Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2012/107(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дьяконов Г. Діалогічні засади активних методів навчання та спілкування. - C. 3-11.
  4. Кондрашова Л. Концептуальна модель технології підготовки до професійної діяльності в системі дидактичної взаємодії "викладач - студенти". - C. 11-20.
  5. Растригіна А. Духовність виховання: до постановки проблеми. - C. 20-25.
  6. Черкасов В. Вокально-хорова робота й формування співацьких навичок учнів на уроках музичного мистецтва. - C. 26-36.
  7. Афанасьєва Л. Педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності у майбутніх менеджерів організацій. - C. 36-41.
  8. Бабенко Т. Педагогічні умови формування інформаційної культури майбутніх учителів історії. - C. 41-50.
  9. Башук Л. Стан готовності вчителів ліцею до дослідження проблемі інноваційної діяльності в умовах профільної освіти. - C. 50-54.
  10. Бондар Л. Формування самоосвітньої компетенції студентів у процесі вивчення мовознавчих дисциплін. - C. 54-62.
  11. Бондаревська Т. Діалогічний підхід до психології конфлікту. - C. 62-68.
  12. Вієвська М. Критерії та показники соціальної відповідальності майбутніх менеджерів з економіки. - C. 69-76.
  13. Волощук І. Креативне середовище як фактор формування готовності вчителя до інноваційної діяльності. - C. 77-81.
  14. Гавриленко О. Форми організації підготовки майбутніх учителів до застосування ІКТ у навчальній діяльності. - C. 81-88.
  15. Галета Я. Формування пізнавальної самостійності майбутнього керівника освітньої установи. - C. 88-97.
  16. Галушко Л., Маловик В. Теоретичний аналіз динаміки розвитку творчої активності дошкільника. - C. 97-103.
  17. Ганжела С. Формування дослідницьких умінь учнів старших класів у процесі навчання інформатики. - C. 103-110.
  18. Гейченко М. Фольклорні джерела в баянній творчості Володимира Зубицького. - C. 111-117.
  19. Горбенко О. Діалог як методологічний принцип в процесі викладання музично-інструментальних дисциплін. - C. 117-124.
  20. Грозан С. Реалізація компетентнісного підходу в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 124-130.
  21. Губа С. Шляхи посилення виховного потенціалу практичної іншомовної підготовки майбутніх учителів. - C. 130-140.
  22. Делюкіна К. Перевірка стану моніторингу якості навчання спеціальним дисциплінам майбутніх менеджерів невиробничої сфери у вузівській практиці. - C. 140-144.
  23. Дідич Г. Стан аналізу музичних творів у музикознавчій літературі. - C. 144-151.
  24. Довга Т. Чуттєво-емоційний аспект дитячого інтелекту як проблема гуманістичної педагогіки. - C. 151-158.
  25. Доннік М. Вихованці соціального гуртожитку як об’єкт дослідження. - C. 158-166.
  26. Дубінка М. Деякі особливості становлення Студента у процесі навчально-виховної діяльності ВНЗ. - C. 166-177.
  27. Ефименко Н. Направленность корекционного физического воспитания детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата. - C. 177-185.
  28. Захарова О. К. Денек про нові форми і тенденції розвитку світового туризму. - C. 186-193.
  29. Іващенко О. Структурно-функціональна модель формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх фахівців пожежно-рятувальної служби. - C. 194-202.
  30. Калашнікова А. Адаптація до навчально-пізнавальної діяльності студентів як наукова проблема. - C. 202-208.
  31. Калашникова Л. Психолого-педагогічні умови формування просоціальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. - C. 208-214.
  32. Калюжна О. Розвиток ключових предметних компетентностей студентів-музикантів та вчителів-початківців. - C. 214-221.
  33. Караман О. Системний підхід як методологія дослідження соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в Україні. - C. 222-229.
  34. Климович М. Сутність, основні характеристики готовності студентів педагогічного коледжу до створення науково-методичного середрвища в початковій школі. - C. 229-238.
  35. Клочек Л. Форми проходження процесу соціалізації студентської молоді. - C. 238-247.
  36. Кононенко С. Методика навчання електротехнічних робіт в 5 – 6 класах основної школи. - C. 247-256.
  37. Кравцова Т. Формування професіоналізму майбутніх соціальних педагогів у процесі практичної підготовки. - C. 256-265.
  38. Куркіна С. Постановка спектаклів - основа виховання і навчання учнів в шкільному театрі. - C. 265-275.
  39. Кушнарьов В. Вивчення культурного туризму в контексті маркетингових комунікацій. - C. 275-285.
2012
Вип. 107(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського