51.
- Габорець О. А., Дудіна О. В. Методика формування самовдосконалення майбутніх лікарів засобами інформаційних технологій. - C. 51-56.
- Dmytruk V., Ulychnyi I. Psychological and pedagogical determinants of vocational guidance in the context of the tasks of the New Ukrainian school. - C. 57-61.
- Драганюк С. В., Синюкова О. М. "Побудови" у тривимірному евклідовому просторі та доцільний характер їх висвітлення у навчальних курсах евклідової стереометрії за умови практико-орієнтованого навчання. - C. 61-68.
- Зінченко А. Л. Актуальні проблеми та перспективи розвитку соціального партнерства у фаховій передвищій освіті. - C. 69-72.
- Ісакова Є. П. Напрямки реформування сучасної системи професійної підготовки учителів в Китаї. - C. 72-77.
- Капітан Т. А. Сутність поняття професійної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 77-81.
- Кінах Н. В. Стан формування професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи в закладах післядипломної педагогічної освіти. - C. 81-85.
- Leleka T. The use of clil methodology in the english language teaching. - C. 85-88.
- Lomakina L. Training of professionals for professional foreign language communication. - C. 89-93.
- Марецька Ю. І., Бунчук О. В., Попелешко Ю. І. Діяльність української наукової еміграції після періоду національно-визвольної боротьби. - C. 93-98.
- Мицик Г. М. Роль опорного закладу освіти сільської територіальної громади в системі забезпечення надання корекційно-розвиткових послуг для учнів з порушеннями мовлення. - C. 98-103.
- Нелін Є. В. Проблема розвитку об’єктних відносин в ідеях психоаналітиків "незалежної" групи. - C. 103-107.
- Осередчук О. А. Формування позитивної мотивації студентів до самомоніторингу навчальних досягнень з метою самовдосконалення. - C. 107-114.
- Пісна Т. М. Формування індивідуального стилю викладача в сфері професійної освіти: ознаки та педагогічні умови. - C. 114-119.
- Прядко О. М. Розвиток навичок емоційної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей у ході їх фахової вокальної підготовки. - C. 120-124.
- Разводова М. В. Теоретико-методологічні підходи до формування хореографічних умінь і навичок учнів молодшого шкільного віку. - C. 124-127.
- Русакова О. В., Волощук Г. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення державної мови майбутніми педагогами в закладах вищої освіти. - C. 127-132.
- Сігетій І. П. Розвиток когнітивно-інтелектуальної сфери суб’єктів педагогічної діяльності, зорієнтованих на опанування вмінь застосування інформаційно-управлінського менеджменту. - C. 133-136.
- Сисоєв О. В. Суб’єкти підготовки фахівців з циркулярної економіки у Республіці Польща. - C. 136-145.
- Стрілець-Бабенко О. В. Вплив навчально-педагогічних ситуацій в період професійної адаптації майбутніх фахівців з соціальної роботи. - C. 145-149.
- Федотова С. О. Методичні прийоми формування творчого бачення у дошкільників. - C. 149-153.
- Хрик В. М. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців лісогосподарської галузі на основі використання методики виробничих ситуацій. - C. 153-160.
- Chernionkov Y. Self-educational activity of a foreign languages teacher as a factor of adaptation to individualization of professional training at institutions of higher education. - C. 161-164.
- Хроленко М. В. Принципи формування екологічної компетентності майбутніх учителів біології у процесі фахової підготовки. - C. 164-171.
- Анотації. - C. 172-195.
| 2022 | | Вип. 203
|
|
|
|