Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2014/132<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
Загальноосвітні тенденції розширення й модернізації освітнього процесу
- Кондрашова Л. Концептуальные основания оптимизации педагогического образования в условиях современного университета. - C. 3-5.
- Кушнір В. Концепція моделювання інформаційно-освітнього середовища в професійній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 6-11.
- Маралова Е. Дополнительное профессиональное образование педагогов: методология и методика исследования. - C. 11-15.
- Харківська А. Інноваційна діяльність ВНЗ у регіональній освітній системі. - C. 15-19.
- Григорова Л. Перспективи розвитку мережі освітньо-виховних закладів для обдарованих дітей. - C. 19-22.
- Малихіна Я. Аналіз підходів до визначення впливу складових зовнішнього середовища на ВНЗ. - C. 22-25.
- Першукова О. Диверсифікація структури багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європи. - C. 26-30.
- Стратан-Артишкова Т., Гайдай Л. Творчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті модернізації вищої педагогічної освіти. - C. 31-34.
- Головко І. Корисний історичний досвід розвитку технічної освіти в Англії кінця ХІХ – початку ХХ ст. для України. - C. 34-38.
- Грибков О. Методика використання віртуального навчального тренажера "Гель електрофорез". - C. 38-41.
- Кулик О. Нові форми роботи з педагогами та основні елементи створення розвивального середовища району як індикатор управління якістю освіти. - C. 42-46.
- Процишин Н. Кадрове забезпечення педагогічних інститутів України у 80–90-х роках. - C. 46-49.
- Стукаленко З. Розвиток толерантності в епоху Античності та Середньовіччя. - C. 50-53.
Науково-методичне забезпечення інноваційних процесів у навчанні фахових дисциплін
- Анісімов М. Наочність в процесі виконання лабораторних робіт. - C. 54-58.
- Казимирская И. Общее среднее образование в контексте педагогической практики будущих учителей. - C. 58-61.
- Кобилянський О., Дембіцька С. Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. - C. 61-65.
- Садовий М., Трифонова О., Стадніченко С. Формування сучасної наукової картини світу засобами системи наскрізних понять. - C. 65-70.
- Shandruk S. Second language acquisition for bilingual and foreign students. - C. 70-73.
- Гавриленко О. Формування перекладацької компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 73-77.
- Горбенко О. Комплексно-інтеграційна технологія формування інструментально-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 77-80.
- Демешко І. Науково-методичне забезпечення інноваційних процесів у викладанні курсу "Сучасна українська літературна мова (Синтаксис)”. - C. 80-84.
- Єжова О. Аналіз функцій робітників для побудови прогностичної моделі фахівця. - C. 84-88.
- Ковтюх С. Тести з однією чи кількома правильними відповідями в курсі сучасної української літературної мови. - C. 88-93.
- Куліш І. Дослідження особливостей самостійності курсантів-диспетчерів у навчальній діяльності. - C. 93-97.
- Лабенко О. Нелінійні фрактальні системи в англійській мові та їх застосування у навчальному процесі. - C. 97-102.
- Коженовська Т., Лісневська А. Встановлення міждисциплінарних зв’язків фахових дисциплін як складова міждисциплінарної інтеграції (на прикладі підготовки телевізійних репортерів). - C. 102-105.
- Лопатинська Н. Управління самостійною роботою студентів шляхом впровадження робочих зошитів з неврологічних основ логопедії. - C. 105-111.
- Назаренко Н. Формування міжпредметних зв’язків інформатики і математики при навчанні студентів нетехнічних спеціальностей. - C. 111-114.
- Подопригора Н. Проблеми побудови відкритої та гнучкої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах. - C. 114-117.
- Прокоф’єва М. Моніторинговий супровід професійної підготовки майбутніх учителів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу. - C. 118-121.
- Рожкова Н. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій як інноваційного методу в навчанні іноземних мов. - C. 121-125.
- Чубар В. Взаємозв'язок загальноосвітніх і професійних знань у процесі профільного навчання старшокласників технологій. - C. 125-129.
- Борисенко Н. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів технологій до формування художньо-технічних умінь в учнів основної школи. - C. 129-134.
- Василенко О. Проблема підбору управлінських кадрів та використання інноваційних технологій управління колективом у ресторанному господарстві при підготовці фахівців ресторанної справи. - C. 134-138.
- Гляненко К. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках української мови. - C. 138-141.
- Медведенко І. Застосування методики нормування часу у процесі навчання технології обробки текстильних матеріалів. - C. 142-147.
- Мурована І. Аналіз програм з хореографічного навчання для загальноосвітніх та позашкільних закладів. - C. 147-151.
- Соснова М. Особливості застосування мультимедії на уроках української мови. - C. 151-154.
- Стогній А. Обгрунтування інформаційного обсягу навчального матеріалу з харчових технологій для підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 154-158.
- Шелудько І. Роль інтегрованих спецкурсів до підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 159-162.
Соціально-професійне становлення як умова особистісного розвитку фахівця
- Калініченко Н. Використання педагогічного досвіду вчителів біології в практиці підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "природознавство". - C. 163-167.
- Чавдарова–Костова С. Выявление студенческой активности в рамках университетской педагогической подготовки (самостоятельная работа при изучении факультативных предметов). - C. 168-171.
- Васенок Т. Соціально-професійне становлення майбутніх викладачів спецдисциплін птнз швейного профілю під час проектування одягу. - C. 171-176.
- Гуцул Л. Географічна термінологія як компонента мовної підготовки вчителя географії. - C. 176-180.
- Дідич Г. Аналіз поняття "творчі здібності" та "імпровізація" у науковій літературі. - C. 181-184.
- Довга Т. Особистісно-професійний імідж учителя початкової школи як інструмент суб'єкт-суб'єктної взаємодії. - C. 184-188.
- Долина А. Чинники фосилізації вимови сдудентів-філологів. - C. 188-191.
- Іноземцева С. Соціально-професійне становлення молоді з особливими потребами. - C. 191-194.
- Кондрацька Г. Результати емпіричного дослідження комунікативно-мовленневої культури фахівців фізичної культури. - C. 194-198.
- Лещенко Г. Професійна надійність майбутніх фахівців: ретроспектива та сучасність. - C. 198-202.
- Локарєва Ю. Теоретико-методологічні основи професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 202-204.
- Mytsenko V. The role of teaching Approaches in the Process of Formation of Professional Skills of economists. - C. 205-208.
- Негребецька О. Особливості процесу соціалізації студентської молоді засобами музичної культури у навчально-виховному середовищі педагогічного університету. - C. 208-213.
- Плачинда Т. До питання професійної підготовки курсантів льотних навчальних закладів. - C. 213-216.
- Спіріна Т. До питання формування толерантної культури у майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 216-219.
- Тимошенко Н. Особливості підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери у системі неперервної освіти. - C. 219-222.
- Уйсімбаєва Н. Особистісне самовдосконалення як форма усвідомленого саморозвитку майбутнього вчителя. - C. 222-226.
- Харламенко В. Орієнтація соціального педагога на реалізацію метасистемного підходу у процесі його профорієнтологічної діяльності у ЗНЗ. - C. 226-231.
- Яковлєва М. Упровадження інтерактивних методів навчання при вивченні іноземної мови у вищому юридичному навчальному закладі. - C. 231-234.
- Бєлікова І. Методологічний аспект застосування неімітаційних форм навчання вчителів іноземної мови. - C. 234-237.
- Вечірко М. Особливості формування готовності до професійного самовизначення майбутнього вчителя філологічних спеціальностей. - C. 237-241.
- Гусєва К. Формування творчого самовираження майбутніх вчителів образотворчого мистецтва через розуміння символу як засобу виразності художнього образу. - C. 241-244.
- Мішин С. Фізичне самовдосконалення як провідний чинник впливу на процес професійної підготовки студентів. - C. 244-247.
- Уйсімбаєва М. Соціальна активність особистості як чинник суспільного розвитку. - C. 247-250.
Виховний потенціал змісту освіти як засіб сприяння фаховій самореалізації
- Клим-Климашевска А., Ягелло Е. Innowacje w nauczaniu języka obcego w przedszkolu. - C. 251-253.
- Растригіна А. Менталітет майбутнього фахівця як запорука розвитку духовності мистецького освітнього простору ВНЗ. - C. 253-257.
- Федорченко Т. Особливості технології педагогічної діагностики школярів у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 257-261.
- Черкасов В. Розвиток музичної освіти у період Просвітництва. - C. 261-265.
- Півень М., Редозубова Є. Міжпредметна інтеграція як методологічна основа дослідження проблеми формування психологічної готовності курсантів-пілотів до професійної діяльності. - C. 265-269.
- Шишова І. Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами. - C. 269-274.
- Кулініч Л. Творчий досвід майстрів цвітнянських гончарних осередків у підготовці майбутніх вчителів образотворчого мистецтва. - C. 274-277.
- Мельнік А. Оптимізація пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 277-281.
Змістові та процесуальні аспекти реалізації компетентнісного підходу в освіті
- Грозан С. Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. - C. 282-285.
- Картава Ю. Професійна компетентність учителя української мови та літератури як педагогічна категорія. - C. 285-288.
- Квас В., Сандул Г. Можливості граф-схем у конструюванні викладу теми ,,Хімія неметалів та їх сполук” у старшій школі. - C. 288-292.
- Рябовол Л. Особливості уроку як форми організації компетентнісного навчання правознавства. - C. 292-297.
- Чернецька Т. Моделювання учіння "навчаю сам себе" як одного із видів активності молодших школярів у навчально-дослідницькій діяльності. - C. 297-301.
- Жадленко І. Компетентісний підхід щодо професійної підготовки майбутніх вчителів-логопедів у вищій школі. - C. 301-304.
- Кравченя А. Розвиток професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. - C. 305-307.
- Мазур Н. Тестування як складова моніторингового дослідження навчальних досягнень учнів. - C. 308-312.
- Нікітіна О. Дослідницькі вміння і навички в складі операційного компонента навчальної діяльності молодших школярів. - C. 312-315.
Здоров’язбережувальна діяльність в закладах освіти як запорука результативності фахової підготовки
- Бабич В., Онучак Я. Проблеми сучасної родини у формуванні соціального здоров’я підростаючого покоління. - C. 316-318.
- Замойська К., Замойський С., Вільчинська Д., Чорна О. Раціональне харчування студентів – запорука їхнього здоров’я. - C. 319-323.
- Міцай Ю. Науково-методичне забезпечення здоров’язбережувальної діяльності організаторів виховного процесу в умовах післядипломної освіти. - C. 324-327.
- Шевченко О. Впровадження здоров’язбережувальних технологій навчання у спеціальні освітні заклади. - C. 328-330.
- Тертилова А. Лечебная физкультура как метод профилактики заболеваний сердечно-сосудистой системы у преподавателей высшей школы. - C. 330-335.
- Черній В. Формування у молодших школярів стійкої мотивації на здоровий спосіб життя у процесі реалізації програми інтегрованого предмета "Основи здоров’я". - C. 335-339.
| 2014 | | Вип. 132
|
|
|
|