Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/171<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Сухомлинська О. В. Творчість Сухомлинського як об’єкт критики: тоді і нині. - C. 10-17.
- Савченко О. Я. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським. - C. 17-23.
- Анисимов Н. В. Наглядность в наследии В. А. Сухомлинского и ее применение в профессионально-технических учебных заведениях. - C. 23-28.
- Березівська Л. Д. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач Сухомлиністики в інформаційному просторі України. - C. 28-34.
- Білецька І. О., Коберник О. М. Педагогіка партнерства та її реалізація в творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 34-39.
- Богуш А. М. Концептуальні засади громадянсько-патріотичного виховання дітей і молоді Василя Сухомлинського у вимірі століття. - C. 39-43.
- Завгородня Т. К. Ідеї нової української школи в контексті педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 43-49.
- Іванюк Г. І. Новаторські ідеї Василя Сухомлинського в контексті розбудови нової української школи. - C. 49-54.
- Калініченко Н. А. Гуманістична спрямованість підготовки майбутніх учителів природничих наук. - C. 54-59.
- Кічук Н. В. Формування професійної рефлексії майбутнього фахівця у контексті педагогіки гуманізму В. О. Сухомлинського. - C. 59-62.
- Кодлюк Я. П. Ідеї суб’єктності молодшого школяра в навчальній діяльності у педагогічному досвіді В. О. Сухомлинського. - C. 63-67.
- Коляда Н. М., Кравченко О. О. Інсценізація казок В. О. Сухомлинського як форма соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю. - C. 67-72.
- Кондрашова Л. В. Концепція формування професійного образу вчителя в педагогичній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 73-79.
- Кузьменко В. В., Мусієнко В. С. В. О. Сухомлинський про патріотичне виховання дітей. - C. 79-83.
- Кузьменко Ю. В., Рідкоус Л. В. Сторітеллінг: досвід В. О. Сухомлинського. - C. 83-87.
- Марусинець М. М. В. Сухомлинський про виховання "важких дітей": педагогічні та психологічні акценти. - C. 87-92.
- Мельничук С. Г. Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи. - C. 92-101.
- Михида С. П. Актуалізація ідей В. О. Сухомлинського в контексті управління закладом освіти. - C. 101-104.
- Ніколаєнко С. М. Реалізація ідей В. Сухомлинського у процесі формування гармонійно розвиненої особистості студента національного університету біоресурсів і природокористування України. - C. 105-111.
- Пантюк Т. І., Пантюк М. П. Концепція дошкільної освіти крізь призму педагогічних поглядів Василя Сухомлинського. - C. 111-116.
- Петренко О. Б. Ганна Іванівна Сухомлинська – педагог, популяризатор доробку Василя Сухомлинського. - C. 117-123.
- Примакова В. В. Сучасні пріоритети розвитку вітчизняної шкільної освіти крізь призму положень виховної системи В. Сухомлинського. - C. 123-126 .
- Пустовіт Г. П. Актуалізація ідей Василя Сухомлинського у контексті організації інклюзивної освіти. - C. 126-131.
- Рацул О. А. Соціально-педагогічна робота в контексті творчої спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 131-134.
- Рацул А. Б. Система самореалізації школярів Павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 135-139.
- Садовий М. І. Погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання молоді на зламі епох. - C. 139-142.
- Савченко Н. С., Котелянець Н. В. Духовно-моральне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 143-148.
- Слюсаренко Н. В. Проблеми спілкування та комунікацій учасників освітнього процесу в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 148-152.
- Троцко А. В., Попова О. В. Школа Василя Сухомлинського як авторська педагогічна система. - C. 152-157.
- Хайруліна В. М. Дивосвіт дитинства в творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 157-162.
- Хомич Л. О. Ідеї В. О. Сухомлинського у змісті підготовки вчителя нової української школи. - C. 163-167.
- Янченко Т. В. Ідеї соціальної педагогіки у художніх творах Василя Сухомлинського. - C. 167-170.
- Ящук І. П. Провідні ідеї морального виховання В. Сухомлинського в контексті сучасної практики навчання і виховання. - C. 170-176.
- Довга Т. Я. Ідея самотворення особистості в педагогіці Василя Сухомлинського. - C. 176-182.
- Баранюк І. Г. Принципи естетичного виховання учнів початкової школи в книзі Василя Сухомлинського "Серце віддаю дітям" та в його художній педагогіці. - C. 183-188.
- Дубінка М. М. Проблема педагогічного спілкування в контексті ідей Василя Сухомлинського. - C. 188-193.
- Журат Ю. В., Перепелюк І. Р. Формування морально-етичної сфери дітей дошкільного віку на основі досвіду В. Сухомлинського. - C. 193-200.
- Кузьміч Т. О. Модель соціалізуючого освітнього простору школи радості Василя Сухомлинського. - C. 200-203.
- Ликов В. Н. Народнопедагогічна концепція В. О. Сухомлинського. - C. 203-206.
- Наумець О. М. Історіографічний аналіз наукового доробку Василя Сухомлинського: міжнародний ракурс. - C. 206-213.
- Олешко П. С. Патріотичне виховання в педагогічній системі Василя Сухомлинського. - C. 214-218.
- Соколовська О. С., Січко І. О. Формування творчої особистості дитини в процесі вивчення родинних традицій у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 218-223.
- Сухомлинська Л. В. Світ живого в педагогіці Василя Сухомлинського. - C. 223-229.
- Трифонова О. М. Реалізація ідей В. О. Сухомлинського про освітнє середовище в умовах розвитку сучасного техногенно-інформаційного суспільства. - C. 229-233.
- Філоненко О. В. Етапи вивчення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 233-237.
- Анотації. - C. 238-271.
| 2018 | | Вип. 171
|
|
|
|