Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2018/161<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Тулебиев А. Т., Акбаева Ш. А. Передняя Азия или искусство двуречья. - C. 10-15.
- Анісімов М. В. Особливості викладання "стандартизації і метрології" у педагогічних університетах. - C. 16-20.
- Бирка М. Ф. Технологія розробки компетентнісних завдань з природничо-математичних дисциплін. - C. 20-27.
- Кучай О. В. Теоретичні основи лідерства у вихованні особистості студента. - C. 27-29.
- Лукашова Н. І. Педагогічне проектування у формуванні готовності майбутнього вчителя хімії до реалізації науково-дослідного компонента професійної діяльності. - C. 30-34.
- Сідоров В. І. Метод культурного асимілятора у системі кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. - C. 35-39.
- Stratan-Artyshkova T. B. Author’s ability as innovative resource in the training professionals of artistic direction. - C. 39-44.
- Черкасов В. Ф. Організаційно-педагогічні умови розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва. - C. 44-48.
- Шандрук С. І. Реформування системи підготовки вчителів іноземних мов в Україні: світовий досвід. - C. 49-54.
- Абрамова О. В., Вдовенко В. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів: історичний аспект. - C. 55-60.
- Біницька К. М. Особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової освіти у республіці Польща. - C. 60-66.
- Блажко О. А. Підготовка майбутнього вчителя до викладання спеціальних курсів з хімії у класах з поглибленим вивченням предмету. - C. 66-70.
- Бхіндер Н. В. Орієнтири професійної підготовки прикордонників в республіці Індія: теоретико-методологічний аналіз. - C. 70-75.
- Horbenko H. B. Artistic interpretation as the basis of creative and performing activity of the future teacher-musician. - C. 76-80.
- Громко Т. В. Самостійна робота з української мови (за професійним спрямуванням) для студентів історичного фаху. - C. 80-87.
- Gutsalo E. U.-S., Matyash O. І. Current communicative knowledge in the system of the social sciences and humanities in the university curriculum. - C. 87-93.
- Долинний Ю. О. Системний підхід у формуванні готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання i спорту до реабілітаційної роботи з дітьми з обмеженими фізичними можливостями. - C. 93-98.
- Зорочкіна Т. С. Сутність і провідні тенденції розвитку вищої педагогічної освіти у великій Британії у ХХ ст.. - C. 98-104.
- Капітан Т. А. Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі. - C. 105-108.
- Кисленко Д. П. Професійної підготовки майбутнього фахівця з охоронної діяльності та безпеки за допомогою інформаційних технологій. - C. 108-111.
- Коробейнікова Т. І. Формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх перекладачів з використанням навчальної комп’ютерної програми "Wise". - C. 111-116.
- Kondrashov M. M. Methodology of managing the quality of future specialists’ training for professional activities. - C. 116-119.
- Лисенко Л. О. Особливості укладання анотацій англійською мовою до статей гуманітарного спрямування. - C. 120-124.
- Найдьонова Г. Г., Фурдуй Я. О. Формування екологічної компетентності студентської молоді. - C. 124-129.
- Окольнича Т. В. Історіографія етнографічних досліджень наукового товариства імені Т. Г. Шевченка, як джерела для вивчення особливостей виховання дітей східних слов’ян. - C. 129-132.
- Олексенко О. О. Полікультурний підхід до викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах. - C. 133-136.
- Олійник О. М., Малахова Ж. В. Корекційно-компенсаторний вплив засобів фізичної культури в процесі реабілітації школярів з розладом мовлення. - C. 136-141.
- Полякова Г. А. Соціально-психологічні дослідження освітнього середовища закладу вищої освіти в контексті забезпечення якості. - C. 141-147.
- Приймак С. Г. Морфофункціональні особливосіті організму студентів, що спеціалізуються у волейболі в залежності від ігрового амплуа. - C. 148-156.
- Сєргєєва О. В. Процес формування перекладацької компетенції майбутніх перекладачів. - C. 156-159.
- Smirnova L. L. Translation as a constituent part of bilingual education. - C. 159-163.
- Чередніченко Н. Y. Професійна компетенція вчителів профільних класів країн болонського процесу. - C. 163-167.
- Чичук А. П. Порівняльний аналіз стану підготовки майбутніх учителів початкової школи в університетах великої Британії та України (на прикладі навчальних планів і програм напряму підготовки "початкова освіта"). - C. 167-171.
- Гуральник Н. П. Польсько-український історичний контексті музичної освіти. - C. 171-175.
- Бур’яноватий О. М., Ковальова Ю. А. Формування рухових якостей у студентів і курсу неспеціальних факультетів, що займаються у відділенні військово-спортивного багатоборства у групі початкової підготовки. - C. 175-179.
- Гривкова О. Я. Особливості організації професійної підготовки вчителів математики на засадах гендерно-орієнтованого підходу у Німеччині. - C. 179-184.
- Климчук А. М. Педагогічна технологія як наука про майстерність майбутніх учителів впроваджувати сучасні методи навчання іноземних мов. - C. 184-187.
- Руднік Ю. В. Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу. - C. 188-194.
- Бурчак І. С. Специфіка діяльності керівників дитячих колективів спортивно-бального танцю. - C. 194-197.
- Дрозд В. М. Відео урок та програми для його створення при підготовці майбутніх кравців у професійних навчальних закладах. - C. 198-204.
- Коняшина І. Б. Професійна компетентність як фактор формування конкурентнтноспроможності майбутніх фахівців фармацевтів. - C. 205-209.
- Красножон В. О. Актуальні методи і засоби підготовки майбутніх диспетчерів обслуговування повітряного руху у США. - C. 210-214.
- Kryvohyzha I. В. Training future pedagogue -musician in modern Poland. - C. 214-217.
- Моргай Л. А. Організаційно-педагогічна діяльність Никифора Якович Григорівyа в еміграції (1920–1953 рр.). - C. 217-222.
- Твердохліб С. С. Ціннісно-мотиваційний компонент у контексті формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів хореографії. - C. 223-227.
- Хачатрян Є. Л. Результати пілотного експерименту щодо формування міжкультурної дискурсивної компетентності майбутніх фахівців з економіки. - C. 228-231.
- Шеремет П. М. Модель розвитку професійного іміджу вчителя історії у післядипломній освіті. - C. 232-236.
- Анотації. - C. 237-272.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 161
|
|
|
|