Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68951/2023/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми освіти : зб. наук. пр., електрон. вид..- Київ Problemi osvìti- Титул.
- Зміст.
Освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи розвитку
- Сафонов Ю., Флярковська О. Українська освіта у воєнний та поствоєнний періоди: психологічні фактори та економічні наслідки. - C. 6-22.
Вища освіта в контексті євроінтеграції
- Власюк О., Дараган Т. Процедура прийому на навчання у заклади вищої освіти як один із основних чинників академічної автономії. - C. 23-37.
- Погребняк В., Дашковська О., Мельник О. Українська вища освіта: євроінтеграційний поступ. - C. 38-61.
- Ярошенко О. Дуальна форма здобуття вищої освіти як спосіб забезпечення вимог ринку праці до практичної підготовки випускників. - C. 62-77.
Дошкільна, початкова та середня освіта на шляху реформування
- Боднарюк C., Заремба Л., Тодощук В. Розвиток комунікативної компетентності учасників освітнього процесу в поліетнічному середовищі. - C. 78-91.
- Бойко С., Швець Т. Інноваційні практики тьюторської підтримки розвитку соціально-особистісних компетентностей учнів старших класів в умовах воєнного стану. - C. 92-105.
- Віролайнен О. Експериментальна модель закладу загальної середньої освіти в умовах змішаного навчання. - C. 106-124.
- Гурленко О., Гурська О. Характеристика засобів навчання для викладання варіативного модуля "Дитяча легка атлетика" навчальної програми з фізичної культури для 5-6 класів. - C. 125-138.
- Криган С., Вринчану Ф. Розвиток словникового запасу учнів початкових класів на уроках мови і літератури. - C. 139-150.
- Мельник О. Досвід організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти україни. - C. 151-172.
- Шевчук К. Особливості здійснення аналізу підручників для початкової школи. - C. 173-192.
- Шульга А., Маковійчук О. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках образотворчого мистецтва у початковій школі. - C. 193-205.
Професійна освіта: теорія, методика і практика
- Горбенко С., Лозова О., Василашко І. Педагогічна діяльність вчителя і формування його професійної майстерності в умовах STEM-освіти. - C. 206-218.
- Pokotylo Р. Some of Basic Key Point of Online Learning Educational Tools. - C. 219-230.
- Паржницький В., Cавенко О., Шнюкова І. Організація модульного навчання у професійній та професійно-технічній освіті. - C. 231-245.
- Радомський І. Виклики та важливі передумови подальшого розвитку освіти дорослих. - C. 246-261.
- Самборська О., Савчук П. Досвід втілення елементів дуальної освіти у наскрізній педагогічній практиці студентів закладу фахової передвищої освіти. - C. 262-279.
Інноваційні форми і методи навчання у системі освіти України
- Дутчак І. Інноваційні форми роботи у закладах освіти в умовах воєнного стану (на прикладі Чернівецької області). - C. 280-298.
- Юдіна C. Інтелектуальні студентські змагання в сучасних реаліях вищої школи. - C. 299-313.
Розвиток та формування особистості в освітньому процесі
- Нікула Н. Здатність до рефлексії як основа професійного розвитку педагога. - C. 314-329.
- Предик А. Рефлексія як складова формувального оцінювання молодших школярів у сучасній початковій школі. - C. 330-346.
- Цуркан Т. Активна життєва позиція студентської молоді. - C. 347-359.
| 2023 | | Вип. 1 (98)
|
|
|
|