Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  4. Лаврентьєва О. О. Формування професійної цифрової компетентності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей агропромислового профілю в умовах інноваційного розвитку закладу вищої освіти. - C. 6-14.
  5. Гулай О. І., Кабак В. В. Цифрові інструменти Google як засіб удосконалення освітнього процесу в закладах вищої освіти. - C. 14-23.
  6. Мельник А. А. Особливості технології змішаного навчання у системі вищої освіти. - C. 23-31.
  7. Козіброда С. В., Пальчик А. О., Мазур І.-С. В., Рак В. І. Модель системи віддаленого навчання програмуванню роботів. - C. 31-41.
  8. Професійна ідентичність і майстерність педагога

  9. Красницька О. В. Педагогічні умови формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів вищих військових навчальних закладів. - C. 42-50.
  10. Жерновникова О. А., Наливайко О. О. Особливості підготовки вчителів у Китайській Народній Республіці. - C. 51-56.
  11. Литвинюк Г. І. Стратегічні наративи професійної підтримки та розвитку педагогів у системі неперервної освіти. - C. 56-66.
  12. Лінгводидактика

  13. Палихата Е. Я. Традиційна та інтерактивна методологія векторизації засвоєння синтаксично-пунктуаційних норм в умовах основної школи. - C. 67-73.
  14. Петришина О. І., Гапон Л. О., Ягнич М. Є. Експлікація компетентнісного підходу в модельних навчальних програмах "Українська мова. 5–6 класи" для закладів загальної середньої освіти. - C. 73-81.
  15. Гуляк О. Б. Актуалізація гуманістичного потенціалу іншомовної підготовки студентів. - C. 81-88.
  16. Таможська І. В. Використання "хмар слів" під час мовної підготовки іноземних студентів-медиків. - C. 88-97.
  17. Обговорюємо проблему

  18. Гладюк Т. В. , Гладюк М. М. Зміст природничо-наукової освіти у початковій школі в контексті вимог програми міжнародного дослідження TIMSS. - C. 98-106.
  19. Павелко В. В. Математика у природничих науках та освіті: теоретичний аспект. - C. 106-113.
  20. Ящик О. Б., Твердохліб І. А., Франко Ю. П., Ожга М. М. Використання технології блокчейн для забезпечення автоматизації управління освітніми документами. - C. 113-120.
  21. Писарчук О. Т., Руденський Р. Є. Теоретичні аспекти дослідження теми війни в іграшках та ігровій діяльності дітей дошкільного віку. - C. 120-126.
  22. Вивчаємо досвід

  23. Кашуба О. М., Кравчук Т. О., Навольська Г. І., Турчин А. І. Особливості організації змішаної форми навчання в умовах воєнного стану (з досвіду роботи Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка). - C. 127-135.
  24. Стельмащук З. М. Особливості вивчення навчальної дисципліни "Інструментознавство та методика роботи з дитячим музичним колективом": з досвіду роботи у закладі вищої освіти. - C. 135-144.
  25. Гаврищак Г. Р., Струганець Б. В., Мамус Г. М. Підготовка майбутніх учителів технологій до гурткової роботи у сучасних умовах. - C. 144-152.
2022
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського