Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/168<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамова О. В., Мироненко Н. В. Застосування мультимедіа-технологій у реалізації індивідуального підходу до навчання студентів. - C. 12-15.
  4. Акуленко І. А., Жидков О. Е. Теоретичні основи підготовки майбутнього вчителя математики до організації проектної діяльності школярів. - C. 15-19.
  5. Атаманчук П. С., Німчук Н. І. Прогноз як важливий орієнтир в результативному навчанні фізики. - C. 20-23.
  6. Барканов А. Б. Визначення мотивації навчання фізики студентів аграрних коледжів. - C. 23-26.
  7. Бендес Ю. П. Використання інноваційних технологій для ефективного формування компетентностей школярів. - C. 26-29.
  8. Білаш О. В., Величко Л. Д., Гузик Н. М., Ліщинська Х. І., Петрученко О. С., Сокіл Б. І. Підвищення якості військової освіти на основі методу інтенсифікації. - C. 30-34.
  9. Бобилєв Д. Є., Барабан К. О., Савіцька А. В. Факультативний курс "Задачі оптимізації" для учнів 10-11 класів в рамках концепції STEM-освіти. - C. 34-38.
  10. Богомаз-назарова С. М. Особливості викладання основ дизайну у майбутніх учителів технологій. - C. 39-41.
  11. Болілий В. О., Копотій В. В., Фоменко К. С. Модуль обробки тестових завдань EasyTests для серверу Mediawiki. - C. 42-47.
  12. Ботузова Ю. В., Новікова А. О. Використання інтерактивної дошки на уроках математики. - C. 47-52.
  13. Бригінець В. П., Подласов С. О., Матвійчук О. В. Оцінка якості завдань у тестовій формі. - C. 52-56.
  14. Бугрим О. В., Горбатов М. І., Тимченко С. Є. Математика: логіка поєднання абстракцій і практичної конкретики. - C. 56-60.
  15. Вергун І. В., Трифонова О. М., Величко С. П. Методика навчання оптики на засадах білінгвального підходу в старшій школі. - C. 61-65.
  16. Вишневецький О. Л. Впровадження дистанційних курсів у навчання вищої математики в контексті сучасних інтерактивних технологій. - C. 65-69.
  17. Внукова О. М. Педагогічний компонент у змісті підготовки бакалаврів професійної освіти. - C. 69-72.
  18. Гайда В. Я. Формування дослідницької компетентності учнів в позаурочній роботі з фізики. - C. 72-75.
  19. Гуляєва Л. В. Засоби навчання фізики: погляди та уявлення. - C. 75-78.
  20. Дереза І. С., Драмарецька М. Г. Використання математичних дебатів у процесі впровадження елементів stem-освіти у навчання математики. - C. 79-82.
  21. Доброштан О. О. Реалізація принципу прикладного та професійного спрямування щодо математичної підготовки майбутніх фахівців морської галузі у контексті STEM-освіти. - C. 82-86.
  22. Донець Н. В., Донець І. П. Особливості виконання лабораторних робіт розділу "Світлові явища" з фізики у 9 класі згідно з новими програмами. - C. 87-90.
  23. Дробін А. А. Оцінювальні задачі як ефективний засіб формування предметної компетентності з фізики. - C. 90-93.
  24. Єфіменко С. М. Дослідження рівня розвитку інтелектуально-творчого потенціалу майбутніх учителів технологій. - C. 94-97.
  25. Зелинская С. А. Возможности использования систем управления контентом для создания информационно-образовательных ресурсов ВУЗа. - C. 97-100.
  26. Ільніцька К. С., Краснобокий Ю. М. Людвіг Больцман і атомістика (історичний екскурс). - C. 100-105.
  27. Кіктєва А. В. Формування професійних компетентностей студентів-енергетиків вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації. - C. 106-109.
  28. Корнілова Т. Б. Аналіз особливостей освітніх програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 109-112.
  29. Корольов С. В. Вплив розвитку механіки ньютона на оптимізацію методики її викладання. - C. 112-116.
  30. Косяк І. В., Міщішина А. С. Інноваційні технології в індустрії моди – 3D-друк. - C. 117-120.
  31. Кузьменко О. С. STEM-моделювання фізичних явищ у процесі навчання студентів професійно-технічним дисциплінам в закладах вищої освіти. - C. 120-124.
  32. Кузьменко О. С., Шульгін В. А. Інженерно-технічна складова STEM-освіти як чинник інтегрованого підходу в дослідженні динаміки руху літака. - C. 124-128.
  33. Ліскович О. В. Компетентнісно орієнтовані задачі з фізики як засіб формування ключових компетентностей учнів. - C. 128-131.
  34. Літвінова М. Б. Дослідження ефективності методичної системи адаптивного навчання фізики у закладах вищої технічної освіти. - C. 132-135.
  35. Логвінова Я. О. Інтерактивні технології формування екологічної компетентності студентів. - C. 136-138.
  36. Lunhol O. M. Physical tasks of medical direction as a factor for the formation of professional competencies of medical students. - C. 138-142.
  37. Малежик П. М., Войтович І. С. Аналіз змістових підходів до підготовки фахівців з комп’ютерних наук. - C. 142-146.
  38. Манойленко Н. В., Царенко О. М. Особливості проведення лабораторно-практичного заняття по визначенню працездатності людини-оператора. - C. 146-151.
  39. Маркова О. В. Розвиток творчих здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури на прикладі дисципліни "Біомеханіка". - C. 151-155.
  40. Медведовская О. Г., Яценко В. В. Программный инструментарий облачного сервиса Dropbox. - C. 156-159.
  41. Моторіна В. Г., Соловей З. П. Проблема впровадження stem-освіти у загальноосвітніх навчальних закладах (досвід Туреччини). - C. 160-164.
  42. Мунштуков І. В., Чорноглазова Г. В. Особливості інтеграції загальнотехнічних і спеціальних дисциплін в процесі професійної підготовки в льотних навчальних закладах. - C. 164-168.
  43. Наумчик П. І. Вплив електромагнітних полів на біооб’єкти. - C. 168-173.
  44. Озірний В. В., Рябець С. І. Інформаційно-технологічне забезпечення фахової підготовки в технологічній освіті на прикладі курсу "Основи техніки та технологій". - C. 173-177.
  45. Остапчук С. А., Садовий М. І. До проблеми використання платформи Arduino у вивченні робототехніки. - C. 178-181.
  46. Подопригора Н. В., Клоц Є. О. Інтеграційні процеси природничої освіти. - C. 182-185.
  47. Поліхун Н. І., Сліпухіна І. А., Чернецький І. С. Наукова освіта як інновація в системі освіти України. - C. 186-189.
  48. Пуляк О. В., Мошуренко О. Ю. Етапи формування педагогічного іміджу майбутніх учителів технологій. - C. 190-193.
  49. Руденко Є. В. Проблеми єдності та суперечливості квантових фізичних процесів і явищ у пізнанні мікросвіту. - C. 193-196.
  50. Савош В. О. Ціннісні аспекти готовності вчителів фізики до формування в старшокласників уміння навчатися в системі неперервної освіти. - C. 196-200.
  51. Садовий М. І. Співвідношення невизначеності у наукових дослідженнях: історичний аспект. - C. 200-204.
  52. Сакунова Г. В., Мороз І. О. STEM-освіта: зарубіжний досвід та перспективи розвитку в Україні. - C. 204-208.
  53. Сергієнко В. П. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках фізики. - C. 209-213.
  54. Сіпій В. В. Діагностика сформованості політехнічного складника предметної компетентності учнів основної школи з фізики. - C. 213-216.
  55. Сліпухіна І. А., Пушкарський М. О. Особливості сворення пневмогідравлічної ракети. - C. 217-220.
  56. Сліпухіна І. А., Цимбалюк І. С., Ключенко І. І. Застосування Arduino Nano для створення портативного термометра. - C. 220-224.
  57. Слюсаренко В. В. Експериментальна компетентність та її складові. - C. 224-227.
  58. Смирнова А. С., Бабкина Т. М. Интерактивные модели STEM-образования в медицинском ВУЗе. - C. 228-231.
  59. Спичак Т. С. Математична задача як засіб формування математичної компетентності під час вивчення вищої математики у курсантів вищих морських навчальних закладів. - C. 232-236.
  60. Стадніченко С. М. Використання історизмів та міжпредметних зв’язків при навчанні фізики та біофізики. - C. 236-240.
  61. Стома В. М. Підготовка майбутніх вчителів фізики в умовах впровадження STEM-освіти. - C. 240-244.
  62. Sukhovirska L. P. Web-resources to the methods of training biophysics in medical institutions of higher education. - C. 245-248.
  63. Ткаченко А. В., Миндрул Б. І. Сучасні гаджети та служба google classroom як засіб формування мотивації вивчення фізики. - C. 248-252.
  64. Ткачук А. І. Нові підходи до вивчення питання "Шкідливі звички. Алкоголізм" при викладанні дисципліни "Безпека життєдіяльності та охорона праці в галузі". - C. 252-258.
  65. Ткачук Г. В. Організаційно-педагогічні умови та етапи впровадження змішаного навчання у закладах вищої освіти. - C. 259-262.
  66. Трифонова О. М. Навчання фізико-технологічних дисциплін майбутніх фахівців комп’ютерних технологій. - C. 262-267.
  67. Федоренко В. П. Міждисциплінарні зв’язки з фізикою при вивченні теми "Основи біомеханіки, біоакустики, біореології та гемодинаміки" в медичних коледжах. - C. 267-270.
  68. Фесенко Г. А. Методичний коворкінг як інноваційна форма підготовки майбутніх учителів математики до підвищення фінансової грамотності учнів нової української школи. - C. 270-274.
  69. Чистякова Л. О., Кудревич І. О. Впровадження технології клаптикового шиття в процесі безперервного навчання. - C. 275-279.
  70. Чубар В. В. Підготовка старшокласників до трудової діяльності в умовах інноваційного виробництва в процесі профільного навчання технологій. - C. 279-283.
  71. Чубар В. В., Липка Д. М. Розвиток творчих здібностей учнів загальноосвітньої школи в процесі трудового навчання. - C. 284-288.
  72. Чумаченко Д. В. Структурно-змістова модель підготовки педагогів професійного навчання з документознавства в педагогічних університетах. - C. 288-292.
  73. Шишкін Г. О., Зикова К. М. Аналіз джерел здобуття інформації учнями при вивченні фізики. - C. 292-294.
  74. Щирбул О. М. Удосконалення змісту дисципліни "Технічна творчість" – важливий елемент формування творчого потенціалу студентів. - C. 295-297.
  75. Копотій В. В., Пузікова А. В. Формування аналітичної компетентності майбутнього вчителя інформатики при розв’язуванні завдань на проектування баз даних. - C. 298-302.
  76. Анотації. - C. 303-357.
  77. Вихідні дані.
2018
Вип. 168
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського