Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/171<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сухомлинська О. В. Творчість Сухомлинського як об’єкт критики: тоді і нині. - C. 10-17.
  4. Савченко О. Я. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським. - C. 17-23.
  5. Анисимов Н. В. Наглядность в наследии В. А. Сухомлинского и ее применение в профессионально-технических учебных заведениях. - C. 23-28.
  6. Березівська Л. Д. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського як інтегратор і поширювач Сухомлиністики в інформаційному просторі України. - C. 28-34.
  7. Білецька І. О., Коберник О. М. Педагогіка партнерства та її реалізація в творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 34-39.
  8. Богуш А. М. Концептуальні засади громадянсько-патріотичного виховання дітей і молоді Василя Сухомлинського у вимірі століття. - C. 39-43.
  9. Завгородня Т. К. Ідеї нової української школи в контексті педагогіки Василя Сухомлинського. - C. 43-49.
  10. Іванюк Г. І. Новаторські ідеї Василя Сухомлинського в контексті розбудови нової української школи. - C. 49-54.
  11. Калініченко Н. А. Гуманістична спрямованість підготовки майбутніх учителів природничих наук. - C. 54-59.
  12. Кічук Н. В. Формування професійної рефлексії майбутнього фахівця у контексті педагогіки гуманізму В. О. Сухомлинського. - C. 59-62.
  13. Кодлюк Я. П. Ідеї суб’єктності молодшого школяра в навчальній діяльності у педагогічному досвіді В. О. Сухомлинського. - C. 63-67.
  14. Коляда Н. М., Кравченко О. О. Інсценізація казок В. О. Сухомлинського як форма соціально-виховної роботи з дітьми та молоддю. - C. 67-72.
  15. Кондрашова Л. В. Концепція формування професійного образу вчителя в педагогичній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 73-79.
  16. Кузьменко В. В., Мусієнко В. С. В. О. Сухомлинський про патріотичне виховання дітей. - C. 79-83.
  17. Кузьменко Ю. В., Рідкоус Л. В. Сторітеллінг: досвід В. О. Сухомлинського. - C. 83-87.
  18. Марусинець М. М. В. Сухомлинський про виховання "важких дітей": педагогічні та психологічні акценти. - C. 87-92.
  19. Мельничук С. Г. Василь Сухомлинський про естетичну підготовку вчителя засобами природи. - C. 92-101.
  20. Михида С. П. Актуалізація ідей В. О. Сухомлинського в контексті управління закладом освіти. - C. 101-104.
  21. Ніколаєнко С. М. Реалізація ідей В. Сухомлинського у процесі формування гармонійно розвиненої особистості студента національного університету біоресурсів і природокористування України. - C. 105-111.
  22. Пантюк Т. І., Пантюк М. П. Концепція дошкільної освіти крізь призму педагогічних поглядів Василя Сухомлинського. - C. 111-116.
  23. Петренко О. Б. Ганна Іванівна Сухомлинська – педагог, популяризатор доробку Василя Сухомлинського. - C. 117-123.
  24. Примакова В. В. Сучасні пріоритети розвитку вітчизняної шкільної освіти крізь призму положень виховної системи В. Сухомлинського. - C. 123-126 .
  25. Пустовіт Г. П. Актуалізація ідей Василя Сухомлинського у контексті організації інклюзивної освіти. - C. 126-131.
  26. Рацул О. А. Соціально-педагогічна робота в контексті творчої спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 131-134.
  27. Рацул А. Б. Система самореалізації школярів Павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 135-139.
  28. Садовий М. І. Погляди Василя Сухомлинського на трудове виховання молоді на зламі епох. - C. 139-142.
  29. Савченко Н. С., Котелянець Н. В. Духовно-моральне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 143-148.
  30. Слюсаренко Н. В. Проблеми спілкування та комунікацій учасників освітнього процесу в контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 148-152.
  31. Троцко А. В., Попова О. В. Школа Василя Сухомлинського як авторська педагогічна система. - C. 152-157.
  32. Хайруліна В. М. Дивосвіт дитинства в творчій спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 157-162.
  33. Хомич Л. О. Ідеї В. О. Сухомлинського у змісті підготовки вчителя нової української школи. - C. 163-167.
  34. Янченко Т. В. Ідеї соціальної педагогіки у художніх творах Василя Сухомлинського. - C. 167-170.
  35. Ящук І. П. Провідні ідеї морального виховання В. Сухомлинського в контексті сучасної практики навчання і виховання. - C. 170-176.
  36. Довга Т. Я. Ідея самотворення особистості в педагогіці Василя Сухомлинського. - C. 176-182.
  37. Баранюк І. Г. Принципи естетичного виховання учнів початкової школи в книзі Василя Сухомлинського "Серце віддаю дітям" та в його художній педагогіці. - C. 183-188.
  38. Дубінка М. М. Проблема педагогічного спілкування в контексті ідей Василя Сухомлинського. - C. 188-193.
  39. Журат Ю. В., Перепелюк І. Р. Формування морально-етичної сфери дітей дошкільного віку на основі досвіду В. Сухомлинського. - C. 193-200.
  40. Кузьміч Т. О. Модель соціалізуючого освітнього простору школи радості Василя Сухомлинського. - C. 200-203.
  41. Ликов В. Н. Народнопедагогічна концепція В. О. Сухомлинського. - C. 203-206.
  42. Наумець О. М. Історіографічний аналіз наукового доробку Василя Сухомлинського: міжнародний ракурс. - C. 206-213.
  43. Олешко П. С. Патріотичне виховання в педагогічній системі Василя Сухомлинського. - C. 214-218.
  44. Соколовська О. С., Січко І. О. Формування творчої особистості дитини в процесі вивчення родинних традицій у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. - C. 218-223.
  45. Сухомлинська Л. В. Світ живого в педагогіці Василя Сухомлинського. - C. 223-229.
  46. Трифонова О. М. Реалізація ідей В. О. Сухомлинського про освітнє середовище в умовах розвитку сучасного техногенно-інформаційного суспільства. - C. 229-233.
  47. Філоненко О. В. Етапи вивчення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 233-237.
  48. Анотації. - C. 238-271.
2018
Вип. 171
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського