Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68937:Пед./2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
.- Тернопіль. Серія, Педагогіка
Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka seriia Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія педагогіки

  4. Мацько В. П. Тенденції розвитку еміграційного шкільництва упродовж ХХ століття. - C. 5-12.
  5. Професійна освіта

  6. Скиба М. М. Модель підготовки майбутніх учителів біології до еколого-педагогічної діяльності. - C. 13-19.
  7. Бєлкіна С. Д. Формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів у процесі викладання навчальних дисциплін циклу природничо-наукової підготовки. - C. 19-25.
  8. Ляшенко У. І. Підготовка майбутніх суднових механіків засобами професійно зорієнтованих дисциплін. - C. 25-33.
  9. Нищак І. Д. Проектування електронного навчально-методичного комплексу "Графіка" для реалізації комп’ютерно зорієнтованого навчання інженерно-графічних дисциплін. - C. 33-39.
  10. Барановська В. М. Використання комп’ютерно орієнтованих методів навчання у підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 39-44.
  11. Скиба К. М. Професійна підготовка перекладачів в системі вищої освіти США. - C. 45-51.
  12. Лінгводидактика

  13. Сіранчук Н. М. Формування лексичної компетентності молодшого школяра засобами словотворчої роботи. - C. 52-58.
  14. Паршикова О. О. Особливості першого етапу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи. - C. 58-66.
  15. Бронетко І. А. Формування англомовної лінгвосоціокультурної компетенції учнів старших класів загальноосвітніх шкіл. - C. 66-72.
  16. Зайцева І. В., Писанко М. Л. Модель навчання майбутніх філологів ведення англомовної дискусії на основі проблемних ситуацій. - C. 72-79.
  17. Левчик Н. С. Формування англомовної аудитивної компетентності першокурсників – майбутніх учителів англійської мови. - C. 80-86.
  18. Дідук-Ступ’як Г. І. Формування крос-культурної компетентності студентів-іноземців у процесі вивчення української мови. - C. 87-92.
  19. Kutsa O. The experience of consecutive interpreting and interpreters’ note-taking technique teaching. - C. 92-97.
  20. Гупка-Макогін Н. І. Теоретичні передумови формування іншомовної аудитивної компетентності майбутніх фахівців у сфері міжнародної економіки. - C. 98-106.
  21. Гриджук О. Є. Формування мовнокомунікативної компетентності студентів на основі вивчення фахової лексики лісівництва й деревооброблення. - C. 106-113.
  22. Соціальна педагогіка

  23. Чернецька Ю. І. Середовище ресоціалізації наркозалежних в реабілітаційних центрах: соціально-педагогічний аспект. - C. 114-119.
  24. Сургова С. Ю. Цілемотиваційний компонент готовності майбутніх соціальних працівників до превентивної діяльності: результати діагностичного обстеження. - C. 119-125.
  25. За рубежем

  26. Пономаренко Н. Г. Форми підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. - C. 126-130.
  27. Горпініч Т. І. Розвиток творчих здібностей студентів медичного профілю в університетах Великої Британії та США. - C. 131-138.
  28. Zadorozhna I. Using the us experience of online and hybrid education in Ukrainian universities. - C. 138-143.
  29. Cwer A.-M. The education of youth in the cadet corps in the second Polish Republic (1918–1939). - C. 143-148.
  30. Вивчаємо досвід

  31. Мусійовська О. Ф. Створення контенту курсу комбінованого навчання іншомовної фахової комунікації. - C. 149-156.
  32. Гоменюк Г. В. Формування мотиваційно-ціннісного компонента математичної компетентності учнів основної школи в процесі навчання алгебри. - C. 156-162.
2015
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського