Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/188<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Анісімов М. В. Дуальна система професійної освіти: за та проти. - C. 12-15.
- Біда О. А., Дзямко В. Й., Маринець Н. В. Полікультурна компетентність як складова професійної компетентності студентів майбутніх фахівців соціономічної сфери. - C. 16-20.
- Кучай Т. П., Кучай О. В., Сулим В. Т. Сутність тьюторської системи навчання в університетах Великої Британії. - C. 20-24.
- Лісовець О. В. Проблема виховання сімейних цінностей у студентському середовищі. - C. 24-28.
- Растригіна А. М., Іваненко Н. В. Ґендерокомфортне виховне середовище як чинник розвитку свободи особистості. - C. 28-35.
- Черкасов В. Ф. Формування музично-педагогічного досвіду вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 35-40.
- Шандрук С. І. Foreign language learning technology: cognitive approach. - C. 40-43.
- Гатрич І. Г. Умови популяризації естрадної української пісні у вітчизняній музичній підготовці. - C. 44-48.
- Осадченко І. І., Карпук Т. А. Академічна доброчесність у контексті науково-педагогічної діяльності: реалії та перспективи. - C. 49-53.
- Антонюк Н. А., Пушкар Н. С. Мотиваційна компонента як важлива умова підготовки майбутнього фахівця Нової української школи. - C. 54-58.
- Habelko O. M. To the problem of humanization in the pedagogical process. - C. 59-63.
- Гришко О. І., Клевака Л. П. Врахування індивідуальних особливостей дітей дошкільного віку з різними типами нервової системи у процесі навчання, виховання та розвитку. - C. 63-69.
- Гуляєва Л. В. Вдосконалення методики обробки експериментальних даних лабораторного практикуму: практичний аспект. - C. 69-72.
- Євтушенко Є. Г. Організаційні засади спортивно-масової роботи у аграрних закладах вищої освіти України (друга половина 40-х – 80-ті рр. ХХ ст.). - C. 72-76.
- Задільська Г. М. Невербальна комунікація як одна із складових комунікативної компетенції студентів-філологів ЗВО. - C. 77-80.
- Іванова В. В. Періодизація підготовки фахівців дошкільної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 80-83.
- Істинюк І. Д. Педагогічні умови підготовки дітей до школи в освітньому просторі приватного закладу позашкільної освіти ЦРД "ІриСкА". - C. 84-89.
- Kapitan T. A. Using multimedia technologies in foreign language lessons. - C. 89-91.
- Кожевнікова Л. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 91-95.
- Колодійчук Ю. В. Про доцільність викладання навчальної дисципліни "Соціальне партнерство" для майбутніх соціальних працівників. - C. 96-99.
- Коломієць О. Б., Бондаренко Г. С., Головата О. О. Кібернетичні засади програмованого навчання (за матеріалами публікацій у польській і радянській педагогічній періодиці 1960-х рр.). - C. 99-105.
- Леврінц М. І. Порівняльний аналіз професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні і США. - C. 105-112.
- Ліштаба Т. В. Основні аспекти редагування текстів офіційно-ділового стилю на заняттях з дисципліни "Українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 112-115.
- Мартинюк А. К. Українська вокальна педагогіка: джерелознавчий дискурс. - C. 116-120.
- Мехеда А. М., Снісаренко І. Є. Сучасні інновації в процесі навчання англійської мови студентів немовних спеціальностей. - C. 121-127.
- Негребецька О. М. Підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва до організації туризму школярів, який пов’язаний з вивченням культурної спадщини України. - C. 127-130.
- Огарєнко Т. А. Методика вивчення синтаксичних понять у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 131-134.
- Панченко Г. І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до здоров’язбережувальної діяльності з попередження дидактогенних порушень здоров’я учнів початкової школи. - C. 134-138.
- Стеблюк С. В. Інноваційна технологія формування професійної компетентності майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. - C. 139-143.
- Ступак О. Ю. Формування соціальної активності молоді як психолого-педагогічна проблема. - C. 144-148.
- Тюльпа Т. М. Теоретико-методологічні положення концепції формування соціальної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. - C. 149-155.
- Уличний І. Л. Почуття провини та моральний розвиток особистості: психолого-педагогічні аспекти. - C. 155-160.
- Шeвченко І. Л. Особливості організації дистанційного навчання студентів мистецького факультету при вивченні навчальної дисципліни "Сучасні музично-педагогічні технології в закладах освіти". - C. 160-164.
- Shcherbyna S. V. Some methodologocal aspects in teaching foreign language reading. - C. 164-170.
- Ройтенко Н. О. Орфоепічні норми у творчості студентів-вокалістів у контексті слав’янськіх мов. - C. 170-173.
- Antonivska M. O., Sarnovska N. I. ICT usage for foreign languages studying in higher education establishments of socio-cultural sphere. - C. 174-179.
- Ліпатова М. В. До питання навчання лексики української мови студентів-іноземців на початковому етапі. - C. 179-183.
- Матіюк Д. В. Особливості системи неперервної освіти в німецькомовних країнах Європи. - C. 184-189.
- Микитейчук Х. І. Теоретичні засади підготовки дитини до початку читання в Польщі. - C. 189-193.
- Ткаченко М. Ю., Радюшіна С. О. Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецько-педагогічного профілю у процесі диригентсько-хорової діяльності. - C. 193-197.
- Чорнусь С. М. Обґрунтування структури проектно-технологічної культури майбутніх викладачів ЗПТО. - C. 197-202.
- Шафарчук Т. Г., Десятникова Н. Л. Методы развития голоса будущих преподавателей музыкального искусства. - C. 202-209.
- Анотації. - C. 210-249.
- Лов’янова І. У фокусі уваги – компетентнісно орієнтована методична підготовка майбутнього вчителя математики. - C. 250-254.
- Вихідні дані.
| 2020 | | Вип. 188
|
|
|
|