Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2017/156<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кузьмінський А. І. Проблеми студентського самоврядування у вищій школі (рецепція вітчизняного і європейського досвіду). - C. 12-25.
  4. Біда О. А. Підготовка майбутніх учителів до формування толерантності в учнів основної школи. - C. 25-28.
  5. Бирка М. Ф. Теоретико-методичні основи побудови критеріальної бази для оцінювання рівня професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін. - C. 29-35.
  6. Кузьменко Ю. В. Змістова компонента професійного навчання вчителів праці в педагогічних училищах (ІІ половина ХХ ст.). - C. 35-40.
  7. Кушнір В. А. Нові можливості, проблеми і перспективи дистанційних технологій навчання у професійній підготовці майбутніх спеціалістів (методологічний аспект). - C. 41-46.
  8. Радул О. С. Розвиток педагогічної освіти в Україні у 20 - 30-і роки ХХ століття. - C. 47-52.
  9. Рибінська Ю. А. Метод Монтессорі та його ефективність в українській школі. - C. 52-56.
  10. Семеніхіна О. В. Експериментальне впровадження моделі формування професійної готовності використовувати засоби компютерної візуалізації математичних знань. - C. 56-61.
  11. Громко Т. В. Специфіка викладання навчальної дисципліни "українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 61-66.
  12. Демешко І. М. Використання дистанційного навчання в курсі "теоретична граматика української мови". - C. 66-70.
  13. Захарова О. В. Психофізіологічні основи безпечної професійної діяльності авіаційних спеціалістів. - C. 70-76.
  14. Калінін В. О., Калініна Л. В. Професійно-методична підготовка шкільного вчителя нового покоління в мовному педагогічному ВНЗ. - C. 76-80.
  15. Корж-Усенко Л. В. Ґенеза концептуальних підходів до організації навчального процесу у вищій школі України. - C. 80-86.
  16. Кошук О. Б. Феномен професійної компетентності інженера аграрного виробництва. - C. 87-91.
  17. Ненько Ю. П. Професійно важливі якості як складова готовності офіцера служби цивільного захисту до професійно орієнтованої комунікативної діяльності. - C. 91-95.
  18. Cіранчук Н. М. Проблема термінологічної номінації окремих видів лексичних помилок. - C. 95-100.
  19. Скляренко І. Ю. "Електронне навчання" як інноваційний метод підготовки майбутніх фахівців водного транспорту. - C. 100-105.
  20. Стрельченко Л. В. Сутнісно-змістовна характеристика ключових понять дослідження проблеми інформаційно-комунікаційної компетентності викладачів англійської мови в контексті Болонського процесу. - C. 105-110.
  21. Тарапака Н. В. Особливості розвитку творчої активності молодших школярів. - C. 110-115.
  22. Федак С. І., Романюк Л. А., Федак С. А. Викладання предмета "вища математика" англійською мовою для іноземних студентів будівельних спеціальностей. - C. 115-121.
  23. Ганжела С. І. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів початкових класів. - C. 121-125.
  24. Zhukova O. M. The analysis of foreign language teaching methods. - C. 125-128.
  25. Клименко Ю. А. Освітньо-просвітницький напрям розвитку есперанто-руху в Україні (20-ті – початок 30-х років ХХ століття). - C. 128-134.
  26. Нечепорук Я. С. Позитивні і негативні аспекти дистанційного навчання англійської мови професійного спрямування в льотних навчальних закладах. - C. 134-138.
  27. Войтовська А. І. Гендерний підхід у соціалізації студентської молоді з інвалідністю в навчальний процес ВНЗ. - C. 138-142.
  28. Гагаріна Н. П., Ревенець О. О. Використання ТРВЗ на інтегрованих заняттях в роботі вихователя дошкільного закладу. - C. 142-145.
  29. Golovko I. O. School-based technical education in late nineteenth – early twentieth centuries England. - C. 146-150.
  30. Замотаєва Н. В. Теоретико-методологічні засади культуротворчого підходу до підвищення професійної компетентності викладачів гуманітарних дисциплін ВВНЗ. - C. 150-156.
  31. Кір’янова О. В., Малюкова О. Ю. Формувaння інформaційно-комунікaційної компeтeнції cтудeнтів зacобaми інновaційних тeхнологій. - C. 156-161.
  32. Макаренко В. І. Характеристика педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх лікарів у процесі природничо-наукової підготовки. - C. 161-166.
  33. Москов В. А. Структура і зміст економічної компетентності кваліфікованих робітників будівельного профілю. - C. 166-170.
  34. Рощенюк А. М. Результати дослідження готовності майбутніх фахівців з інформаційних технологій до творчої самореалізації в адаптаційний період. - C. 170-173.
  35. Шуппе Л. В. Специфіка професійної подготовки бакалаврів романської филології в університеті Валенсії. - C. 173-177.
  36. Бевзюк М. С. Сутність взаємодії вчителя початкової школи з батьками дітей з особливими освітніми потребами. - C. 177-181.
  37. Гамза А. В. Методика роботи над процесом опису дії під час формування текстотворчих умінь у молодших школярів. - C. 182-186.
  38. Горохова Г. І. Самореалізація особистості як передумова успішної професійної кар’єри. - C. 186-194.
  39. Євдокімова-Лисогор Л. А. Теоретичні основи розробки педагогічної технології підготовки майбутніх фахівців сфери туризму до міжкультурного діалогу. - C. 194-200.
  40. Коміренко Ю. А. Поєднання суворої вимогливості й батьківської любові як підґрунтя педагогічної традиції кадетських корпусів України середини ХІХ – початку ХХ столітть. - C. 200-207.
  41. Лисенко О. А. Ірландська національна спілка вчителів у професійній підготовці педагогічних кадрів. - C. 207-211.
  42. Ляшенко Р. О. Особистісна активність студента в умовах освітнього середовища. - C. 211-217.
  43. Мурована І. В. Розвиток хореографічної освіти Кіровоградщини в період перебудови. - C. 217-222.
  44. Петрова С. І. Можливості використання технологій змішаного навчання у підготовці майбутніх учителів-філологів. - C. 222-225.
  45. Ушакова Ю. В. Формування мотивації до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін у диспетчерів аеронавігаційного забезпечення як складова безпеки польотів. - C. 226-229.
  46. Хайдарі Н. І. Школа-пансіон рагбі (rugby school) – заклад елітної приватної освіти у Великобританії. - C. 229-234.
  47. Царенко А. В. Професійна відповідальність у констексті підготовки майбутнього педагога. - C. 235-239.
  48. Черніченко Л. А. Досвід інноваційної діяльності логопедів дошкільних навчальних закладів в умовах інклюзивної освіти. - C. 239-243.
  49. Маковєй Р. Г. Організація ділової гри як інтерактивного методу навчання іноземної мови студентів транспортних спеціальностей ВНЗ. - C. 243-247.
  50. Shcherbyna S. V. Computer assisted language learning in the development of communicative competence. - C. 247-250.
  51. Уличний І. Л. Інноваційні засоби профорієнтації в системі педагогічної освіти. - C. 250-256.
  52. Штань О. О. Етапи педагогічної діяльності М. Л. Довгополюка. - C. 256-260.
  53. Шкатула О. П. Кіберзагрози навчально-пізнавальній діяльності курсантів. - C. 260-266.
  54. Бойко Н. О. Підготовка педагогічних працівників засобами рефлексології у Киівському інституті народної освіти. - C. 266-270.
  55. Анотації. - C. 271-317.
  56. Вихідні дані.
2017
Вип. 156
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського