Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2013/123(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Семенюк О. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка: історія і сучасність. - C. 3-5.
  4. Бех І. Ідея життєтворчості особистості у виховному універсумі В. Сухомлинського. - C. 5-7.
  5. Савченко О. Уміння учнів вчитися у дидактичній системі В. О. Сухомлинського. - C. 7-11.
  6. Богуш А. Мовленнєво-творчі прояви дітей в ігрових казкових ситуаціях у педагогічному вимірі В. Сухомлинського. - C. 11-14.
  7. Вашуленко М. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського − першоджерело формування українськомовної особистості дошкільників і молодших школярів. - C. 14-16.
  8. Березівська Л. В. О. Сухомлинський про індивідуальний підхід як чинник розвитку творчої особистості учня. - C. 17-20.
  9. Глузман Н. Творче використання педагогічної спадщини в професійній підготовці вчителя. - C. 20-24.
  10. Дічек Н. Природолюбна етика в.сухомлинського – складник його системи формування творчого начала особистості дитини. - C. 24-31.
  11. Добрянський І., Наумець О. Школа починається з учителя. - C. 31-36.
  12. Завгородня Т. Розвиток науково-творчого потенціалу викладача ВНЗ в контексті педагогічної спадщини Василя Сухомлинського. - C. 37-41.
  13. Золотухіна С. Використання ідей В. Сухомлинського в підготовці творчої особистості майбутнього вчителя. - C. 41-44.
  14. Кайдарова А. Народная педагогика в педагогической деятельности В. А. Сухомлинского. - C. 44-47.
  15. Калиева С. Педагогические идеи в.а.сухомлинского и современные идеи реформирования образования в республике Казахстан. - C. 48-50.
  16. Калініченко Н. Вплив В. О. Сухомлинського на формування освітнього середовища (70-80-ті роки ХХ століття). - C. 50-56.
  17. Кондрашова Л. Використання ідей В. Сухомлинського щодо забезпечення емоційного фактору у процесі підвищення якості шкільної освіти. - C. 56-59.
  18. Кузьменко В., Слюсаренко Н. Василь Сухомлинський про розвиток творчої особистості учня. - C. 60-63.
  19. Мамчур Л. Розвиток національно-мовної особистості у лінгво-методиці В. Сухомлинського і сучасній рідномовній освіті. - C. 63-67.
  20. Мельничук С. Проблема удосконалення уроку в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 67-71.
  21. Петренко О. Роль шкільного середовища павлиської середньої школи часів В. Сухомлинського у розвитку креативності учнів. - C. 71-75.
  22. Пєхота О., Адаменко О. Впровадження спадщини В. О. Сухомлинського у підготовку майбутніх учителів: з досвіду роботи інституту педагогічної освіти миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. - C. 76-79.
  23. Радул В. Розвиток ідеї В. Сухомлинського щодо формування творчої особистості в умовах вищого навчального закладу. - C. 79-84.
  24. Растригіна А., Яненко О. Духовна свобода – ціннісна константа виховної системи В. Сухомлинського. - C. 84-88.
  25. Федяєва В. Павлиська школа В. Сухомлинського як зразок реалізації завдання – від творчого педагога до творчого учня. - C. 88-91.
  26. Хан Н. Трансформация идей В. А. Сухомлинского об умственном воспитании в сфере высшей педагогической школы. - C. 92-95.
  27. Черкасов В. Виховання гуманізму в процесі інтерпретації творів музичного мистецтва. - C. 95-99.
  28. Ящук І. Моральні засади організації педагогічного спілкування у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 99-102.
  29. Антонець М. Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського – невичерпна скарбниця розвитку творчої особистості вчителя та учня. - C. 102-108.
  30. Балдинюк О. Педагогічний потенціал мистецтва у процесі формування комунікативного досвіду дитини. - C. 108-112.
  31. Баранюк І. Поетика творів художньої педагогіки В. Сухомлинського. - C. 112-116.
  32. Башинська Т. Взаємодія початкової і дошкільної освіти у розвивальному середовищі В. Сухомлинського. - C. 117-120.
  33. Бєлан Г. Психологічні основи розвитку творчої особистості учня у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 120-124.
  34. Бондар Л. Розвиток творчих здібностей молодших школярів в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 124-128.
  35. Гавриленко Т. В. О. Сухомлинський про формування творчої особистості молодшого школяра. - C. 128-132.
  36. Головко М. Розвиток ідеї гуманітаризації шкільної фізичної освіти у контексті гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. - C. 132-137.
  37. Грона Н. Організаці проектної діяльності на уроках читання (на матеріалі творів В. О. Сухомлинського). - C. 137-142.
  38. Довга Т. Феномен "дитячої інтелігентності": першоелементи дорослішання. - C. 142-146.
  39. Дубінка М. Особливості творчості педагога в контексті ідей гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського. - C. 146-151.
  40. Жорова І. Професійний розвиток учителя у світлі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 151-154.
  41. Заліток Л. Бібліометричне дослідження матеріалів про В. О. Сухомлинського в загальнодержавній реферативній базі даних "україніка наукова". - C. 155-159.
  42. Іванко А. В. О. Сухомлинський – послідовний борець проти тоталітарної та авторитарної педагогіки. - C. 159-162.
  43. Іванова Н. "Серце віддаю дітям" у креативах філософського мислення. - C. 162-167.
  44. Ісаєва Г. Творчість учителя як основа розвитку творчої особистості учня в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 167-171.
  45. Кочерга О. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. - C. 172-176.
  46. Кравцов В. Умови розвитку методологічної культури майбутнього вчителя у педагогіці Василя Сухомлинського. - C. 177-181.
  47. Кравцова Т. Організація природовідповідповідного виховання учнів у педагогіці Василя Сухомлинського. - C. 181-186.
  48. Кузьменко Ю. Педагоги-класики про проблему формування культури праці дітей. - C. 186-190.
  49. Куліш Р. Чинники розвитку творчої особистості старшого дошкільника в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського в умовах сучасного дошкільного навчального закладу. - C. 190-194.
  50. Кучеренко І. Витоки розвитку комунікативної компетеності учнів у лінгводидактичній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 194-198.
  51. Кушнір В. Досвід організації диференційованої виробничої праці у павлиській середній школі протягом 50-70 років ХХ століття. - C. 198-203.
  52. Ликов В. Креативна педагогіка В. О. Сухомлинського в підготовці майбутніх учителів. - C. 203-207.
  53. Лопухівська А. Розвиток культури спілкування учнів сільської школи у педагогічній системі В. Сухомлинського. - C. 207-212.
  54. Луцюк А. Педагогічна майстерність: історичний аспект і внесок Василя Сухомлинського. - C. 212-216.
  55. Мацько Н. Вплив системи формування творчої особистості Василя Сухомлинського на тенденції освіти в Україні. - C. 216-221.
  56. Мелешко В. Розвиток особистості в сільській малочисельній школі у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 221-224.
  57. Мельник Ю. Формування наукового світогляду особистості у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 224-228.
  58. Міхно О. Еволюція поглядів В. Сухомлинського щодо психолого-педагогічної характеристики учня. - C. 228-233.
  59. Набока Б. Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів в контексті формування загальнонавчальних умінь. - C. 234-238.
  60. Наумов Б. В. О. Сухомлинський та людиноцентристська педагогіка. - C. 238-241.
  61. Нор К. Вивчення спадщини В. О. Сухомлинського у системі безперервної освіти. - C. 242-245.
  62. Пироженко Л. Формування творчої особистості дитини в освітньому середовищі павлиської школи. - C. 245-249.
  63. Поніманська Т. Вихователь і дитина у концепції гуманістичного виховання в.сухомлинського. - C. 249-253.
  64. Пономарьова К. Розвиток мовленнєвотворчих здібностей молодших школярів у контексті ідей В. О. Сухомлинського. - C. 253-257.
  65. Прибора Т. Проблема індивідуалізації виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 257-260.
  66. Примакова В. Педагогічна спадщина В. Сухомлинського як джерело професійного розвитку вчителя початкових класів. - C. 261-264.
  67. Прокоф’єва М. Підготовка вчителя початкових класів до навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу у контексті ідей В. Сухомлинського. - C. 264-269.
  68. Рацул А. Мотивація навчальної діяльності учнів початкової школи у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 269-273.
  69. Сараєва О. Ідея формування творчої особистості в дитячому колективі в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 274-277.
  70. Середа І. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського як засіб активізації самовиховання студентів. - C. 277-280.
  71. Сіданіч І. Ідеї духовно-морального виховання дітей у поглядах сучасних учених на педагогіку В. О. Сухомлинського. - C. 280-286.
  72. Січко І. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у педагогічній системі В. О. Сухомлинського. - C. 286-289.
  73. Скалько С. За заповітами великого вчителя. - C. 289-292.
  74. Соколовська О. Науково-дослідницька робота студентів як засіб формування творчої особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 292-297.
  75. Тарапака Н., Мартін А. Погляди Сухомлинського на проблему взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини. - C. 297-301.
  76. Тарасова С. Батьківська педагогіка у спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 301-304.
  77. Турчак А., Токар Н. Методи переконання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського та їх використання у професійній підготовці майбутнього вчителя. - C. 304-308.
  78. Уйсімбаєва Н. Ідеї В. О. Сухомлинського у світлі вирішення проблеми розвитку творчого потенціалу майбутньго педагога. - C. 308-312.
  79. Філімонова Т. Педагогічна система в.сухомлинського: погляд у майбутнє. - C. 312-315.
  80. Філоненко О. Саморозвиток вчителя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 315-319.
  81. Чернецька Т. Творчість молодших школярів у контексті формування складових дослідницької позиції (на основі аналізу педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського). - C. 319-323.
  82. Шевчук Л. Пропедевтика самостійної творчої діяльності школярів у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 323-328.
  83. Шмалєй С., Щербина Т. Проблема педагогічної творчості в історичному контексті. - C. 328-333.
  84. Язловецька О. Проблема зміцнення здоров'я школярів у педагогіці В. О. Сухомлинського. - C. 334-338.
  85. Яценко В. Багатогранність педагогічної спадщини Василя Сухомлинського з проблем формування особистості школяра методами оцінювання. - C. 338-342.
2013
Вип. 123(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського