Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/179<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Атаманчук П. С., Німчук Н. І. Створення та використання власних сайтів як засобу інноваційного навчання фізиці в старшій школі. - C. 10-15.
  4. Атаманчук П. С., Форкун Н. В. Впровадження елементів STEM-освіти в освітній процес. - C. 15-24.
  5. Баранюк О. Ф. Комплексний підхід до викладання низькорівневого програмування. - C. 24-31.
  6. Величко С. П., Шульга С. В. Оцінка ефективності системи розвитку пізнавальної діяльності студентів з квантової фізики комп'ютерно орієнтованими засобами навчання. - C. 32-38.
  7. Вовкотруб В. П. Підвищення точності експериментального визначення фундаментальних фізичних сталих та табличних значень фізичних величин. - C. 38-46.
  8. Войтків Г. В. Навколопредметне читання з фізики як засіб формування компетентостей особистості. - C. 46-52.
  9. Волчанський О. В. Study of thermalwave diagnostic of opaque materials in the course of biological physics. - C. 52-60.
  10. Донець Н. В., Донець І. П., Маринов О. В. Формування підприємливості учнів на уроках фізики – практичний підхід. - C. 60-66.
  11. Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Гузовец А. А. Особенности изучения барометрической формулы с учетом зависимости ускорения свободного падения от расстояния. - C. 66-68.
  12. Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Никитюк Ю. В. Многоцелевое применение призменного монохроматора в физическом практикуме по общей физике. - C. 69-73.
  13. Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Шершнев Е. Б. Методические основы изучения физических свойств ферромагнитных материалов. - C. 74-77.
  14. Завражна О. М., Мороз І. О. Методичні особливості навчання теми "дійсні й віртуальні переміщення". - C. 78-84.
  15. Задорожна О. В., Якуніна І. Л. Вивчення основ робототехніки у вищому навчальному закладі авіаційного профілю. - C. 84-91.
  16. Величко С. П., Котляр А. О. Застосування ігрових технологій у процесі вивчення фізики. - C. 92-97.
  17. Кулик Л. О., Ткаченко А. В., Бодненко Т. В. Реалізація компетентнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх викладачів фізики. - C. 98-104.
  18. Нагорна О. В. Застосування технологій природотерапії для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 105-110.
  19. Нічишина В. В. Методика розробки і проведення уроків математики з використанням ігрових ситуацій. - C. 110-117.
  20. Панченко Т. Ю. Шляхи формування навчально-пізнавальної компетентності учнів основної школи на уроках фізики. - C. 118-123.
  21. Петріченко О. А. Можливості соціальних мереж в професійній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 124-133.
  22. Подалов М. А. Разработка и изготовление демонстрационного стенда с соленоидным двигателем. - C. 133-136.
  23. Сірик Е. П., Сальник І. В., Соменко Д. В. Розвиток критичного мислення учнів під час проведення семінару з фізики в умовах інтерактивного навчання. - C. 137-145.
  24. Слободяник О. В. Комп’ютерні симуляції при вивченні атомної фізики у закладах загальної середньої освіти. - C. 146-150.
  25. Федоренко В. П. Застосування фізики при вивченні теми "Термодинаміка відкритих медико-біологічних систем" в медичних коледжах. - C. 151-156.
  26. Цехмійстер В. А. Лабораторні роботи фізичного практикуму як засіб формування фахових компетентностей майбутніх учителів фізики. - C. 157-163.
  27. Чінчой О. О. Формування широкого кругозору учнів загальноосвітньої школи в процесі навчання фізики. - C. 164-168.
  28. Шахіна І. Ю., Андрущенко Д. С., Герасименко В. В. Організація самостійної роботи студентів з використанням системи moodle. - C. 169-176.
  29. Шевчук О. В., Гуменюк І. Л. Формування наукового світогляду студентів в процесі виконання лабораторних робіт з фізики в умовах інклюзивного навчання. - C. 177-181.
  30. Яременко Ю. В., Яременко Л. І. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні геометрії. - C. 181-187.
  31. Муха А. П. Застосування методу проектів як інструмент формування підприємницької компетентності на уроках фізики. - C. 187-194.
  32. Анотації. - C. 195-227.
  33. Вихідні дані.
2019
Вип. 179
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського