Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2019/179<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Атаманчук П. С., Німчук Н. І. Створення та використання власних сайтів як засобу інноваційного навчання фізиці в старшій школі. - C. 10-15.
- Атаманчук П. С., Форкун Н. В. Впровадження елементів STEM-освіти в освітній процес. - C. 15-24.
- Баранюк О. Ф. Комплексний підхід до викладання низькорівневого програмування. - C. 24-31.
- Величко С. П., Шульга С. В. Оцінка ефективності системи розвитку пізнавальної діяльності студентів з квантової фізики комп'ютерно орієнтованими засобами навчання. - C. 32-38.
- Вовкотруб В. П. Підвищення точності експериментального визначення фундаментальних фізичних сталих та табличних значень фізичних величин. - C. 38-46.
- Войтків Г. В. Навколопредметне читання з фізики як засіб формування компетентостей особистості. - C. 46-52.
- Волчанський О. В. Study of thermalwave diagnostic of opaque materials in the course of biological physics. - C. 52-60.
- Донець Н. В., Донець І. П., Маринов О. В. Формування підприємливості учнів на уроках фізики – практичний підхід. - C. 60-66.
- Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Гузовец А. А. Особенности изучения барометрической формулы с учетом зависимости ускорения свободного падения от расстояния. - C. 66-68.
- Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Никитюк Ю. В. Многоцелевое применение призменного монохроматора в физическом практикуме по общей физике. - C. 69-73.
- Желонкина Т. П., Лукашевич С. А., Шершнев Е. Б. Методические основы изучения физических свойств ферромагнитных материалов. - C. 74-77.
- Завражна О. М., Мороз І. О. Методичні особливості навчання теми "дійсні й віртуальні переміщення". - C. 78-84.
- Задорожна О. В., Якуніна І. Л. Вивчення основ робототехніки у вищому навчальному закладі авіаційного профілю. - C. 84-91.
- Величко С. П., Котляр А. О. Застосування ігрових технологій у процесі вивчення фізики. - C. 92-97.
- Кулик Л. О., Ткаченко А. В., Бодненко Т. В. Реалізація компетентнісного підходу у фаховій підготовці майбутніх викладачів фізики. - C. 98-104.
- Нагорна О. В. Застосування технологій природотерапії для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 105-110.
- Нічишина В. В. Методика розробки і проведення уроків математики з використанням ігрових ситуацій. - C. 110-117.
- Панченко Т. Ю. Шляхи формування навчально-пізнавальної компетентності учнів основної школи на уроках фізики. - C. 118-123.
- Петріченко О. А. Можливості соціальних мереж в професійній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 124-133.
- Подалов М. А. Разработка и изготовление демонстрационного стенда с соленоидным двигателем. - C. 133-136.
- Сірик Е. П., Сальник І. В., Соменко Д. В. Розвиток критичного мислення учнів під час проведення семінару з фізики в умовах інтерактивного навчання. - C. 137-145.
- Слободяник О. В. Комп’ютерні симуляції при вивченні атомної фізики у закладах загальної середньої освіти. - C. 146-150.
- Федоренко В. П. Застосування фізики при вивченні теми "Термодинаміка відкритих медико-біологічних систем" в медичних коледжах. - C. 151-156.
- Цехмійстер В. А. Лабораторні роботи фізичного практикуму як засіб формування фахових компетентностей майбутніх учителів фізики. - C. 157-163.
- Чінчой О. О. Формування широкого кругозору учнів загальноосвітньої школи в процесі навчання фізики. - C. 164-168.
- Шахіна І. Ю., Андрущенко Д. С., Герасименко В. В. Організація самостійної роботи студентів з використанням системи moodle. - C. 169-176.
- Шевчук О. В., Гуменюк І. Л. Формування наукового світогляду студентів в процесі виконання лабораторних робіт з фізики в умовах інклюзивного навчання. - C. 177-181.
- Яременко Ю. В., Яременко Л. І. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні геометрії. - C. 181-187.
- Муха А. П. Застосування методу проектів як інструмент формування підприємницької компетентності на уроках фізики. - C. 187-194.
- Анотації. - C. 195-227.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 179
|
|
|
|