Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2017/159<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Біда О. А. Сутність та структура дослідницької компетентності майбутніх фахівців. - C. 10-13.
- Byrka M. Ph. Guidelines for effective implementation of stem education in Ukraine. - C. 13-18.
- Дмитрук Л. А. Основні види мовленнєвої діяльності як структурні складники інтеграції навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів вищого педагогічного навчального закладу. - C. 18-24.
- Кузьменко Ю. В. Навчання фахівців із трудової підготовки в Україні у 1950 - 2017 роки. - C. 24-29.
- Ріжняк Р. Я., Акбаш К. С., Пасічник Н. О. Ґендерна (не-)рівність у взаємовідносинах працівників факультету на основі аналізу показників питомого паритету. - C. 30-43.
- Скловський І. З., Скловська О. І., Аксьонова В. І. Образ Дон Кіхота запорозького, як дух в концепції колективу видатного українського педагога А. С. Макаренка. - C. 43-52.
- Черкасов В. Ф. Розвиток художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва в процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін. - C. 53-57.
- Веклич В. А., Кисленко Д. П. Інформаційна безпека майбутніх фахівців поліції охорони. - C. 57-61.
- Гришко О. І., Клевака Л. П. Становлення і розвиток дошкільної освіти в Полтавській губернії (перша половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 61-68.
- Дудко Я. В. Ґенеза поняття управління виховною роботою у вищому педагогічному навчальному закладі України. - C. 69-73.
- Каричковський В. Д. Особливості професійної підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах російської федерації. - C. 73-77.
- Кир’ян Т. І. Гуманітаризація освіти і структура медичних ВНЗ України кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 77-83.
- Клименко Ю. А. Питання українізації та есперантизації в історії вітчизняної освіти (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). - C. 84-89.
- Козіцька О. А. Система лексико-стилістичних вправ під час вивчення прикметника в третьому класі. - C. 89-92.
- Кравчук О. В. Організаційно-педагогічні передумови до новаторських пошуків удосконалення уроку в першій половині ХХ ст.. - C. 93-97.
- Мойсеєнко Р. М. Активізація пізнавальної діяльності майбутніх фахівців засобами активних методів навчання в умовах університетської освіти. - C. 97-103.
- Мокляк В. М. Університетський статут 1863 р.: компроміс між професорською корпорацією та владою чи упровадження реальної автономії. - C. 103-108.
- Ніколаєску І. О. Професійно-педагогічна самореалізація викладача системи післядипломної освіти: концептуальний етап дослідно-експериментальної роботи. - C. 109-113.
- Приймак С. Г. Спеціальна фізична працездатність студентів, що займаються в групі спортивно-педагогічного удосконалення з боксу. - C. 113-119.
- Syvak O. B. Speaking skills acquisition in "English for specific purposes: accounting" course. - C. 119-123.
- Чичук А. П. Соціально-економічна детермінованість розвитку вищої педагогічної освіти великої Британії. - C. 123-128.
- Баглай О. І. Культурознавчий підхід до навчання іноземних мов у професійній підготовці майбутнього фахівця сфери гостинності. - C. 129-133.
- Коваленко О. П. Організаційно-педагогічна модель формування професійної компетентності майбутніх авіафахівців у процесі вивчення природничих дисциплін. - C. 134-139.
- Пєнов В. В. Розвиток валеологічної освіти на півдні України (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття). - C. 139-143.
- Подік І. І. Студенти Z: особливості та перспективи. - C. 144-149.
- Соболь Н. В. Використання дидактичних ігор у процесі формування художньо-творчої толерантності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 149-154.
- Таможська І. В. Роль приват-доцентури в науково-педагогічному доробку харківського університету в період 1901–1917 рр. (з досвіду медичного факультету). - C. 154-161.
- Білик О. В. Особливості організації навчання електротехнічних дисциплін у технічних коледжах. - C. 161-166.
- Білошапка Н. М. Візуалізація як провідна ідея сучасного навчального процесу в умовах інформатизації світу. - C. 167-173.
- Ковальчук І. С. Модель формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 173-178.
- Тупальська Г. О. Причини орфографічних помилок та шляхи їх попередження і подолання. - C. 178-182.
- Шульга Л. М. Сучасні підходи до розкриття творчого потенціалу дитини дошкільного віку на заняттях із малювання. - C. 182-187.
- Якименко Н. О. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності фахівців із документознавства у процесі дистанційного навчання. - C. 187-193.
- Гунько Л. О. Розвиток прикладної лінгвістики у КНР. - C. 193-196.
- Добровольська Л. В. Проблема розвитку дошкільної освіти в науково-педагогічному дискурсі. - C. 196-201.
- Жданюк А. В. Структура готовності майбутніх юристів до запобігання конфліктам у професійній діяльності. - C. 201-206.
- Золотовська В. С. Комунікативна підготовка курсантів в історії розвитку морської освіти України. - C. 206-210.
- Корнюхіна А. В. Специфіка формування та розвитку ритмічної організації скрипалей початківцев. - C. 210-213.
- Костолович Т. В. Змістові і структурні особливості професійної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. - C. 213-219.
- Крівшенко Л. М. Евристичне навчання: сутність і змістові характеристики. - C. 219-225.
- Самко А. М. Критерії систематизації дисертаційних досліджень наукової школи С. Гончаренка. - C. 225-230.
- Сороквашин С. В. Створення інформаційно-освітнього середовища як одна з педагогічних умов формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників будівельної галузі. - C. 230-235.
- Фесенко О. С. Інтеллектуально-творче освітнє середовище як засіб формування методичної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін. - C. 235-239.
- Анотації. - C. 240-274.
| 2017 | | Вип. 159
|
|
|
|